Οι μαθητές του 5ου ΓΕΛ Πάτρας δημιούργησαν το δικό τους e-book για το Πατρινό Καρναβάλι

Το Πατρινό Καρναβάλι ενέπνευσε τους μαθητές του σχολείου και το αποτέλεσμα της αγάπης τους για τον μεγάλο θεσμό της Πάτρας είχε ως καρπό μια ξεχωριστή ψηφιακή αφήγηση, ένα οδοιπορικό στον χρόνο και στις μεγάλες στιγμές-σταθμούς της ιστορίας του.

5ο ΓΕΛ EBOOK ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

Το δικό τους e-book για το Πατρινό Καρναβάλι δημιούργησαν οι μαθητές του 5ου ΓΕΛ επιλέγοντας να «πουν» τη δική τους ιστορία για τον τόπο τους μιλώντας για το Πατρινό Καρναβάλι με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Το Πατρινό Καρναβάλι ενέπνευσε τους μαθητές του σχολείου και το αποτέλεσμα της αγάπης τους για τον μεγάλο θεσμό της Πάτρας είχε ως καρπό μια ξεχωριστή ψηφιακή αφήγηση, ένα οδοιπορικό στον χρόνο και στις μεγάλες στιγμές-σταθμούς της ιστορίας του.

Το αρχειακό υλικό με φωτογραφίες που παραχωρήθηκε από την ΚΕΔΗΠ-Καρναβάλι Πάτρας, αξιοποιήθηκε στην παρουσίαση του σχολείου στο 2ο Πανελλήνιο μαθητικό Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας με θεματικό άξονα «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου», που πραγματοποιήθηκε στο Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών από 18 μέχρι 20 Απριλίου 2024. Μέσα από αυτή την παρουσίαση γεννήθηκε το e-book.

Δείτε και ξεφυλλίσετε το e-book εδώ:
https://www.storyjumper.com/book/showframe/36133926/——#page/1

Συμμετείχαν στη συγγραφή οι μαθητές-μαθήτριες: Αιχμαλωτίδη Μαρία, Βαρβατσούλη Βασιλική, Βγενοπούλου Θεοδώρα, Γαλανού Ασπασία, Γραμματικοπούλου Θεοδώρα, Κατσαντώνη Αθηνά, Κοντογιαννάτου Άρτεμης, Μητροπούλου Δήμητρα, Μπερδένη Νικολέτα, Παναγιωτοπούλου Κατερίνα, Σωτηροπούλου Μαριάννα, Τζανή Καλομοίρα.
Επιβλέπων Εκπαιδευτικός: Σαλούστρου Ελένη (ΠΕ04.04). Συνεργάτες Εκπαιδευτικοί: Δαβάνου Βασιλική (ΠΕ03-ΠΕ86), Πανταζοπούλου Ελένη(ΠΕ03).

Στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Πολιτιστικής Εκπαίδευσης συμμετείχαν 394 σχολικές μονάδες Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίες συνεργάστηκαν για την υλοποίηση του Συνεδρίου Τοπικής Ιστορίας με θεματικό άξονα «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου».

5ο ΓΕΛ EBOOK ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

Οι σχολικές μονάδες εκπόνησαν ερευνητικές εργασίες, έργα δημιουργικής γραφής, εικαστικά, δρώμενα, ψηφιακές αφηγήσεις, μουσικές παραγωγές, βιωματικά εργαστήρια, πάνω στις εξής υποενότητες της βασικής θεματικής:

α) Τοπική ιστορία και εθιμικές τοπικές συνήθειες

β) Μνημεία και αρχαιολογικοί χώροι

γ) Τοπική Λογοτεχνία/ Συνδεδεμένοι με τον τόπο λογοτέχνες

δ) Τέχνες και αρχιτεκτονική

ε) Τοπική ιδιομορφία: φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον

στ) Οικονομική ζωή/ εμπορική δραστηριότητα

ζ) Εξέχουσες μορφές του τόπου.