Σιδηρόδρομος: Πότε θα είναι έτοιμο το νέο τμήμα «Ροδοδάφνη- Ρίο»

Παρουσία του Κ. Μητσοτάκη,του υφυπουργού Υποδομών Γ.Καραγιάννη και του ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ Χ. Βίνη, η υπογραφή του έργου στην Παναγοπούλα

Σιδηρόδρομος

Η κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου, Ροδοδάφνη – Ρίο, αποτελεί έργο ορόσημο για την ολοκλήρωση κρίσιμων παρεμβάσεων αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΡΓΟΣΕ.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Χρήστος Βίνης μίλησε για «κομβικό έργο, που μας φέρνει ακόμη πιο κοντά σε τρένο αντάξιο των σύγχρονων αναγκών».

Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία «ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος», με κόστος 129,5 εκατ. ευρώ – από κονδύλια της ΕΕ, και οι εργασίες θα διαρκέσουν 36 μήνες. Πρόκειται για: διπλή γραμμή και η εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης, με ασφάλεια, μεταφορική ικανότητα και καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

Συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει:
· 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής,
· 4 στάσεις (Ροδοδάφνη,Σελιανίτικα, Καμάρες, Αγ.Βασίλειος),
· 3 σταθμούς (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα, Ρίο),
· Ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις στη σήραγγα,
· Σύστημα τηλεδιοίκησης, ηλεκτροκίνησης και τηλεπικοινωνιών.