Πάτρα: Τι γίνεται με τα τέλη για τα τραπεζοκαθίσματα – Τι αναφέρει ο Δήμος Πατρέων
Τι σημειώνεται σε ανακοίνωση.
Από την Αντιδημαρχία Διοίκησης και Οικονομικών του Δήμου Πατρέων ανακοινώνεται ότι οι επαγγελματίες καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος θα πρέπει να προσέλθουν στις Αρμόδιες Υπηρεσίες για έκδοση της άδειας έτους 2023.
Υπενθυμίζεται, ότι με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τα τέλη κατάληψης κοινοχρήστων χώρων έτους 2023 για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων (εστίαση) -πέραν των χαμηλών τελών που έχουμε διαμορφώσει ως Δήμος Πατρέων- παρέχουμε έκπτωση 15% επί του αντίστοιχου τέλους, αν η άδεια εκδοθεί εφάπαξ μέχρι τις 31/03/2023.
Το αναλογούν τέλος καταβάλλεται μετρητοίς μέχρι 300 ευρώ ενώ για πάνω από 300 ευρώ δίνεται προκαταβολή 30% και το υπολειπόμενο ποσό σε τρεις ισόποσες δόσεις μέχρι 30/09/2023.
Όπως σημειώνεται: “Παράλληλα ως Δήμος Πατρέων σταθερά συνεχίζουμε να στεκόμαστε αρωγοί στους αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες της πόλης μας οι οποίοι μετά την κρίση της πανδημίας έχουν περιέλθει στην ενεργειακή κρίση και ενημερώνουμε ότι συνεχίζουμε για το έτος 2023 την ατελώς χορήγηση κοινοχρήστων χώρων για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (εστίαση)
Οι τεράστιες ανατιμήσεις στην ενέργεια προς όφελος των μεγαλοεπιχειρηματικών ομίλων παροχών ενέργειας , η οποία ενέργεια είναι βασικός μοχλός της δραστηριότητας των υπόψη επαγγελματιών και οι ανατιμήσεις στα προϊόντα της δουλειάς τους, θέτουν σε κρισιμότητα μετά και την υγειονομική κρίση την επαγγελματική τους συνέχεια όπως και των εργαζομένων στις υπόψη επιχειρήσεις.
Με το μέτρο αυτό θέλουμε να συμβάλλουμε και στηρίζουμε τον δικό τους αγώνα για τη δουλειά τους και γενικά τις θέσεις εργασίας”.
Για την έκδοση της ατελούς παραχώρησης απαραίτητη προϋπόθεση είναι η έκδοση-ανανέωση των αδειών κατάληψης κοινοχρήστων χώρων έτους 2023
Η αίτηση της ατελούς παραχώρησης θα υποβάλλεται μέσω του Πρωτοκόλλου του Δήμου ηλεκτρονικά στο protodp@patras.gr ή σε φυσική μορφή στο πρωτόκολλο του Δήμου ( Πλατεία Γεωργίου A αρ. 15-17 ) προς την Αντιδημαρχία Διοίκησης και Οικονομικών ( όπως μέχρι σήμερα) συνοδευόμενη από τα παρακάτω:
α) Άδεια έτους 2023 και
β) Τοπογραφικό διάγραμμα ή σχεδιάγραμμα για τους υπ’ όψη χώρους με ακριβή τετραγωνικά μέτρα αυτών ,
Επίσης κάνουμε γνωστά τα εξής:
α) Τα τετραγωνικά μέτρα της αίτησης για τον ατελή χώρο θα είναι αυστηρά μέχρι των τετραγωνικών μέτρων των ατελώς μέχρι σήμερα χορηγηθέντων κοινόχρηστων χώρων εφαρμοζόμενων όπως μέχρι σήμερα των διατάξεων περί προσβασιμότητας πεζών, συνδημοτών μας ΑΜΕΑ κ οχημάτων έκτακτης ανάγκης
β) Η αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου θα ασκεί τον προβλεπόμενο έλεγχο της ατελούς παραχώρησης, σύμφωνα με την ατελώς χορηγηθείσα άδεια , η οποία θα ανακαλείται άμεσα στην περίπτωση υπέρβασης της.
Στηρίζουμε τον κλάδο με τα μέτρα που λαμβάνουμε, όλοι μας όμως είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε τα δικαιώματα των δημοτών , να διασφαλίζουμε την προσβασιμότητα αυτών και να εξασφαλίζουμε τη διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News