Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας: Οι επιστολές για τις ακυρώσεις και η απάντηση του pelop.gr

Με επιστολές που δημοσιοποιήθηκαν, ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αποστόλης Αγγελής αποσαφηνίζει ότι οι ακυρώσεις παραστάσεων στο Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας έγιναν με απόφαση των ίδιων των παραγωγών. Το pelop.gr απαντά, σημειώνοντας πως η κριτική τους αφορούσε την εικόνα του θεσμού και τον αντίκτυπο στο κοινό.

Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας: Οι επιστολές για τις ακυρώσεις και η απάντηση του pelop.gr

Η συζήτηση γύρω από τις ακυρώσεις παραστάσεων στο Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας συνεχίζεται, με τον αντιδήμαρχο Πολιτισμού Αποστόλη Αγγελή να προχωρά στη δημοσιοποίηση επιστολών από τις παραγωγές, οι οποίες αποσαφηνίζουν ότι οι ίδιες αποφάσισαν να αποσύρουν τις παραστάσεις τους.

Στις επιστολές αναφέρεται ρητά ότι η διοργάνωση δεν είχε ευθύνη για τις αναβολές, γεγονός που οδήγησε τον αντιδήμαρχο να επισημάνει ότι το φεστιβάλ δεν πρέπει να στοχοποιείται για εξωγενείς λόγους.

Όπως αναφέρει ο κ. Αγγελής σε επιστολή του: “Αγαπητοί κύριοι,

Σε συνέχεια των όσων ανέφερα στο άρθρο που σας απέστειλα, με αφορμή δημοσίευμά σας στο pelop.gr, στο οποίο η συντάκτης σας εμφανίζει το πρόγραμμα του  Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας «να καταρρέει», λόγω της αναβολής τριών παραστάσεων του φεστιβάλ και δυο παραστάσεων του ερασιτεχνικού θεάτρου, σας κοινοποιώ την αλληλογραφία του θεσμού με την παραγωγή των σχημάτων αυτών.

Παρακαλώ όπως, προς αποκατάσταση της αλήθειας, δημοσιεύσετε τα σχετικά έγγραφα”.

Παρακάτω δημοσιεύονται τα σχετικά έγγραφα

andromaxi

S22C-625090513421 S22C-625090513422 S22C-625090513430

Το pelop.gr, σε απάντηση, επισημαίνει τα εξής:

«Λάβαμε τις επιστολές που δημοσιοποιήθηκαν και πράγματι αποσαφηνίζουν ότι οι ακυρώσεις συγκεκριμένων παραστάσεων στο Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας έγιναν με απόφαση των ίδιων των παραγωγών. Η δημοσιογραφική μας κάλυψη στηρίχθηκε σε ένα γεγονός: το πρόγραμμα του φεστιβάλ υπέστη απώλειες και το κοινό ενημερώθηκε για αναβολές και ακυρώσεις.

Σε καμία περίπτωση το δημοσίευμά μας δεν είχε στόχο να αποδώσει ευθύνες στη διοργάνωση, αλλά να αναδείξει την εικόνα που σχηματίστηκε: ένα φεστιβάλ που βρέθηκε αντιμέτωπο με κενά στο πρόγραμμά του, γεγονός που επηρεάζει την αξιοπιστία του θεσμού και την εμπιστοσύνη του κοινού.

Η ανάδειξη τέτοιων ζητημάτων είναι μέρος της δημοσιογραφικής ευθύνης: να καταγράφονται τα γεγονότα όπως βιώνονται από το κοινό και να τίθενται στο δημόσιο διάλογο. Από εκεί και πέρα, η δημοσιοποίηση των επιστολών συμβάλλει στο να φωτιστούν οι αιτίες και να καταγραφούν οι θέσεις όλων των πλευρών, κάτι που θεωρούμε θετικό.

Η ουσία, ωστόσο, παραμένει: το Διεθνές Φεστιβάλ είναι ένας θεσμός με ιστορία και κύρος. Γι’ αυτό και χρειάζεται σταθερό προγραμματισμό, έγκαιρη ενημέρωση και επικοινωνιακή διαχείριση που να διασφαλίζει ότι παρόμοιες εξελίξεις δεν θα πλήττουν την εικόνα του στο μέλλον.»