Digital Marketing χωρίς φίλτρα: Ξεσκεπάζοντας τους μύθους με τον JJ
Ο απόλυτος οδηγός digital marketing… από έναν σκύλο που θα σου γαυγίσει όλα όσα δεν σου λένε…

Στον κόσμο του digital marketing, όλοι έχουν να πουν κάτι.
Λίγοι όμως λένε κάτι που αξίζει να ακουστεί.
Ο JJ δεν μιλάει. Αλλά όταν σε κοιτάει, καταλαβαίνεις.
Έκανες content που βρωμάει επανάληψη; Θα στο δείξει.
🐾 Ο JJ της VNG δεν είναι ένα απλό κατοικίδιο
Είναι το απόλυτο benchmark του digital.
Κάθε φορά που κυκλοφορεί ένα “viral” βίντεο με το ίδιο σενάριο —
ναι, αυτό με το “Όταν ο πελάτης λέει budget 10 ευρώ και θέλει να φτάσει τη Nike” —
ο JJ απλώς γέρνει στο μαξιλάρι του και αρχίζει να μετράει… όχι προβατάκια, αλλά αυτά τα video.
“Ένα, δύο, τρία… πενηνταοκτώ ίδια reels με το ίδιο ‘χιουμοράκι’ και διαφορετικό acting.”
Και φυσικά, κάθε «creator» να δηλώνει ότι το σκέφτηκε πρώτος. 🧠
📉 SEO για γέλια (και για κλάματα)
Αλλά δεν σταματάμε εκεί.
Για να χαλαρώσει το βράδυ, ο JJ ρίχνει μια ματιά στα “SEO agencies” του ανταγωνισμού.
Ξέρεις, εκείνα που σου υπόσχονται “Πρώτη Σελίδα Google Εγγυημένα” — και τελικά:
Βγαίνουν στην Πρώτη Σελίδα… από το τέλος.
Ξεφυσάει, τρίβει τη μουσούδα του στην καρέκλα του Performance Team,
και σκέφτεται:
“Κι εγώ, ένα Jack Russell, ξέρω ότι χωρίς καλό περιεχόμενο και real authority, δεν πας πουθενά.”
💣 Το πρόβλημα με το σημερινό digital marketing;
Όλοι μιλάνε. Κανείς δεν λέει κάτι.
Το digital έχει γίνει ένας βόθρος επανάληψης, scroll-πνιγμένων clichés,
και content που βρωμάει προσπάθεια αλλά όχι ουσία.
Ο JJ το λέει αλλιώς:
“Αν το caption σου μοιάζει με διαφήμιση από το 2013,
κι αν χρειάζεται 3 emojis και ένα trending audio για να καταλάβεις το νόημα…
ίσως το νόημα να μην υπήρξε ποτέ.”
📊 Η Στρατηγική της VNG: Αν δεν αντέχει το βλέμμα του JJ, το πετάμε
Εδώ στη VNG, έχουμε ένα απλό τέστ:
“Θα ενέκρινε αυτό το concept ο JJ;”
Αν όχι, πάει κατευθείαν στο recycle bin.
Γιατί ο JJ καταλαβαίνει πότε:
- το brand δεν έχει ταυτότητα
- το content λέει πολλά χωρίς να λέει τίποτα
- η στρατηγική έχει στόχους αλλά όχι ψυχή
🧠 Θέλεις digital marketing που να ξεχωρίζει;
Σταμάτα να σκέφτεσαι σαν διαφημιστής.
Ξεκίνα να νιώθεις σαν κοινό.
Ο JJ δεν έχει “target group”. Έχει ένστικτο.
Ξέρει πότε κάτι είναι αληθινό. Και πότε είναι φτιαγμένο για engagement bait.
🤡 Digital κλόουν με buzzwords
Κάθε εβδομάδα, ξεφυτρώνει κι ένας “ειδικός”.
Έχει:
- 3 followers
- 1 Canva template
- και 0 αίσθηση για τι πάει να πει αφήγηση
Και φυσικά, δηλώνει “Growth Hacker / Funnel Architect / Marketing Alchemist”.
Ο JJ;
Σηκώνει αυτί. Αναστενάζει. Γυρνά πλευρό.
🧴 Αν ήταν perfume, θα λεγόταν: Eau de Κενότητα
Όλα τα briefs που βασίζονται μόνο στο “να πουλήσουμε κάτι”
χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα στον θεατή
είναι η πηγή της ψηφιακής κόπωσης.
Ο JJ, ακόμα κι όταν ζητάει λιχουδιά,
σου δίνει first ένα βλέμμα που σου θυμίζει γιατί τον αγαπάς.
Αυτό λέγεται αξία.
