Φωτιά στην Αργολίδα: Η ανακοίνωση για το ξενοδοχείο Amanzoe

Το ξενοδοχείο στην Αργολίδα δεν επλήγη τόσο σοβαρά από την πυρκαγιά όσο εκτιμήθηκε στην αρχή, σύμφωνα με την ανακοίνωση της διαχειρίστριας εταιρείας, Grivalia Hospitality, η οποία εξέδωσε και τη σχετική επίσημη ανακοίνωση.

Αργολίδα

Η πυρκαγιά που ξέσπασε χθες (4.7.2022) στην Αργολίδα έπληξε το συγκρότημα του πολυτελούς ξενοδοχείου Amanzoe, χωρίς όμως να κινδυνεύσει κάποιος από τους ενοίκους ή το προσωπικό του.

Παρόλα αυτά, το ξενοδοχείο στην Αργολίδα δεν επλήγη τόσο σοβαρά από την πυρκαγιά όσο εκτιμήθηκε στην αρχή, σύμφωνα με την ανακοίνωση της διαχειρίστριας εταιρείας, Grivalia Hospitality, η οποία εξέδωσε και τη σχετική επίσημη ανακοίνωση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση για το πολυτελές ξενοδοχείο Amanzoe:
«Αναφορικά με την πυρκαγιά που ξέσπασε χθες (Δευτέρα 4 Ιουλίου) στην περιοχή της Κορακιάς Αργολίδας, επιβεβαιώνουμε ότι αυτή προσέγγισε στις πύλες του πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος Amanzoe, το οποίο ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Grivalia Hospitality.

Mε την έγκαιρη και συντονισμένη επέμβαση των στελεχών του Amanzoe και των τοπικών αρχών, όλοι οι ένοικοι και το λοιπό προσωπικό μεταφέρθηκαν γρήγορα και με ασφάλεια σε άλλα ξενοδοχειακά καταλύματα.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τις περιφερειακές και τις τοπικές αρχές, την πυροσβεστική υπηρεσία, το υπουργείο πολιτικής προστασίας, την κεντρική διοίκηση, τις δυνάμεις αέρος και εδάφους, τις αστυνομικές δυνάμεις, το προσωπικό, αλλά και τους τρίτους εθελοντές που εργάστηκαν σκληρά από την πρώτη στιγμή για να περιορίσουν την πυρκαγιά και οι οποίοι παρέμειναν στο σημείο για να παρακολουθούν την εξέλιξη της κατάστασης.

Σε αυτό το σημείο είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε ότι ούτε η έκταση ούτε οι επιπτώσεις της πυρκαγιάς ήταν τόσο καταστροφικές όσο φάνηκαν στην αρχή. Συγκεκριμένα, όλοι οι κύριοι χώροι του ξενοδοχείου παρέμειναν άθικτοι και πλήρως λειτουργικοί, ενώ ένας μικρός αριθμός pavilions υπέστησαν μικρές μόνο εξωτερικές ζημιές. Όλες οι βίλες του Amanzoe παραμένουν άθικτες.

Ήδη από σήμερα, οι ιδιοκτήτες, τα στελέχη και το προσωπικό του Amanzoe εργάζονται συστηματικά τόσο με τις τοπικές αρχές όσο και με τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε να αποκαταστήσουν άμεσα όλες τις ζημιές του ξενοδοχείου, αλλά και να αναλάβουν παράλληλα πρωτοβουλίες για την αναδάσωση της ευρύτερης περιοχής που κάηκε.

To Amanzoe έχει παύσει προσωρινά τη λειτουργία του έως ότου αποκατασταθούν πλήρως όλες οι σοβαρές ζημιές, ώστε το ξενοδοχείο να είναι σε θέση να υποδεχθεί ξανά γρήγορα τη διεθνή πελατεία του διατηρώντας παράλληλα την υψηλή ποιότητα φιλοξενίας που το έχει καθιερώσει ως το πλέον επιτυχημένο πολυτελές θέρετρο της Μεσογείου.

“Για την Grivalia Hospitality άμεση προτεραιότητα αποτελεί η ασφάλεια και η ευημερία των ενοίκων και του προσωπικού των ξενοδοχείων μας. Από την πρώτη στιγμή όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό απομακρύνθηκαν από τον χώρο του ξενοδοχείου και μεταφέρθηκαν απόλυτα ασφαλείς σε άλλα καταλύματα. Τα πρωτόκολλα λειτούργησαν και εκκενώθηκε άμεσα και έγκαιρα το ξενοδοχείο, χωρίς απώλεια ζωής ή τραυματισμούς. Είμαστε ευγνώμονες στους πυροσβέστες, χειριστές των εναέριων και επίγειων μέσων, αλλά και τους εθελοντές οι οποίοι κάθε καλοκαίρι δίνουν ηρωική μάχη κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες αντιμετωπίζοντας εκτεταμένες πυρκαγιές σε ολόκληρη τη χώρα. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επίσης και στο προσωπικό του Amanzoe που βοήθησε τόσο στην ασφαλή εκκένωση όσο και στις προσπάθειες κατάσβεσης. Αυτονοήτως η εταιρεία θα συνεχίσει να στηρίζει το προσωπικό του ξενοδοχείου καθόλη τη διάρκεια των εργασιών αποκατάστασης”, δήλωσε ο κ. Γιώργος Χρυσικός, Ιδρυτής και Πρόεδρος Δ.Σ της Grivalia Hospitality.

Τέλος, θα θέλαμε για άλλη μία φορά να ευχαριστήσουμε τόσο το προσωπικό μας όσο και όλους τους αρμόδιους φορείς για την άμεση κινητοποίηση και καταλυτική συνδρομή τους στην επιτυχή αντιμετώπιση της έκτακτης αυτής κατάστασης».