Το 13ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών στην Κορυφή της Ευρώπης για το Erasmus+

Το βραβείο παρέλαβε η διευθύντρια του σχολείου και υπεύθυνη επικοινωνίας του Σχεδίου κ. Όλγα Βλάχου. Η παιδαγωγική ομάδα του Σχεδίου αποτελείται από τον κ. Ιωάννη Αντωνίου, πρώην Διευθυντή του σχολείου, την κ. Βασιλική Λατσίνου, εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας και τον κ. Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο, Υποδιευθυντή του σχολείου.

13ο

Τη Τρίτη 12 Δεκεμβρίου απονεμήθηκε στο 13ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών το Ευρωπαϊκό Βραβείο Καινοτόμου Διδασκαλίας 2023 για το Σχέδιο Erasmus+ ΚΑ101 με τίτλο «Our School, a Hug for All: Effective Teaching Strategies for our Multicultural Classrooms (Το σχολείο μας, μια αγκαλιά για όλους: Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης για τις πολυπολιτισμικές μας τάξεις)».

Τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Καινοτόμου Διδασκαλίας (European Innovative Teaching Awards-ΕΙΤΑ) θεσπίστηκαν με την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την υλοποίηση του Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης έως το 2025 και έχουν ως στόχο την ανάδειξη των επιτευγμάτων των εκπαιδευτικών και των σχολείων καθώς και την αναγνώριση του έργου τους σε όλη την Ευρώπη. Είχε προηγηθεί η ευρωπαϊκή απονομή στις Βρυξέλλες ενώ απονομή σε εθνικό επίπεδο πραγματοποιήθηκε σε εκδήλωση στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. που οργανώθηκε από την Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Erasmus+ το Ι.Κ.Υ. Το βραβείο παρέλαβε η διευθύντρια του σχολείου και υπεύθυνη επικοινωνίας του Σχεδίου κ. Όλγα Βλάχου. Η παιδαγωγική ομάδα του Σχεδίου αποτελείται από τον κ. Ιωάννη Αντωνίου, πρώην Διευθυντή του σχολείου, την κ. Βασιλική Λατσίνου, εκπαιδευτικό Αγγλικής Γλώσσας και τον κ. Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο, Υποδιευθυντή του σχολείου.

13ο

Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Ζέττα Μακρή, ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, κ. Γιάννης Κατσαρός και ο Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης, Καθ. κ. Οδυσσέας- Ιωάννης Ζώρας,, οι οποίοι απεύθυναν χαιρετισμό και έκαναν την απονομή. Στην τελετή απεύθυνε επίσης χαιρετισμό ο Πρόεδρος ΔΣ του ΙΚΥ, ομ. καθ. Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ κ. Μιχαήλ Κουτσιλιέρης. Την εκδήλωση πλαισίωσε μουσικά η χορωδία του Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Επίσης στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας κ. Κλάδης Νικόλαος καθώς και η Προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ Σαρλή Έλενα.

13ο

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γιαννόπουλος Κωνσταντίνος ανέφερε: «Επιθυμώ να συγχαρώ για αυτήν την κορυφαία διάκριση, τους εκπαιδευτικούς του 13ου Δημοτικού Σχολείου Πάτρας και να τους ευχηθώ αυτή να είναι μόνο η αρχή για την παιδεία που οραματίζονται και να τους ευχαριστήσω διότι μας δίνουν το δικαίωμα να οραματιζόμαστε και εμείς μαζί τους. Τους εύχομαι να έχουν διαρκώς επαγγελματικές επιτυχίες. Ενόψει των Χριστουγέννων επιτρέψτε μου να ευχηθώ και σε όλους τους εκπαιδευτικούς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Υγεία και Οικογενειακή Ευτυχία.»

13ο

Η υπεύθυνη επικοινωνίας και Διευθύντρια του σχολείου κ. Όλγα Βλάχου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μέσα από την υλοποίηση αυτού του Erasmus+ καταφέραμε να εφαρμόσουμε καινοτόμες διδακτικές μεθόδους μάθησης που προωθούν τη συμπερίληψη και την καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής, να αντιμετωπίσουμε τη σχολική διαρροή των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων μας, να υπάρξει αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων και συγκρούσεων στον σχολικό χώρο και να δημιουργηθεί ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς, ανοιχτό σε κάθε μαθητή και μαθήτρια μας… Η εφαρμογή του Σχεδίου βοήθησε τους εκπαιδευτικούς να αποκτήσουν νέες γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες και να νιώσουν αυτοπεποίθηση για την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων στον χώρο της εκπαίδευσης. Ακόμα βελτίωσαν την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχουν και αισθάνθηκαν ικανοποίηση για την αναγνώριση των καινοτομιών που εισήγαγε το Erasmus+ στην καθημερινή τους πρακτική. Οι μαθητές μας απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες μέσω της ενεργούς συμμετοχής τους σε εναλλακτικές διαδικασίες μάθησης, αυξήθηκε η επιθυμία τους για συμμετοχή στη σχολική ζωή και μειώθηκαν τα φαινόμενα σχολικής διαρροής. Ταυτόχρονα βελτιώθηκαν οι διαπροσωπικές σχέσεις τους καθώς και οι μαθησιακές τους επιδόσεις. Η απονομή του συγκεκριμένου βραβείου αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας και μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε…»