Ομιλία του Κώστα Καραμανλή στη ΔΕΕΠ ΝΔ Αχαΐας: «Λύσαμε στην Πάτρα εκκρεμότητες δεκαετιών»
Τι ανέφερε στην ομιλία του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Με ξεχωριστή επιτυχία ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η εκδήλωση που διοργάνωσε στα γραφεία της η Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας με την ευκαιρία των συζητήσεων με τα στελέχη και την κοινωνία για τα συμπεράσματα του 14ου Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας και την προβολή του μεταρρυθμιστικού έργου της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής ο οποίος στην ομιλία του υπογράμμισε :
«Αγαπητέ Πρόεδρε,
Φίλες και φίλοι συναγωνιστές Νεοδημοκράτες,
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να πω ότι είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος από τα νέα γραφεία σας.
Είχα ακούσει εξαιρετικά λόγια, αλλά ομολογώ πως άλλο να στο λένε κι άλλο να το βλέπεις. Συγχαρητήρια και καλορίζικα!
Ναι, εδώ ο επισκέπτης νιώθει αμέσως ότι βρίσκεται στον χώρο ενός σύγχρονου, υγιούς πολιτικού οργανισμού.
Σε εγκαταστάσεις ιδανικές για να κάνετε αποδοτικά τη δουλειά σας, αλλά και για να συζητήσετε με τους συμπολίτες σας, να ανταλλάξετε γόνιμα απόψεις, να δημιουργήσετε.
Μπράβο και πάλι μπράβο σας λοιπόν!
Κι εκτός από τα μπράβο, θέλω να σας πω κι ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Ή πιο σωστά, τρία μεγάλα ευχαριστώ.
Για την πρόσκληση και την τιμή που μου κάνετε σήμερα.
Για την παρουσία σας, παρά τη δύσκολη ώρα. Αφήσατε τα σπίτια σας ή τις δουλειές σας, μεσημέρι καθημερινής, για να βρεθούμε εδώ και να συζητήσουμε.
Το εκτιμώ ειλικρινά.
Όμως το πιο μεγάλο ευχαριστώ σας το οφείλω για την προσφορά σας στην παράταξη και στον τόπο.
Άνθρωποι σαν εσάς, αγωνιστές σαν εσάς, κρατάνε ζωντανή τη φλόγα της Νέας Δημοκρατίας.
Κι ακόμα πιο σημαντικό, ασφαλώς, κρατάνε δυνατή την πατρίδα μας.
Η δουλειά σας, οι ιδέες, η αγάπη σας, οι δημιουργικοί προβληματισμοί σας, οι κόποι κι η ανιδιοτελής προσπάθειά σας, είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχει η παράταξή μας.
Ξέρετε, πολλές φορές κάθομαι κι αναλογίζομαι, τι είναι αυτό που έκανε τη Νέα Δημοκρατία, την ώρα που άλλα κόμματα ανέτειλαν και έδυαν, να παραμένει τόσα χρόνια κυρίαρχη, τόσο ψηλά στην εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού;
Θυμάμαι καμιά φορά το ιστορικό σύμβολο της παράταξής μας, τον πυρσό, και σκέφτομαι…
Τι είναι αυτό που κρατάει τη φλόγα αυτής της παράταξης ζωντανή επί σχεδόν 5 δεκαετίες και είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσει να την κρατά άλλο τόσο κι ακόμα περισσότερο;
Νομίζω, φίλες και φίλοι, ότι βασιζόμαστε κυρίως σε 3 ισχυρά στηρίγματα:
Το πρώτο είναι ότι αυτή η παράταξη οικοδομήθηκε από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή σε πολύ γερές αρχές και παραμένει συνεπής σε αυτές.
Δημοκρατία. Μέτρο. Ορθός λόγος.
Να λέμε πάντα την αλήθεια στον λαό.
Και ποτέ, κανένα συμφέρον, ούτε προσωπικό, ούτε κομματικό, ούτε οικονομικό, κανένα, δεν μπαίνει πάνω από το συμφέρον του τόπου!
Αυτή είναι η κληρονομιά του Κωνσταντίνου Καραμανλή και αποτελεί χρέος μας να την τηρούμε μέρα με τη μέρα!
Το δεύτερο στήριγμα αυτής της παράταξης είναι η ικανότητά της να εξελίσσεται.
Παραμένοντας πιστοί στις αρχές μας, είμαστε σήμερα ένα σύγχρονο κόμμα.
Που εξέλεξε τον αρχηγό του με την πιο δημοκρατική διαδικασία, ενώ άλλοι τσακώνονταν μεταξύ τους αν θα ψηφίσουν τα μέλη τους τον έναν και μοναδικό υποψήφιο ή όχι.
Και που με θάρρος δίνει στην πράξη απαντήσεις στα πιο σύνθετα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος το 2022.
Υπάρχει όμως και το τρίτο, σπουδαίο διαχρονικό στήριγμα της παράταξής μας.
Που είναι, θα το πω απλά, η ψυχή του Νεοδημοκράτη.
Του ανθρώπου που δίνει τις μάχες του, δουλεύει για την οικογένειά του, δημιουργεί για την πατρίδα του.
Και ακόμα κι όταν πικραίνεται, στηρίζει με επιμονή κι υπομονή τον χώρο στον οποίον πιστεύει.
Είναι αυτά τα τρία στηρίγματα, λοιπόν, που έχουν φέρει μέχρι εδώ τη Νέα Δημοκρατία.
Και με αυτά τα στηρίγματα θα συνεχίσουμε.
Να κάνουμε τη δουλειά μας ως κυβέρνηση και όταν έρθει η ώρα των εκλογών να κερδίσουμε και πάλι -δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία για αυτό- την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού.
Για να συνεχίσουμε μαζί, να φτιάχνουμε μια καλύτερη, σύγχρονη, πιο ισχυρή Ελλάδα.
Η κυβέρνησή μας, φίλες και φίλοι, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, εδώ και σχεδόν 3 χρόνια κάνει μια συστηματική προσπάθεια.
Και την ώρα που προσπαθεί -και καταφέρνει- να βάλει την Ελλάδα ξανά δυναμικά στο δρόμο της ανάπτυξης, την ίδια ώρα παλεύει και με πρωτοφανείς διεθνείς κρίσεις.
Από τα απόνερα της οικονομικής κρίσης που χτύπησε τον τόπο μας, πήγαμε στην πανδημία.
Κι από την πανδημία, στη διεθνή ενεργειακή κρίση και στα προβλήματα που προκαλεί η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Και μέσα σε αυτές τις δυσκολίες, τα καταφέρνουμε.
Ο καπετάνιος κρατάει γερά το τιμόνι.
Δεν λέω ότι τα κάναμε όλα τέλεια.
Όχι φυσικά.
Όμως δεν νομίζω ότι υπάρχει Ελληνίδα, ότι υπάρχει Έλληνας που να μην έχει πει «ευτυχώς που την ώρα της κρίσης δεν ήταν στην κυβέρνηση οι προηγούμενοι»…
Γιατί οι πολίτες βλέπουν ότι υπάρχει σχέδιο.
Βλέπουν ότι υπάρχει προσπάθεια.
Βλέπουν ότι υπάρχουν κεντρικές στρατηγικές επιλογές που αποδίδουν.
Η οικονομική ανάπτυξη συνεχίζεται, μεγάλες ξένες επενδύσεις έρχονται, η ανεργία μειώνεται, η χώρα ισχυροποιείται.
Σε αυτόν τον δρόμο έχει βάλει την πατρίδα μας η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, σε αυτόν τον δρόμο είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε!
Και αυτός ο δρόμος, έχει κάποιες συγκεκριμένες απαιτήσεις…
Είναι οι απαιτήσεις που έχουν οι πολίτες, σήμερα, από την πολιτική και τους πολιτικούς:
Να δίνουμε λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Να βάζουμε το μέλλον του τόπου και το κοινό καλό, πάνω απ’ όλα.
Να λέμε λίγα και να πράττουμε περισσότερα.
Όσα υποσχόμαστε να τα πραγματοποιούμε.
Να θέτουμε συγκεκριμένους στόχους και να δουλεύουμε με σχέδιο για να τους επιτύχουμε.
Αυτές ακριβώς είναι και οι θεμελιώδεις αρχές της παράταξής μας, από την ημέρα που ιδρύθηκε, από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, μέχρι σήμερα.
