Τρένα: «Κρούουν των κώδωνα» του κινδύνου οι ειδικοί – «Περιμένουμε κι άλλο ατύχημα»
Αν και τα τρένα ξεκίνησαν και πάλι τα δρομολόγια τους, τα προβλήματα και οι κίνδυνοι συνεχίζουν να υφίστανται.
Ανησυχία και προβληματισμό προκαλούν οι εκτιμήσεις των ειδικών για τον κίνδυνο να… επαναληφθεί ένα ατύχημα όπως αυτό των Τεμπών!
Ύστερα από την μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου με το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που συγκλόνισε το πανελλήνιο, οι ειδικοί προειδοποιούν για τα τρένα, αφού, παρόλο που τα τρένα επέστρεψαν στις ράγες, τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένουν.
Μπορεί τα δρομολόγια των τρένων να έχουν ξεκινήσει και πάλι, όμως αυτό δε σημαίνει όμως ότι λύθηκαν όλα τα διαχρονικά προβλήματα που ταλανίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο χαρακτηρίζεται ως απαρχαιωμένο και παλιό.
Ακόμη και σήμερα, 36 ημέρες μετά την τραγωδία, οι ειδικοί εξακολουθούν να χτυπούν καμπανάκια και για άλλο ατύχημα και σημειώνουν πως ακόμα κι η τηλεδιοίκηση δεν θα έλυνε ως δια μαγείας το πρόβλημα.
«Πρέπει να κοιτάξουμε την υποδομή»
«Σίγουρα περίμενα και περιμένω να γίνει ένα ατύχημα που να οφείλεται στην απαρχαιωμένη κι απαξιωμένη υποδομή που έχουμε. Δηλαδή δεν αρκεί μόνο η 717. Πρέπει να κοιτάξουμε την υποδομή», λέει η επίκουρη καθηγήτρια στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών, Ζωή Χριστοφόρου.
Η ίδια, μέσα από την ανοιχτή συζήτηση της «ΔΙΑΝΕΟΣΙΣ» κρούει των κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται εδώ και χρόνια το σιδηροδρομικό δίκτυο.
«Ακόμη κι αν είχαμε την τηλεδιοίκηση, θα πρέπει να είχαμε και προσωπικό που να ξέρει να τη χρησιμοποιεί και να τη χρησιμοποιεί και σε κανονικές συνθήκες αλλά και σε περιπτώσεις που για κάποιον λόγο υπάρχει κάποια βλάβη σε αυτήν».
Αυτό ακριβώς δηλαδή που όπως φάνηκε από την πρώτη στιγμή, ήταν από τους βασικούς λόγους που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών. Η απειρία του σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος, όπως κατήγγειλε ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης και όπως αποκάλυψε το in είχε κάνει ξανά αίτηση για μετάταξη στο σταθμαρχείο μέσω της κινητικότητας το 2020, αλλά ο ΟΣΕ τον είχε απορρίψει.
Τα τρένα μπορεί να ξεκίνησαν και πάλι τα δρομολόγια, όμως ακόμη πρέπει να γίνουν πολλά για να φτάσουμε σε αξιοπιστία τις προηγμένες σιδηροδρομικά χώρες και κυρίως για να μην θρηνήσουμε άλλα θύματα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News