Πάτρα – Mega Yacht: «Συγκάτοικοι»… σε άλλη πόλη – Δημοτικοί παράγοντες κατά και υπέρ της μαρίνας
Τα «απόνερα» του δημοτικού συμβουλίου, όπου η δημοτική αρχή αποφάσισε να γνωμοδοτήσει αρνητικά στο αίτημα του Οργανισμού Λιμένος Πατρών για την κατασκευή σύγχρονης Μαρίνας. Η πλειοψηφία του Δήμου βλέπει… «δανειστές να ζητάνε να παραδώσουμε την περιουσία του πατραϊκού λαού». Η μείζων μειοψηφία απαντά πως…«όλες οι παραλιακές πόλεις με λιμάνι παρακαλούν για υποδοχή σκαφών».
Απόψεις, εντυπώσεις και τις επόμενες κινήσεις των δημοτικών παρατάξεων καταγράφει η «Π» στα απόνερα του δημοτικού συμβουλίου της Πάτρας που ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης. Η δημοτική αρχή αποφάσισε να γνωμοδοτήσει αρνητικά στο αίτημα του ΟΛΠΑ για τη χωροθέτηση μαρίνας μεγάλων σκαφών στη βόρεια λιμενολεκάνη της πόλης, ανάμεσα στον μόλο της Αγίου Νικολάου και στο θεατράκι της Πάτρας.
Ο Peloponnisos FM 104.1 φιλοξένησε τον αντιδήμαρχο Εργων Παναγιώτη Μελά και τον αντιπρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου και σύμβουλο της παράταξης Σβόλη, Παναγιώτη Ζαφειρόπουλο, οι οποίοι εξήγησαν με απλά λόγια γιατί είναι κατά και υπέρ της δημιουργίας μαρίνας mega yachts στη βόρεια λιμενολεκάνη.
Ο Παναγιώτης Μελάς, σταθερός στη γραμμή της δημοτικής αρχής, αρνείται την προτεινόμενη μαρίνα γιατί πιστεύει ότι «ουσιαστικά έρχονται οι δανειστές και ζητάνε να παραδώσουμε την περιουσία του πατραϊκού λαού. Ζητάνε επίσης να παραδώσουμε την Πλαζ και την παραλία του Καστελλοκάμπου. Εμείς είμαστε απέναντι σε αυτή τη λογική».
Ο αντιδήμαρχος Εργων υπενθύμισε πως όταν παραχωρήθηκε το παραλιακό μέτωπο «μας είχαν υποσχεθεί ότι μόλις φύγει το εμπορικό λιμάνι, θα μας παραδώσουν την έκταση. Δεν μπορεί τώρα να λειτουργεί μαρίνα και εμπορικό λιμάνι μαζί, είναι αντικρουόμενες δραστηριότητες».
Επισήμανε δε, ότι ο Δήμος ζήτησε πρόσφατα να επιτρέψει ο ΟΛΠΑ να εντάξει ο Δήμος στη μελέτη ανάπλασης του παραλιακού μετώπου τη βόρεια λιμενολεκάνη, αλλά δεν έγινε δεκτό το αίτημα.
«Εμείς δεν θα προσκυνήσουμε στους δανειστές. Αν κάποιες παρατάξεις -που φάνηκαν- θέλουν να εκποιήσουν την περιουσία του πατραϊκού λαού, αναλαμβάνουν και την ευθύνη. Ψηφίζανε παλαιότερα ότι πρέπει να δοθεί στον Δήμο της Πάτρας ή σήμερα που λένε δώστε στους δανειστές; Θα είναι κλειστός χώρος, το αναφέρουν στο masterplan. Κλειστός χώρος με φυλάκια, όπου δεν θα έχει πρόσβαση ο Πατρινός» είπε ο κ. Μελάς.
Τέλος, σημείωσε ότι ο Δήμος σχεδιάζει την ανακατασκευή της μαρίνας μικρών σκαφών, αλλά και πως «η Πάτρα δεν έχει δυνατότητες, ούτε υπάρχουν mega yachts για να εξυπηρετήσει τους Πατρινούς. Αν μιλάμε για δανειστές, μιλάμε για μεγάλους καρχαρίες. Εμάς μας ενδιαφέρουν οι ανάγκες του πατραϊκού λαού. Εχουν βάλει μια σκλαβιά τα κόμματα που ψήφισαν τα μνημόνια, γι’ αυτό και οι δημοτικές παρατάξεις είναι δέσμιες της πολιτικής. Δεν θα επιτρέψουμε να γίνει κάτι τέτοιο».
Την άλλη όχθη των επιχειρημάτων για το θέμα εξέφρασε ο Παναγιώτης Ζαφειρόπουλος, ο οποίος επιτέθηκε στη δημοτική αρχή για την πολιτική που εφαρμόζει.
«Σε αυτή την πόλη, πλέον, το δεδομένο έχει γίνει ζητούμενο. Ολες οι παραλιακές πόλεις με λιμάνι παρακαλούν για μαρίνες για υποδοχή μικρών και μεγάλων σκαφών, εδώ στην Πάτρα πηγαίνουμε σαν τον κάβουρα. Επιχειρηματικότητα-κέρδος-ανάπτυξη δαιμονοποιούνται. Εμείς είμαστε απέναντι στην τακτική του ΚΚΕ και της δημοτικής αρχής που διώχνουν επενδυτές από την πόλη» επισήμανε και έκανε λόγο για μικροκομματικές αγκυλώσεις.
Πάντως, εμφανίστηκε αισιόδοξος πως έστω και αργά θα δημιουργηθεί μαρίνα μεγάλων σκαφών που θα αποτελεί κόμβο για την περιοχή. Είπε: «Δεν μπορεί να βρισκόμαστε σε αυτό τον μαρασμό. Εστω και αργά, κάποιοι θα βάλουν το χέρι τους για μαρίνα για μικρά και μεγάλα σκάφη. Εμείς είμαστε σε ανοικτή γραμμή με τον ΟΛΠΑ. Στη μαρίνα θα δημιουργηθούν πάνω από 100 θέσεις εργασίας, εντός και εκτός αυτής».
Παράλληλα υποστήριξε ότι η μελέτη περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουμε για να μην ανησυχούμε ως πόλη, αδυνατώντας να κατανοήσει πως η δημοτική αρχή λέει «όχι από τα αποδυτήρια και είναι εκ των προτέρων αντίθετη στο ευ επιχειρείν. Η ιδεολογία τους είναι απέναντι σε κάθε τι περιλαμβάνει επιχειρηματικότητα. Θέλουν να μείνουν πίσω. Εμείς θέλουμε να προοδεύσουμε».
Κλείνοντας, σημείωσε πως η Κροατία διαθέτει 230 μαρίνες, η Τουρκία σχεδόν 200 κι εμείς «κυνηγάμε τους επενδυτές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αχαΐα: Ερχονται νέες κινητοποιήσεις αγροτών – Πάνε στην …«Agrotica»
Βοιωτία: Νεκρές μοναχές μετά από φωτιά σε Μοναστήρι – ΝΕΟΤΕΡΑ
ΕΝΦΙΑ: Πως θα δοθεί η μείωση ως 10% για ασφαλισμένα σπίτια – Η παγίδα
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News