Ο τουρισμός και πώς να τον αποκτήσεις

ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ κινητικότητα καταγράφει το ρεπορτάζ της «Π» με επίκεντρο τον ανατολικό Κορινθιακό και την περιοχή της Κορινθίας. Οι εξελίξεις είναι θετικές στο μέτρο που προκύπτουν από μεγέθυνση της πίτας, η οποία με τη σειρά της είναι απόρροια του αυξητικού τουριστικού ρεύματος που προσελκύει η χώρα μας.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ για αλληλοτροφοδοτούμενες παραμέτρους. Οι τουριστικές επενδύσεις τραβούν την προσοχή των τουριστών και δημιουργούν γκάμα προτάσεων για λογαριασμό των μεγάλων τουριστικών πρακτορείων. Οταν αυτό το φαινόμενο εκδηλώνεται, αυξάνει, με τη σειρά του την επισκεψιμότητα. Αρα θα φέρει και άλλες τουριστικές μονάδες.

ΜΕ ΠΟΙΑ κριτήρια επιλέγεται μια περιοχή για ένα επενδυτικό άνοιγμα; Η απάντηση είναι πολλαπλής τάξης. Παίζει ρόλο η γεωφυσική ιδιαιτερότητα, η ιστορικότητα, η πρόσβαση σε ψυχαγωγικούς χώρους, η εξυπηρέτηση από μεταφορικά δίκτυα, η γαστρονομία, η απομόνωση ή η κοσμικότητα. Αλλες περιοχές παίρνουν καλούς βαθμούς σε όλα, άλλες σε μερικά, σίγουρα όμως διαθέτουν πλεονεκτήματα άνω του μετρίου.

ΣΕ ΚΑΘΕ περίπτωση, εάν δεν έχεις την τύχη να σε ανακαλύψει κάποιος πιονέρος του τουρισμού, χρήσιμο είναι στην περίπτωσή σου να συναντώνται θέλγητρα, πρόσβαση και φήμη. Αλλά εάν το συμφέρον σου είναι να προσελκύσεις το επενδυτικό ενδιαφέρον, είναι αναγκαίο να δράσεις πιο ανήσυχα και δημιουργικά.

ΜΙΛΩΝΤΑΣ για την Αχαΐα, και θέλγητρα έχει και σημαντικές προϋποθέσεις για τουριστικές επενδύσεις. Της χρειάζεται να προβάλει τον εαυτό της οργανωμένα, στη βάση ενός σχεδίου.

ΜΠΟΡΕΙ βέβαια να μη βλέπει κανείς το πράγμα έτσι, αλλά αντίθετα να διερωτηθεί «τι να έρθει να κάνει κανείς στην Αχαΐα;» και να γυρίσει πλευρό. Να όμως που κάποιοι δεν πτοήθηκαν από τέτοιες παθητικές σκέψεις και μετατρέπουν τη Μεσσηνία και την Κορινθία ως περιοχές άξιες να περάσεις τις διακοπές σου.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τα πλεονεκτήματα που μας λείπουν. Είναι το ελάττωμα της οπτικής γωνίας.