Αναβολή και υποσχετική για την Πατρών – Πύργου
Ο υφπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, διαβεβαίωσε ότι η κατασκευή του νέου δρόμου θα έχει δρομολογηθεί έως τα τέλη του χρόνου.
Στην τελική ευθεία επρόκειτο να περάσει, χθες στη Βουλή, η ολοκλήρωση των νομικών διεργασιών για να ξεκινήσει άμεσα η κατασκευή της Ολυμπίας Οδού και στον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου, ωστόσο ο συναγερμός που σήμανε για τον -θετικό στον κορονοϊό- υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, οδήγησε σε διακοπή της συνεδρίασης και άρα στην αναβολή της απόφασης
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Η συζήτηση αφορούσε στο σχέδιο νόμου για την «Οδική Ασφαλεία» και η συνεδρίαση θα συνεχιστεί σήμερα, αφότου βάσει πληροφοριών ο υπουργός αισθάνθηκε αδιαθεσία και έκανε το σχετικό τεστ.
Ο οδικός άξονας «Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα» θα χαρακτηριστεί έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας και με την νομοθετική ρύθμιση θα υλοποιηθεί εντός του πλαισίου της παραχώρησης, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, με μικτή χρηματοδότηση από το Δημόσιο και μάλιστα με ανώτατο όριο το τίμημα μετά τις εκπτώσεις, τον παραχωρησιούχο με ίδια κεφαλαιακή συμμετοχή και τραπεζικό δανεισμό.
ΤΣΙΓΚΡΗΣ
Για την Πατρών – Πύργου, το Σιδηροδρομικό Δίκτυο και την Αρδευση της Δυτικής Αχαΐας από το Φράγμα Πηνειού, ο βουλευτής Αχαΐας ΝΔ Αγγελος Τσιγκρής, ο οποίος ενημερώθηκε για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του αυτοκινητόδρομου και τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Πάτρας και της Βιομηχανικής Περιοχής με την Αθήνα. Ωστόσο, δεν ανακοίνωσε τι του απάντησε επ’ αυτών ο υφυπουργός.
ΚΟΥΝΑΒΗΣ
Για την Πατρών – Πύργου και τη νέα σιδηροδρομική γραμμή, συναντήθηκε με τον κ. Καραγιάννη -συνεχίζοντας τις επαφές του με κυβερνητικά στελέχη- και ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ ΝΔ Αχαΐας Αντώνης Κουνάβης. Τον διαβεβαίωσε ότι η κατασκευή του νέου δρόμου θα έχει δρομολογηθεί έως τα τέλη του χρόνου.
Παράλληλα, τον ενημέρωσε για τις θετικές εξελίξεις σχετικά με τη γραμμή του σύγχρονου τρένου και πως η ΕΡΓΟΣΕ δημοπράτησε έργα που φέρνουν στην πόρτα της Πάτρας, αφού πρόκειται για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο και το έργο που ολοκληρώνει και θέτει σε λειτουργία το αντίστοιχο Ροδοδάφνη – Ρίο. Τα δύο έργα θα μεταμορφώσουν τις μεταφορές στην Πελοπόννησο και θα συνδέσουν ξανά την αχαϊκή πρωτεύουσα -μέχρι να γίνει και το τελευταίο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πάτρας- με το εθνικό δίκτυο.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News