ΕΛΜΕ: Εγκαλεί διευθυντές για αξιολόγηση

Σύμφωνα με πληροφορίες, η έφεση αναμένεται να εκδικαστεί την ερχόμενη Δευτέρα οπότε και τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών έχουν κηρύξει απεργία.

ΕΛΜΕ

Το αφτί των διευθυντών σχολικών μονάδων που εφαρμόζουν τον νόμο και προχωρούν στην αξιολόγηση, τραβούν οι συνδικαλιστές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Στη διάρκεια συνέλευσης που συγκάλεσε η Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας συζητήθηκε εκτενώς το θέμα της αξιολόγησης και η συνέχιση της αποχής –απεργίας υπό την «ομπρέλα» της ΑΔΕΔΥ. Αποχή που θα διαρκέσει μέχρι να εκδικαστεί η έφεση κατά της απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, έκρινε παράνομη την απεργία των εκπαιδευτικών μετά από προσφυγή της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η έφεση αναμένεται να εκδικαστεί την ερχόμενη Δευτέρα οπότε και τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών έχουν κηρύξει απεργία.

Η ΕΛΜΕ σε ανακοίνωσή της, αναφερόμενη στους διευθυντές που προχώρησαν την αξιολόγηση, επισημαίνει τα εξής: «Επειδή ελάχιστοι διευθυντές προχωρούν μόνοι τους στην αποτίμηση της περυσινής χρονιάς παρότι ο σύλλογος του σχολείου τους αποφάσισε απεργία-αποχή, τους καλούμε να σταματήσουν και να σεβαστούν την απόφαση του συλλόγου».

Επίσης προσθέτει: «Μετά τη συντριπτική πλειοψηφία των συλλόγων που συντάχθηκαν με την απεργία αποχή καλούμε τους συναδέλφους και των ελάχιστων σχολείων που δεν το έκαναν να καταθέσουν και αυτοί τη δήλωση συμμετοχής τους, τονίζοντας ότι δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός στο πότε θα γίνει αυτό.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ

«Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση του ΠΔ 152/2013 και του ν.4024/2011 καθώς και το συντριπτικό ποσοστό του 95% της συμμετοχής στην απεργία αποχή από την ΥΑ «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (του Ν.4692/2020) αποτελούν παρακαταθήκη και οδηγό μας] επισημαίνει το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας καλώντας τα μέλη σε μαζική απεργία την ερχόμενη Δευτέρα. Βασικό αίτημα της απεργίας είναι «η κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση στα σχολεία και των εκπαιδευτικών που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες».