Πάτρα: Ο «λογιστής»… γδύνει υπαλλήλους εστίασης – Άρπαξε 6.000 ευρώ σ΄ένα τέταρτο

Αντιμέτωποι με επιτήδειο που εμφανίζεται ως «λογιστής» των επιχειρηματίων, έχουν έρθει εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης και αναψυχής στην Πάτρα.

 

Πάτρα

Αναστάτωση επικρατεί τις τελευταίες ώρες στους επιχειρηματίες εστίασης και αναψυχής της Πάτρας εξαιτίας τηλεφωνημάτων από άνδρα που καλεί σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και με το πρόσχημα καταβολής έκτακτου επιδόματος λόγω covid -19, «δαγκώνει» τους υπαλλήλους.

ΜΕΘΟΔΟΣ
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», συστήνεται στο προσωπικό ως λογιστής του εκάστοτε ιδιοκτήτη και αφού ενημερώσει πως δικαιούνται έκτακτη οικονομική ενίσχυση ελέω πανδημίας, τους ζητά είτε αριθμούς τραπεζικών καρτών, είτε λογαριασμούς τραπέζης (iban) και τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης για να προχωρήσει στην καταβολή των ποσών (!) που τους αντιστοιχούν και στη συνέχεια «αδειάζει» τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους.

Ο δράστης, η ταυτότητα του οποίου παραμένει άγνωστη μέχρι στιγμής, όπως πληροφορείται η «Π» κατάφερε να πείσει σε λιγότερο από ένα τέταρτο εργαζόμενους δύο καταστημάτων αρπάζοντας τους συνολικά 6.000 ευρώ!

Πάτρα

Ο γ.γ του ΣΚΕΑΝΑ και ιδιοκτήτης του «Bartista project» Λάμπρος Λιόλιος.

«ΜΙΛΗΣΑΜΕ»
«Συνέβη σε προσωπικό δικό μου. Ζήτησε από δυο κοπέλες τους κωδικούς των τραπεζικών καρτών τους. Από τη μια πήρε 3.000 ευρώ, ενώ η δεύτερη πρόλαβε και μπλόκαρε τον λογαριασμό της», αποκαλύπτει στην «Π» ο ιδιοκτήτης του «Bartista» και γγ του ΣΚΕΑΝΑ Λάμπρος Λιόλιος, ο οποίος μάλιστα κάλεσε στον τηλεφωνικό αριθμό και συνομίλησε με τον δράστη. «Κατάλαβα πως είναι από ξένη χώρα, γιατί δεν μιλούσε 100% Ελληνικά και μου έκανε εντύπωση πώς την ”πάτησαν” τα παιδιά. Προφανώς, η απάτη έχει στηθεί μέσω ελληνικών τηλεφώνων. Προσπάθησα να τον παγιδεύσω κατά κάποιον τρόπο και στο τέλος της συνομιλίας που έχω καταγεγραμμένη, μου είπε ”έγινε παρεξήγηση”. Κατήγγειλα το περιστατικό στο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Πατρών».

Πάτρα

Ο Νίκος Μπάτσικας, ιδιοκτήτης του «Acera Cafe».

«ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΕ»
«Εκτός από τις δυσκολίες που έχουμε, έχουμε περιπτώσεις απάτης που δυστυχώς την πληρώνουν οι εργαζόμενοι. Στη δική μου περίπτωση κάλεσε μεσημβρινή ώρα, απουσίαζα και με ζήτησε με το μικρό μου όνομα. Ενημέρωσε τον υπάλληλο και εκείνος με κάλεσε. Αντιλαμβανόμενος ότι κάτι δεν πάει καλά, του είπα να μην δώσει κανείς σε κανέναν προσωπικά στοιχεία και κωδικούς και αμέσως ενημέρωσα κάποιος συναδέλφους», δηλώνει στην «Π» ο ιδιοκτήτης του «Acera Cafe», Νίκος Μπάτσικας.

Από το σαββατοκύριακο, οπότε εμφανίστηκε για πρώτη φορά ο «φοροτεχνικός», μέχρι και σήμερα, αρκετές είναι οι επιχειρήσεις που δέχθηκαν ύποπτα τηλεφωνήματα και τουλάχιστον σε τέσσερις περιπτώσεις εξαπατήθηκαν υπάλληλοι. «Επιβάλλεται, στους καιρούς που βιώνουμε, συνάδελφοι και το προσωπικό μας να είναι περισσότερο υποψιασμένοι» επισημαίνει ο κ. Λιόλιος.