ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Πάτρα: Τί μας κρύβουν για τον Προαστιακό;

Εικόνα ωραιοποίησης προσπαθεί να περάσει η Hellenic Train τη στιγμή που η μισή γραμμή είναι εκτός λειτουργίας, πάνω από δέκα ημέρες.

Τί

Σε λειτουργία τίθεται πάλι, από σήμερα, ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Πάτρας προς το Ρίο, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών εξυγίανσης της ισόπεδης διάβασης, στην οδό Νόρμαν, στην οποία σιδηροτροχιές και στρωτήρες της γραμμής παρουσίαζαν αποσταθεροποίηση και τοπική αποκόλληση, σε σχέση με το οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να υποστεί καθίζηση και φθορές, δυσχεραίνοντας την κυκλοφορία αυτοκινήτων, ποδηλάτων, πεζών, άλλα και του τρένου.

Στον Βόρειο Κλάδο, με την τεχνική παρέμβααση που έγινε, επέρχεται πλήρης και μόνιμη αποκατάσταση της διάβασης και επιτυγχάνεται η απρόσκοπτη κυκλοφορία συρμών και τροχοφόρων, κατά συνέπεια ξεκινούν και τα δρομολόγια προς το Ρίο.

Στον Νότιο κλάδο, από Αγιο Ανδρέα προς τα Καμίνια και Κάτω Αχαΐα, δεν γίνεται όμως το ίδιο, με την διαχειρίστρια Εταιρεία Hellenic Train, μετά από διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού και φορέων, να βγαίνει από την αφωνία (!) και να ενημερώνει για τους λόγους της παρατεταμένης διακοπής των δρομολογίων του τρένου. «Εντός των προσεχών ημερών θα κατασκευαστεί ελαφρά κατασκευή, που θα εξασφαλίσει ένα αποδεκτό περιβάλλον εργασίας του προσωπικού συντήρησης του τροχαίου υλικού» αναφέρει σε ανακοίνωσή της, μετά από ημέρες και αφού είχε δώσει εντολή στο τοπικό Συνεργείο Συντήρησης να σταματήσει τις εργασίες στις οροφές των συρμών, αν πρώτα δεν φτιαχτεί στέγαστρο, ακόμα κι αν αυτό δημιουργήσει προβλήματα σε δρομολόγια ή ακόμα και διακοπές!

Η Hellenic Train κάνει γνωστό ότι έχουν ξεκινήσει οι ενέργειες, με σκοπό την καθαίρεση του Μηχανοστασίου στο Αμαξοστάσιο του Αγίου Διονυσίου Πατρών και την εν συνεχεία κατασκευή σύγχρονου Κτιρίου, που θα εξασφαλίσει σε μακροχρόνια βάση την απρόσκοπτη συντήρηση του Τροχαίου Υλικού το οποίο εξυπηρετεί τον Προαστιακό της ευρύτερης περιοχής.

Το πρόβλημα της παρατεταμένης διακοπής λειτουργίας του Νότιου Κλάδου, ωστόσο, δεν οφείλεται σ’ αυτό. Οπως έγινε γνωστό, εντός της εβδομάδας, θα ολοκληρωθεί η καταγραφή των Γεωμετρικών χαρακτηριστικών της Επιδομής, με σκοπό των εντοπισμό των σημείων όπου υπάρχει πρόβλημα Διαλειτουργικότητας της γραμμής και των Τροχών των τρένων, για βελτιστοποίηση της απόδοσης.

Η Hellenic Train, δηλαδή, με εύσχημο τρόπο, λέει ότι η γραμμή – σε κάποια σημεία – έχει στραβώσει, με αποτέλεσμα οι τροχοί των τρένων να παθαίνουν ζημιές!

Η Hellenic Train δεν λέει τίποτα, όμως, για το πότε θα ξεκινήσουν πάλι τα δρομολόγια των τρένων κι αυτό είναι που προκαλεί μεγάλη ανησυχία. «Μέχρι την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών συντήρησης του Προαστιακού δικτύου,με σκοπό την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα δρομολογεί λεωφορεία» αρκείται να αναφέρει, δημόσια, η εταιρεία.

ΟΙ ΤΡΟΧΟΙ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΖΗΜΙΕΣ

Τί

Κώστας Γενηδούνιας

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, χθες, βρέθηκε στον Σταθμό της Πάτρας με κλιμάκιο συνδικαλιστών από την Αθήνα, για συνάντηση με τον πρόεδρο του Επιχειρησιακού Σωματείου της Hellenic Train, Βασίλη Ζαβογιάννη, σχετικά με τον Προαστιακό. «Ο αγώνας των Σιδηροδρομικών, θα συνεχιστεί πιο εντατικά.

Η Πάτρα θα μείνει ανοιχτή, ο σιδηρόδρομος θα πρέπει να ενισχυθεί» δήλωσε στην «Πελοπόννησο» και εκτίμησε ότι ο Νότιος Κλάδος θα μείνει κλειστός τουλάχιστον μέχρι τέλη Ιουνίου. Οπως εξήγησε, στην Πάτρα αναμένεται Καταγραφικό Μηχάνημα, προκειμένου να εντοπίσει τα σημεία στρέβλωσης της γραμμής, όπου οι τροχοί τον τρένων παθαίνουν ζημιές.
Στη βάση συντήρησης του Αγίου Διονυσίου, έχουν ακινητοποιηθεί 3 τρένα, λόγω βλάβης στους τροχούς, από αυτό το πρόβλημα, το οποίο αν δεν λυθεί δεν μπορούν να μπουν ξανά στις ράγες, επεσήμανε .