Με ταχύτητα το έργο Ροδοδάφνη – Ρίο – Στη Βουλή η κρίσιμη σιδηροδρομική υποδομή
Οπως ακούστηκε, στη νέα γραμμή Κιάτο – Πάτρα, ανάδοχος αναδείχθηκε η «Ενωση Οικονομικών Φορέων ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ » με προσφορά 129,5 εκατ. € και το έργο θα ολοκληρωθεί σε ορίζοντα 3ετίας, με πρόβλεψη υποχρεωτικής συντήρησης -ως εγγύηση- για 36 μήνες.

Για την εξέλιξη του σημαντικού έργου κατασκευής Σταθμών και Στάσεων, όπως και εγκατάστασης Συστήματος Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Ροδοδάφνη Αιγιάλειας – Ρίο Πατρών, από την ΕΡΓΟΣΕ, ενημέρωσε την Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Χρήστο Βίνη.
Οπως ακούστηκε, στη νέα γραμμή Κιάτο – Πάτρα, ανάδοχος αναδείχθηκε η «Ενωση Οικονομικών Φορέων ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ » με προσφορά 129,5 εκατ. € και το έργο θα ολοκληρωθεί σε ορίζοντα 3ετίας, με πρόβλεψη υποχρεωτικής συντήρησης -ως εγγύηση- για 36 μήνες.
Προβλέπεται κατασκευή 28,8 χλμ. διπλής σιδηροδρομικής επιδομής, 3 Σταθμών και 4 Στάσεων, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της Σήραγγας Παναγοπούλας και Συστήματος Ηλεκτροκίνησης – Σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση.
Ο κ. Βίνης δήλωσε πως η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά, με ταχύτητα στην εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου για την υλοποίηση του έργου, ώστε να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα για αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου».
Η παρέμβαση χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News