Και σε αυτές ακριβώς τις αρχές είναι πιστή και η δική μας κυβέρνηση.
Και ίσως δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, από ένα έργο που το περιμένετε εδώ και τόσα χρόνια και επιτέλους πλέον υλοποιείται…
Τον νέο σύγχρονο αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου.
Όταν ο Πρωθυπουργός μού εμπιστεύτηκε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, οι συνεργάτες μου κι εγώ συζητούσαμε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχαμε να διαχειριστούμε ήταν ότι παραλαμβάναμε μπλοκαρισμένα και για πολλούς ίσως καταδικασμένα, μια σειρά από έργα που έχει ανάγκη ο τόπος.
Ίσως το δυσκολότερο από αυτά τα δύσκολα προβλήματα, ήταν το Πάτρα-Πύργος.
Ένα έργο του οποίου η απαράδεκτη καθυστέρηση την οποία είχε προκαλέσει η προηγούμενη κυβέρνηση, δεν σήμαινε μόνο καθυστέρηση στην ανάπτυξη.
Σήμαινε και κάτι πολύ βαρύτερο, πολύ πιο οδυνηρό για όλους μας.
Σήμαινε απώλεια ανθρώπινων ζωών.
Μια ανοιχτή πληγή, που είχαμε την υποχρέωση επιτέλους να κλείσει.
Δεν βιαστήκαμε να μιλήσουμε για αυτό το θέμα.
Και όταν μιλήσαμε, δεν είπαμε πολλά.
Ακριβώς λόγω κρισιμότητας και της ευαισθησίας του, το αντιμετωπίσαμε με τον δέοντα σεβασμό.
Μελετήσαμε καλά όλα τα δεδομένα, εξετάσαμε διεξοδικά κάθε πιθανή εναλλακτική.
Και όταν ήμασταν έτοιμοι, δεσμευτήκαμε ότι θα δώσουμε λύση.
Το είπαμε και το κάναμε.
Σώσαμε -και το λέω κυριολεκτικά: σώσαμε- ένα έργο για το οποίο το ερώτημα πλέον δεν ήταν πότε θα γινόταν, αλλά ΑΝ θα γινόταν.
Ίσως με έχετε ακούσει πολλές φορές να λέω ότι τα μεγάλα έργα δεν ανήκουν σε μία παράταξη, αλλά έχουν δουλέψει για αυτά άνθρωποι από περισσότερα κόμματα.
Επιτρέψτε μου, όμως, να πω ότι ο κανόνας αυτός έχει και τις εξαιρέσεις του.
Αυτό το έργο, το Πάτρα-Πύργος, οι πολίτες γνωρίζουν καλά πως κάποιες κυβερνήσεις έκαναν και κάνουν τα πάντα για να γίνει πραγματικότητα, αλλά ενδιαμέσως υπήρξε και μία κυβέρνηση που δυστυχώς έκανε τα πάντα για να ΜΗΝ γίνει πραγματικότητα.
Ας είμαστε ειλικρινείς.
Το αδιαμφισβήτητο γεγονός για αυτό το έργο, είναι ένα:
Ότι η Νέα Δημοκρατία το δημοπράτησε τον Οκτώβριο του 2014, με εξασφαλισμένο προϋπολογισμό.
Κι αν είχε αφεθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει κανονικά, τότε το έργο θα ήταν έτοιμο από το 2019…
Εδώ και σχεδόν 3 χρόνια, το έργο θα είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία.
Εδώ και σχεδόν 3 χρόνια, οι οδηγοί θα έκαναν την απόσταση Πάτρα-Πύργος με ταχύτητα και ασφάλεια, σε έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Όμως, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε άλλη άποψη.
Ακύρωσε τον διαγωνισμό.
Εντελώς αδικαιολόγητα.
Έσπασε το έργο σε 8 κομμάτια.
Γιατί;
Για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένο εργολάβο, ο οποίος τότε ως γνωστόν ήταν ο εκλεκτός της και ήθελε να τον κάνει και καναλάρχη!
Καθυστέρησε σχεδόν 3 χρόνια να το επαναδημοπρατήσει.
Και τελικά, ως εκ θαύματος, 4 από τις 8 εργολαβίες τις πήρε η ίδια εταιρεία, η εταιρεία του εκλεκτού τους.
Όμως σήμερα όλα αυτά τα έχουμε αφήσει πίσω μας.
Ο νέος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος γίνεται πραγματικότητα.
Και θα σημαίνει επιτέλους ασφάλεια στο δρόμο.
Άλμα ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή.
Νέες θέσεις εργασίας.
Και βέβαια, ποιότητα ζωής και καλύτερη καθημερινότητα για όλες και όλους τους κατοίκους της Δυτικής Ελλάδας.
Τι κάναμε εμείς, λοιπόν;
Καταφέραμε να «αναστήσουμε» το έργο.
Με 7 βήματα:
Βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης σε 8 κομμάτια.
Δουλέψαμε συστηματικά για να πετύχουμε την αλλαγή στάσης της Κομισιόν για τη δυνατότητα χρηματοδότησής του έργου πέραν του 2023.
Εντάξαμε το έργο στη Σύμβαση της Ολυμπίας Οδού.
Ήρθαμε σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο, χωρίς να στοιχίσει ούτε ευρώ περισσότερο.
Με εξίσου συστηματική προσπάθεια, πήραμε το πράσινο φως από τη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικής Αγοράς της Κομισιόν.
Κι έτσι πήραμε την τελική έγκριση και από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού.
Η Σύμβαση πέρασε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τη Βουλή. Και ξεκινήσαμε!
Και παράλληλα με όλα αυτά, έγινε και το σημαντικό έβδομο βήμα.
Επειδή οι πολίτες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο και έχουν δίκιο, κάνουμε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα:
Δημοπρατήσαμε και υλοποιούμε κι ένα έργο 30 εκατομμυρίων ευρώ, για στοχευμένες παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στον υπάρχοντα δρόμο, μέχρι να κατασκευαστεί ο νέος.
Διανύσαμε ένα μακρύ δρόμο για να φτάσουμε μέχρι εδώ.
Και τώρα οφείλουμε να τρέξουμε για να δώσουμε στους πολίτες της Ηλείας, της Πάτρας, της Πελοποννήσου, στους χιλιάδες επισκέπτες, ένα δρόμο που τους αξίζει.
Ένα δρόμο, σύγχρονο, γρήγορο και πάνω απ’ όλα ασφαλή.
Το έργο έχει ήδη πάρει μπρος, τα εργοτάξια έχουν ξεκινήσει.
Το πρώτο τμήμα του δρόμου, το τμήμα Αχαϊα – Πύργος, αναμένεται να παραδοθεί περί τα τέλη του 2023.
Και το υπόλοιπο, θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2024.
Με τις ίδιες αρχές, δηλαδή διεξοδική μελέτη του προβλήματος, ανοιχτό μυαλό, λίγα λόγια και πολλή δουλειά, προχωρήσαμε και με άλλο ένα πολύ μεγάλο έργο που περιμένει η Πάτρα.
Τη νέα σιδηροδρομική γραμμή.
Η προηγούμενη κυβέρνηση, ήρθε και έταξε ένα φαραωνικό έργο που ούτε μπορούσε να υλοποιήσει ούτε το χρειάζεται η πόλη.
Η πλήρης υπογειοποίηση της γραμμής, θα είχε τεράστιες τεχνικές δυσκολίες, υπερβολικά υψηλό κόστος,
θα καταργούσε τον Προαστιακό και το κυριότερο δεν θα μπορούσε ποτέ να χρηματοδοτηθεί από την ΕΕ.
Άρα, πολύ απλά, δεν θα κατασκευαζόταν. Ποτέ.
Δηλαδή έταζαν κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν και έλεγαν πως δήθεν το προχωρούν, ενώ στην πραγματικότητα δεν είχαν ούτε καν μελέτες!
Εμείς δεν μπορούμε να κοροϊδεύουμε τον κόσμο…
Γι΄αυτό και το θέμα μάς απασχόλησε πολύ.
Μας βασάνισε στο Υπουργείο.
Αναζητήσαμε μια λύση που να μπορεί να γίνει πραγματικότητα και να λύνει τα προβλήματα της πόλης.
Δεν διστάσαμε να αναθεωρήσουμε κατά πολύ την αρχική μας εκτίμηση, που προέβλεπε μερική υπογειοποίηση συνολικά γύρω στα 2 χιλιόμετρα.
Γιατί άκουσα σοβαρές απόψεις και δεν είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ ότι σε αρκετά πράγματα είχαν δίκιο.
Κι έτσι καταλήξαμε σε ένα ρεαλιστικό σχέδιο και προετοιμάσαμε το έργο.
Και ήδη, όπως γνωρίζετε, το έργο της σύνδεσης του Λιμανιού με το Ρίο δημοπρατήθηκε με Ανταγωνιστικό Διάλογο τον Δεκέμβριο.
Αναμένεται να συμβασιοποιηθεί στο πρώτο εξάμηνο του 2023 και να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2027.
Ενώ ταυτόχρονα, έχουμε εντάξει στο σχεδιασμό του ΕΣΠΑ 2021-2027 και τη σιδηροδρομική σύνδεση Πάτρα-Πύργος, ώστε το έργο να δημοπρατηθεί το Γ’ τρίμηνο του 2022.
Μέσα σε λιγότερο από 3 χρόνια, λύσαμε στην Πάτρα εκκρεμότητες δεκαετιών για αυτά τα δύο σπουδαία έργα.
Και ταυτόχρονα, βάλαμε μπρος μια σειρά ακόμα από έργα που επίσης έχει ανάγκη ο τόπος:
Έργα για τη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης.
Έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης.
Την ενεργειακή αναβάθμιση του
Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών.
Σας αναφέρω ενδεικτικά αυτά, για να μείνω μόνο σε έργα που γίνονται στην Πάτρα και να μην επεκταθώ στην ευρύτερη περιοχή και σας κουράσω περισσότερο.
Το βέβαιο είναι ένα:
Λύνονται η μία μετά την άλλη εκκρεμότητες ετών.
Γίνονται πραγματικότητα το ένα μετά το άλλο, έργα που κάνουν καλύτερη την καθημερινότητά σας, αλλά θα επιταχύνουν και την ανάπτυξη του τόπου σας.
Φίλες και φίλοι, κλείνω όπως ξεκίνησα:
Στην παράταξή μας, την παράταξη που ίδρυσε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, στην κυβέρνησή μας, την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, δεν έχουμε μάθει να λέμε μεγάλα λόγια χωρίς νόημα.
Δεν έχουμε μάθει να δίνουμε όμορφες υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα.
Έχουμε μάθει αυτά που λέμε να τα εννοούμε και να δουλεύουμε σκληρά και με σχέδιο για να τα πραγματοποιήσουμε.
Αυτό κάνουμε και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
Με αρωγούς, πάντα δίπλα μας, εσάς και ανθρώπους σαν κι εσάς.
Που καίει μέσα τους η φλόγα αυτής της παράταξης και η αγάπη για τον τόπο».
Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας κ. Αντώνης Κουνάβης στον χαιρετισμό του υπογράμμισε:
«Αξιότιμε κύριε υπουργέ,
Διερμηνεύοντας τα αισθήματα των στελεχών και των μελών της Δ.Ε.Ε.Π. Αχαΐας, σας καλωσορίζω θερμά και εγκάρδια στα γραφεία μας, στο σπίτι της κάθε Νεοδημοκράτισας και του κάθε Νεοδημοκράτη.
Καθώς φέρετε ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία, είμαι υποχρεωμένος να τονίσω ότι η παρουσία σας εδώ είναι ιδιαίτερα τιμητική για εμάς και μάς εμψυχώνει για τη συνέχεια, που είναι γεμάτη από προκλήσεις.
Και χωρίς ίχνος υπερβολής είναι το δικό σας έργο, που επιτελείτε ως υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο συνιστά κινητήρια δύναμη για εμάς, ώστε να εντείνουμε
τον καθημερινό μας αγώνα, τόσο για την εμπέδωση των ιδεών και των αξιών της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης μας, όσο και για την προώθηση και την ενίσχυση του κυβερνητικού προγράμματος, που αλλάζει την Ελλάδα. Και σ’ αυτό, η συμβολή σας είναι ιδιαίτερα καθοριστική.
