«Πωλητήριο» στον Άραξο το 2025: Μέχρι το καλοκαίρι ο διαγωνισμός για το αεροδρόμιο της Αχαΐας
Υπέρ η Περιφέρεια, υπό όρους ο Δήμος – Πρόταση για επιδότηση των αερογραμμών
Και επίσημα πλέον η κυβέρνηση, διά στόματος του υπουργού Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη, έκανε γνωστό ότι το αεροδρόμιο του Αράξου είναι μέσα στα 22 περιφερειακά τα οποία θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες.
Ο διαγωνισμός αναμένεται να προκηρυχθεί το πρώτο εξάμηνο και τα αεροδρόμια θα δοθούν πακέτο στην εταιρεία που θα επικρατήσει. Τα αεροδρόμια που θα παραχωρηθούν είναι τα εξής: Χίου, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καρπάθου, Λήμνου, Ιωαννίνων, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Ικαρίας, Κυθήρων, Λέρου, Σητείας, Ν. Αγχιάλου, Καλύμνου, Σκύρου, Σύρου, Αστυπάλαιας, Καστελλορίζου, Καστοριάς, Κάσου και Κοζάνης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το οικονομικό επιτελείο έχει στόχο να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός το πρώτο εξάμηνο, με μικρή επιφύλαξη λόγω του μεταβατικού σταδίου στο οποίο βρίσκεται το Υπερταμείο. Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος Δεκεμβρίου υπεγράφη η σύμβαση για τη συγχώνευση με απορρόφηση του ΤΑΙΠΕΔ από το Υπερταμείο.
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος, μιλώντας στην «Πελοπόννησο» τάχθηκε υπέρ της ιδιωτικοποίησης του Αεροδρομίου και τόνισε: «Ως Περιφέρεια είμαστε υπέρ της παραχώρησης του αεροδρομίου Αράξου γιατί εκτιμούμε ότι έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, ωστόσο οι υποδομές χρειάζονται αναβάθμιση. Η ανοδική πορεία του αεροδρομίου τα τελευταία χρόνια δείχνει τις προοπτικές που υπάρχουν, όμως θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί για να καταστεί ανταγωνιστικό έναντι των γειτονικών».
Ο δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος εμφανίστηκε στην «Π» θετικός ως προς την παραχώρησή του Αερολιμένα, αλλά υπό όρους,υπογραμμίζοντας: «Η άποψή μου είναι ότι περιφερειακά αεροδρόμια θα πρέπει να λειτουργούν με ευθύνη του Δημόσιου, αλλά από τη στιγμή που η κυβέρνηση κρίνει ότι θα τα παραχωρήσει πακέτο με στόχο την αναβάθμιση των υποδομών τους, θα πρέπει να γίνει σωστά. Θα πρέπει να γίνει ισόρροπα η αναβάθμιση σε όλα τα αεροδρόμια και όχι να υπάρχει διαφορετική προσέγγιση με βάση ποια είναι κερδοφόρα και ποια όχι. Αν δοθεί χρηματοδότηση σε όλα τα αεροδρόμια, θα είναι μια θετική κίνηση για τον Αραξο. Θα πρέπει επίσης να επιδοτηθούν γραμμές για να υπάρχουν μόνιμες πτήσεις με το αεροδρόμιο».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News