🧬 Αυθεντικότητα: Η μόνη πλατφόρμα που δεν πέφτει
Δεν μας νοιάζει το νέο trend.
Δεν μας νοιάζει το επόμενο TikTok format.
Μας νοιάζει αν μιλάς αληθινά.
Ο JJ δεν κάνει τίποτα fake.
Δεν προσποιείται ενδιαφέρον. Δεν κοιτάει post επειδή έχει viral ηχητικό.
Κοιτάει όταν του δώσεις λόγο να το κάνει.
Αν το content σου δεν μπορεί να πείσει ούτε σκύλο… ούτε άνθρωπο θα πείσει.
🎬 Κλείσιμο με ένα μεγάλο μάθημα:
Ο JJ δεν μιλάει.
Αλλά κάθε του παρουσία στο γραφείο μας φωνάζει κάτι ξεκάθαρο:
“Στο digital marketing, δεν χρειάζεσαι μόνο clicks.
Χρειάζεσαι καρδιές που χτυπάνε.
Αν δεν μπορείς να τις αγγίξεις,
δεν έχει σημασία πόσο optimized είναι η σελίδα σου
📍 Και κάπως έτσι, το πιο έξυπνο πλάσμα στον χώρο του digital marketing είναι ένας σκύλος. Και πάνω απ’ όλα, σεμνά και ταπεινά, χωρίς να πει κουβέντα ο ίδιος για τον εαυτό του, όπως κάνουν οι περισσότεροι. Χωρίς να κομπάζει και χωρίς να καυχιέται. Σαν κορυφαίος digital marketer, κάνει τους άλλους να νιώσουν την ανάγκη να μιλήσουν γι’ αυτόν.
Αλλά μην το λες δυνατά.
Θα θιχτεί ο “guru” που μόλις έβγαλε άλλο ένα eBook με τίτλο “Ο Απόλυτος Οδηγός για Digital Αυτοκρατορίες με 50€ Budget”. 🙃
🐾 Ποιος είναι τελικά ο JJ;
Όλοι έχουν εκείνον τον συνάδελφο που κάνει θόρυβο, κλέβει την παράσταση στα meetings και κοιμάται μες στη μέση της δουλειάς. Στη VNG τον λέμε JJ. Είναι Jack Russell. Και ναι, έχει πιο καλή αίσθηση του digital marketing από το 95% των αυτοαποκαλούμενων experts εκεί έξω.
Το 10 κιλών σκυλάκι μας έχει μεγαλύτερη παρατηρητικότητα από data analyst και περισσότερα νεύρα από project manager την Παρασκευή στις 18:00. Από κουτάβι βρίσκεται καθημερινά στα γραφεία της VNG Digital, παρακολουθώντας αθόρυβα meetings, brainstorming sessions, καμπάνιες, σπασμένα deadlines και… αποτυχημένα Reels. Πολλά αποτυχημένα Reels.
Κάποιοι λένε πως είναι η μασκότ της ομάδας. Εμείς λέμε πως είναι το πιο πιστό insight engine που έχει περάσει ποτέ από agency. Γιατί όταν βλέπεις τον JJ να σηκώνει φρύδι (μεταφορικά… αλλά και λίγο κυριολεκτικά) κάθε φορά που κάποιος λέει “βάλε trending ήχο να πάει καλά”, ξέρεις ότι έχεις βρει έναν αυθεντικό κριτή. Και βασικά, έναν digital marketer με τετράποδη αξιοπιστία.
Ο JJ έχει ακούσει περισσότερα για CPC, ROAS, και customer journey απ’ ό,τι ο μέσος επαγγελματίας στον χώρο. Τον έχουμε δει να αντιδρά με γρύλισμα σε λέξεις όπως “organic reach” και “low engagement”. Τον έχουμε ακούσει να γαβγίζει ενθουσιασμένος όταν ακούμε “conversion rate 8%”. Ίσως γιατί, σε αντίθεση με πολλούς «digital marketers», καταλαβαίνει τι σημαίνει.
Και ξέρετε κάτι; Τον πιστεύουμε.
Γιατί πια, digital marketing κάνουν όλοι. Από influencers που πουλάνε lip gloss με affiliate links, μέχρι σουβλατζήδες που ρίχνουν στη σχάρα και καμιά καμπάνια μέχρι να βγει το κεμπάπ. Ο JJ όμως έχει ζήσει το αυθεντικό. Το κανονικό digital. Το βρώμικο. Το σκληρό. Το data-driven. Το performance με αίμα, ιδρώτα και Google Tag Manager.
Και τώρα πια, όταν μας ρωτάνε τι μας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, απαντάμε απλά:
“Έχουμε σκύλο.”
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News