Βουκουρέστι: «Είπαν ψέματα οι αρχές» – Οι προειδοποιητικές αλυσίδες και τα αναπάντητα ερωτήματα για το τραγικό δυστύχημα

Ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες για 25 άτομα είναι οι κατηγορίες που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, η οποία ακόμη σχηματίζεται από την αστυνομία της Ρουμανίας για τον οδηγό του πούλμαν που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Βουκουρέστι.

boukouresti

Η δικογραφία συνεχίζει να σχηματίζεται για τον οδηγό του τραγικού λεωφορείου στο Βουκουρέστι, την ίδια στιγμή που πολλά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα.

Οι Αρχές της Ρουμανίας διεξάγουν έρευνα για το δυστύχημα, ενώ ο οδηγός κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια.

Σε βίντεο ντοκουμέντο από τηλεοπτικό μέσο της Ρουμανίας, επιβεβαιώνεται ότι ο οδηγός αλλάζει λωρίδα την τελευταία στιγμή και κινείται προς τον δρόμο που δεν επιτρέπονται ψηλά οχήματα, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στην προειδοποιητική πινακίδα.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του USR της Ρουμανίας, Catalin Drula, κατηγόρησε τις τοπικές αρχές του Βουκουρεστίου ότι είπαν ψέματα όταν ανακοίνωσαν πως το λεωφορείο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Pasajul Unirii χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 23 ατόμων και τον θάνατο του 53χρονου.

Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο οδηγός του πούλμαν, πώς έγινε το δυστύχημα στο Βουκουρέστι – Τι λέει ο δικηγόρος του

«Δημοσιεύτηκε βίντεο που δείχνει πώς το τουριστικό λεωφορείο πέρασε τις προειδοποιητικές αλυσίδες της Pasajul Unirii στη λωρίδα 2 (από 4) και μετά άλλαξε λωρίδα προς τα αριστερά.

Σε φωτογραφία που τραβήχτηκε σήμερα μπορεί κανείς να δει πώς οι προειδοποιητικές αλυσίδες βρίσκονται αναποδογυρισμένες στο πλάτος της λωρίδας 3.

Βγαίνουν ορισμένα συμπεράσματα: Ο νομάρχης Grebla και άλλοι αξιωματούχοι που είπαν ότι χτυπήθηκαν οι προειδοποιητικές αλυσίδες είπαν ψέματα, είναι λάθος.

Όπως έχω ξαναπεί, δεν πρέπει να μπορείτε να τις παρακάμψετε εάν μπείτε στη λωρίδα (λύσεις μπορούν να βρεθούν, από την τοποθεσία πιο κοντά στο πέρασμα, μέχρι την προηγούμενη φυσική οριοθέτηση των κατευθύνσεων μέσα από τη λωρίδα)», έγραψε ο Drula στο Facebook.

«Οι αλυσίδες έχουν χτυπηθεί από άλλα φορτηγά ή πούλμαν όπως φαίνεται στην εικόνα και έχουν μείνει έτσι. Πρακτικά, δεν υπάρχει συντήρηση και επανενεργοποίηση αυτού του στοιχείου ασφαλείας. Κατά συνέπεια, (…) και αν περνούσε στη λωρίδα 3, κάτω από τις αλυσίδες, είναι πολύ πιθανό να μην χτυπούσαν το λεωφορείο επειδή είχαν ήδη χτυπηθεί στο παρελθόν.

Και αυτή τη στιγμή που μιλάμε (ή τουλάχιστον σήμερα το πρωί), ακόμα κι αν ήταν ατύχημα, ο Χολ αρνήθηκε να στείλει εργαζόμενους του Δήμου για να επαναφέρουν τις αναποδογυρισμένες αλυσίδες στην αρχική τους θέση».