Αξιότιμε κύριε υπουργέ,
Είμαστε βαθύτατα ικανοποιημένοι, που με τις δικές σας ενέργειες δρομολογείται η υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομών, πρωτίστως η κατασκευή νέων οδικών αξόνων, όπως του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, που έρχεται να ικανοποιήσει ένα πολύχρονο, πάγιο, αίτημα της τοπικής κοινωνίας, με παράλληλες, εκτεταμένες, παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στην υφιστάμενη εθνική οδό.
Άλλωστε, όπως κι εσείς έχετε καταστήσει σαφές, η κατασκευή νέων δρόμων και η αναβάθμιση των υπαρχόντων, έχουν εκτός των άλλων κι έναν σημαντικό στόχο: την ασφάλεια.
Από την πλευρά μας, ως Δ.Ε.Ε.Π. Αχαΐας, μέσα από μια πολύπλευρη δραστηριότητα, φροντίζουμε να δίνουμε συχνά το πολιτικό στίγμα μας, παρεμβαίνοντας όπου και όπως επιβάλλεται, αλλά και με δράσεις που έχουν αντίκτυπο στην κοινωνία.
Στο πλαίσιο αυτό, επιδιώκουμε την αμφίδρομη επικοινωνία με τα στελέχη της κυβέρνησης μας, για μια αγαστή και αμοιβαία επωφελή συνεργασία, και με έναν κοινό σκοπό: να καταστεί η Νέα Δημοκρατία πρώτη δύναμη και στην Αχαΐα.
Θα επιθυμούσαμε δε να συμβάλετε κι εσείς στην επίτευξη του, ως ένας συναγωνιστής μας, ως αρωγός και συμπαραστάτης, ως ένας από εμάς. Σας ευχαριστώ και σας καλωσορίζω και πάλι».
• Χαιρετισμό απηύθυνε ο Βουλευτής Ιάσονας Φωτήλας ενώ πριν την έναρξη της εκδήλωσης κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των τριών προβεβλημένων στελεχών Ανδρέα Συνοδινού , Γιάννη Άκουρου και Αννίτας Αρκαδιανού – Παπαχριστοπούλου που τόσο πρόωρα έφυγαν από κοντά μας.
• Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε και για τον πρώην Υπουργό Δημοσίων Έργων και Υφυπουργό Προεδρίας , πατέρα του ομιλητή , τον κ. Αχιλλέα Καραμανλή ο οποίος ως υπεύθυνος για τον αθλητισμό την επταετία (1975 – 1981) άφησε έντονα αποτυπώματα του έργου του στην Αχαΐα και γενικότερα στη Δυτική Ελλάδα με την κατασκευή κλειστών γυμναστηρίων , κολυμβητηρίου και γηπέδων ποδοσφαίρου.
• Εκ μέρους της Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας ο Πρόεδρός της Αντώνης Κουνάβης απένειμε τιμητική πλακέτα στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή για την πολυσχιδή προσφορά του στην Παράταξη και τον τόπο.
• Παράλληλα ο Βουλευτής κ. Ιάσονας Φωτήλας απένειμε εκ μέρους της Δ.Ε.Ε.Π. αναμνηστική πλακέτα στον κ. Καραμανλή για την προσφορά του Υπουργού Αχιλλέα Καραμανλή στην Παράταξη καθώς και για το έργο του στην Αχαΐα.
• Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο πρώην Βουλευτής και Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Πάτρα Ενωμένη» Νίκος Παπαδημάτος , εκπρόσωποι του Υφυπουργού Εξωτερικών Ανδρέα Κατσανιώτη , των Βουλευτών Άγγελου Τσιγκρή , Χριστίνας Αλεξοπούλου , ο Αναπληρωτής Γραμματέας Οργανωτικού της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Γιαννούρης , τα μέλη της Δ.Ε.Ε.Π. , Πρόεδροι Τοπικών Οργανώσεων , Τομεάρχες , Αντιπεριφερειάρχες , Δημοτικοί Σύμβουλοι , στελέχη που συμμετέχουν στον Κυβερνητικό μηχανισμό , εκπρόσωποι παραγωγικών τάξεων και επιστημονικών συλλόγων κ.α.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News