e-εμπόριο: Τι ψώνισαν οι καταναλωτές το Πάσχα – Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση πωλήσεων
Στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο
Αύξηση 12,76% σημείωσε κατά την φετινή περίοδο του Πάσχα, ο τζίρος των καταστημάτων που συμμετέχουν στο online Marketplace του Skroutz, σε σχέση με πέρυσι, την ίδια ώρα που η μέση τιμή του online καλαθιού του καταναλωτή αυξήθηκε κατά 16,65% φέτος σε σχέση με το 2022.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, από το Skroutz για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) μεγάλη αύξηση παρατηρήθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα, η οποία άγγιξε το 40,52% σε σύγκριση με το 2022. Γεγονός που σκιαγραφεί την τάση των καταναλωτών να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τις online αγορές.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Πιο συγκεκριμένα, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67%,ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.
Αναφορικά με τις κατηγορίες που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στις λευκές συσκευές.
Πιο συγκεκριμένα, η λίστα με τις top 10 κατηγορίες εμπεριέχει:
– Πλυντήρια Ρούχων
– Πλυντήρια Πιάτων
– Ψυγεία
– Κουζίνες & Φούρνοι
– Εστίες Κουζίνας
– Οικιακά Κλιματιστικά Inverter
– Τηλεοράσεις
– Απορροφητήρες Κουζίνας
– Επεξεργαστές
– Μνήμες RAM
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αύξησης πωλήσεων αποτελεί η κατηγορία «Πλυντήρια ρούχων» που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας σχεδόν το 800%.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News