Δυστύχημα στην Βενετία: Αυτό είναι το σημείο που έπεσε το λεωφορείο – ΒΙΝΤΕΟ
«Είναι αδύνατο να πούμε σήμερα αν τα κάγκελα θα συνέχιζαν να κρατούν το λεωφορείο».
Βυθισμένη στο πένθος εξακολουθεί να είναι η Ιταλία από το δυστύχημα που συνέβη το βράδυ της Τρίτης (3/10) στη Βενετία, όταν λεωφορείο έπεσε από γέφυρα, με συνέπεια να βρουν τραγικό θάνατο 21 επιβαίνοντες.
Οι ιστορίες των θυμάτων του δυστυχήματος συγκλονίζουν. Ανάμεσα στους επιβαίνοντες βρισκόταν και μια νιόπαντρη, έξι μηνών έγκυος γυναίκα που απολάμβανε το ταξίδι του μέλιτος με τον σύζυγό της. Οι έρευνες των Αρχών για τα αίτια της τραγωδίας βρίσκονται σε εξέλιξη.
Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται είναι μήπως ο 40χρονος Ιταλός οδηγός Αλμπέρτο Ριτζότο αντιμετώπισε κάποιο έκτακτο πρόβλημα υγείας, είπαν αξιωματούχοι, ένας εκ των οποίων υπογράμμισε ότι ο δρόμος δεν είχε στροφές και στο βίντεο απεικονίζεται το λεωφορείο να στρίβει ανεξήγητα προς τα δεξιά σπάζοντας το προστατευτικό κιγκλίδωμα, με αποτέλεσμα να πέσει στο κενό.
Την ίδια ώρα, ιταλικά ΜΜΕ παραθέτουν και ένα δεύτερο σενάριο: ένα άλλο όχημα να χτύπησε το λεωφορείο, με αποτέλεσμα ο οδηγός να χάσει τον έλεγχο του οχήματος.
Βίντεο: Από αυτό το σημείο έφυγε στο κενό το λεωφορείο στη Βενετία
Στο βίντεο από την Βενετία που δημοσιεύει σήμερα το iefimerida.gr φαίνεται το σημείο από το οποίο το λεωφορείο με τους τουρίστες έπεσε στο κενό. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στην τουριστική ιταλική πόλη έχει ανοίξει τις τελευταίες ώρες συζήτηση για την κατάσταση που ήταν οι προστατευτικές μπαριέρες. Αρμόδιες πηγές μάλιστα από την Ιταλία καταγγέλλουν «πως οι μπάρες φαίνονται παλιές και σκουριασμένες», ενώ δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο πως εάν είχαν αντικατασταθεί με νέες ίσως και να άντεχαν το βάρος του λεωφορείου.
Δείτε το βίντεο από το σημείο της πτώσης του λεωφορείου:
Οι προστατευτικές μπάρες που υποχώρησαν:
Όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες οι μπάρες στο σημείο της τραγωδίας δείχνουν να είναι σε κακή κατάσταση. Όπως όλα δείχνουν ο οδηγός του λεωφορείου έχασε τον έλεγχο για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, έπεσε πάνω στις προστατευτικές μπάρες, αυτές υποχώρησαν με αποτέλεσμα το λεωφορείο να πέσει στο κενό.
H περιγραφή της Corriere della Sera για το πώς έγινε το δυστύχημα και τις μπάρες
«Τα 830 μέτρα αυτής της αερογέφυρας είναι η πύλη της Βενετίας, η λωρίδα ασφάλτου που συνδέει το νησί με την ενδοχώρα του Μέστρε και της Μαργκέρα», γράφει το ιταλικό μέσο και συνεχίζει με μια περιγραφή του ανταποκριτή της στην περιοχή του δυστυχήματος.
Να σημειωθεί ότι όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, στη γέφυρα, υπήρχε το προστατευτικό στηθαίο, ένα μικρό κενό και τα εξωτερικά κάγκελα της γέφυρας.
Κάποιες επιμέρους απαντήσεις είναι δυνατές περπατώντας κατά μήκος της πενήντα μέτρων αερογέφυρας που απαθανατίστηκε στα βίντεο από τις κάμερες παρακολούθησης του αυτοκινητοδρόμου.
