«Δεν υπάρχει 16ωρο»: Ο Κυρανάκης απαντά για το τροχαίο στη Βούλα

Στο επίκεντρο βρίσκονται οι καταγγελίες για εξαντλητικό ωράριο της οδηγού που ενεπλάκη στο τροχαίο της Βούλας. Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ξεκαθαρίζει τα δεδομένα και ζητά επίσημα στοιχεία για τη διερεύνηση της υπόθεσης.

«Δεν υπάρχει 16ωρο»: Ο Κυρανάκης απαντά για το τροχαίο στη Βούλα

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, απάντησε δημόσια στις σοβαρές καταγγελίες της παράταξης ΔΑΣ ΟΑΣΑ, που ανέφεραν ότι η οδηγός του λεωφορείου που ενεπλάκη στο τροχαίο της Παρασκευής (4/7) στη Βούλα εργαζόταν σε 16ωρη βάρδια.

Ο υπουργός τόνισε πως «οι οδηγοί της ΟΣΥ εργάζονται αυστηρά 7 ώρες και 45 λεπτά – καμία 16ωρη βάρδια δεν προβλέπεται». Παράλληλα, διευκρίνισε ότι η συγκεκριμένη γραμμή δεν ανήκει στην ΟΣΥ αλλά στην κοινοπραξία των ΚΤΕΛ Αττικής, όπου οι οδηγοί είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι, με συμβάσεις που προβλέπουν κατά μέσο όρο 2,7 οδηγούς ανά λεωφορείο, ώστε να καλύπτονται τα 8ωρα.

«Υπάρχει δυνατότητα υπερωρίας έως και 1-2 ώρες, αλλά κάθε τι πέρα από αυτό είναι παράνομο. Περιμένουμε σήμερα τα επίσημα στοιχεία των βαρδιών. Προφορικά μας έχουν διαβεβαιώσει ότι δεν ισχύει η καταγγελία, όμως εγώ έστειλα γραπτό αίτημα στο υπουργείο από την Παρασκευή και σήμερα τους ξαναενόχλησα ώστε να στείλουν άμεσα τα στοιχεία», δήλωσε ο κ. Κυρανάκης.

Αναφορικά με τις συνθήκες του τροχαίου, υπογράμμισε ότι καθοριστικό ρόλο έχει η κατάθεση της οδηγού. «Είναι η μόνη που ξέρει αν συνέβη κάτι – αν λιποθύμησε, αν χρησιμοποίησε το κινητό, αν υπήρξε άλλη αιτία. Έχει ήδη συλληφθεί και πλέον οι Αρχές έχουν στη διάθεσή τους τον νέο ΚΟΚ, που επιτρέπει την άρση απορρήτου για πιθανή χρήση κινητού κατά την οδήγηση», επεσήμανε.

Σχολιάζοντας και άλλες καταγγελίες που ακολούθησαν το περιστατικό, ο υπουργός ανέφερε πως υπήρξε αναφορά για υπερβολική ταχύτητα. «Ελέγξαμε την τηλεματική και το λεωφορείο κινούνταν με 32 χλμ/ώρα. Επιπλέον, ήταν καινούργιο – κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2024 – και τα φρένα του λειτουργούσαν κανονικά», κατέληξε.