Το λεωφορείο της εταιρείας Linea spa, μοντέλο Ε-12 της κινεζικής εταιρείας Yutong, βγαίνει από την αρχική ανάβαση. Μέχρι τότε, δεν υπάρχουν ξαφνικές εκτροπές, δεν υπάρχουν παρεκκλίσεις. Καμία ένδειξη για το τι επρόκειτο να συμβεί σύντομα. Στο τιμόνι βρίσκεται ο Alberto Rizzotto, 40 ετών, γιος της Maria Adele Roma, δασκάλας δημοτικού σχολείου, και του Luigi, στρατηγού εν αποστρατεία της πολεμικής αεροπορίας. Κάνει αυτή τη δουλειά από το 2011 και του αρέσει. Σε φίλους που τον ρώτησαν γιατί δεν έκανε αίτηση για δουλειά στον δημόσιο τομέα, απάντησε ότι προτιμά να εργάζεται με τουρίστες, οι οποίοι προκαλούν λιγότερους πονοκεφάλους.
Ζει με τους γονείς του στην Tezze, ένα χωριουδάκι της Vazzola, στην επαρχία του Treviso. Στις 7.48 μ.μ., το λεωφορείο κάνει έναν περίεργο ελιγμό, αφήνοντας τη λωρίδα στην οποία κινούνταν και στρίβοντας αργά προς τα δεξιά του. Διανύει περίπου τριάντα μέτρα τρίβοντας το σκουριασμένο προστατευτικό κιγκλίδωμα. Τα ίχνη που άφησε η τριβή είναι εμφανή.Το κιγκλίδωμα φαίνεται να κράτησε. Μόνο ένα κομμάτι του λείπει.
Πρόκειται για μια τρύπα στην μπάρα ασφαλείας μήκους δύο μέτρων, μέσα από την οποία γλίστρισε το λεωφορείο, το οποίο συνεχίζει να στρίβει προς τα δεξιά, σαν να μην ανταποκρίνεται πλέον στις εντολές του οδηγού ή σαν να μην υπάρχει πλέον κανείς στο τιμόνι».
Και συνεχίζει ο ανταποκριτής της Corriere della Serra, για το στηθαίο και τη διαδρομή του λεωφορείου.
«Σε αυτό το σημείο, το λεωφορείο είναι σαν να βρίσκεται πάνω σε ράγες, με τους εξωτερικούς τροχούς να κυλάνε τώρα πάνω από τα κιγκλιδώματα της αερογέφυρας και τους υπόλοιπους στην εξωτερική άκρη του δρόμου. Συνεχίζει έτσι για άλλα 12 μέτρα, συνθλίβοντας με το ταμπλό του άλλο ένα τμήμα του προστατευτικού κιγκλιδώματος και των δοκών που το στηρίζουν. Σχεδόν φαίνεται να σταματάει, αιωρούμενο.
Στη συνέχεια πέφτει κατακόρυφα, διαπερνώντας το κιγκλίδωμα, που αποτελείται από τρεις σιδερένιους σωλήνες με διατομή τριών εκατοστών ο καθένας. Αλλά εκείνη τη στιγμή, η μοίρα του είχε ήδη σφραγιστεί. Γιατί αυτό το τελευταίο εμπόδιο σίγουρα δεν είναι σχεδιασμένο για να σταματήσει ένα όχημα αυτού του μεγέθους.
Είναι αδύνατο να πούμε σήμερα αν τα κάγκελα θα συνέχιζαν να κρατούν το λεωφορείο. Αλλά η εκτροπή που προκαλείται από το κενό αυτό “σπρώχνει” το λεωφορείο ακόμη περισσότερο προς τα έξω και του στερεί το τελευταίο ανάχωμα πριν από το κενό. Η πρόσκρουση της πλατφόρμας με τις δοκούς και το προστατευτικό κιγκλίδωμα άλλαξε την ήδη επισφαλή ισορροπία του, με αποτέλεσμα να ανατραπεί κατά την πτώση, με τις τρομερές συνέπειες που ακολούθησαν.
«Αυτά τα στηθαία δεν είναι συμβατά με τους ισχύοντες νόμους, αλλά ήταν συμβατά την εποχή που σχεδιάστηκαν», λέει ο Renato Boraso, δημοτικός σύμβουλος για το οδικό δίκτυο του δήμου της Βενετίας».
Σχετικές ειδήσεις:
Δυστύχημα στην Βενετία: Η προσοχή στρέφεται στην κατάσταση του προστατευτικού κιγκλιδώματος
Πηγή: ifimerida
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News