«Mεγάλη ταλαιπωρία» – Αναγνώστρια του pelop.gr περιγράφει την περιπέτειά της στο Fast Ferries Andros
Λόγω των καιρικών συνθηκών, μπλέχτηκαν οι άγκυρες τριών επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων κατά τη διαδικασία απόπλου, ωστόσο στο Fast Ferries Andros προκλήθηκε μηχανική βλάβη και μέχρι να επιδιορθωθεί, το πλοίο παρέμεινε στο λιμάνι για 19 ολόκληρες ώρες μέχρι να ρυμουλκηθεί από δύο ρυμουλκά και, φυσικά, δεν ταξίδεψε στα νησιά του Αιγαίου.
Για πολύ καιρό θα θυμούνται την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι 734 επιβάτες του Fast Ferries Andros, οι οποίοι το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν από το λιμάνι της Ραφήνας με προορισμό τα νησιά Ανδρο, Τήνο, Μύκονο και Πάρο, αλλά δεν έφτασαν ποτέ.
Λόγω των καιρικών συνθηκών, μπλέχτηκαν οι άγκυρες τριών επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων κατά τη διαδικασία απόπλου, ωστόσο στο Fast Ferries Andros προκλήθηκε μηχανική βλάβη και μέχρι να επιδιορθωθεί, το πλοίο παρέμεινε στο λιμάνι για 19 ολόκληρες ώρες μέχρι να ρυμουλκηθεί από δύο ρυμουλκά και, φυσικά, δεν ταξίδεψε στα νησιά του Αιγαίου.
Η αναγνώστρια του pelop.gr, Γεωργία Βουτσαδάκη ήταν μεταξύ των επιβατών και, διαβάζοντας το δημοσίευμα μας για το θέμα, επικοινώνησε μαζί μας και έδωσε λεπτομέρειες για όσα συνέβησαν.
Η κ. Βουτσαδάκη ζει μόνιμα στην Αθήνα, αλλά έλκει την καταγωγή της από την Αρκαδία και ενημερώνεται τακτικά από το pelop.gr. Μιλώντας, χθες, στην «Πελοπόννησο» για την περιπέτεια της, είπε χαρακτηριστικά: «Η ταλαιπωρία μας ήταν πολύ μεγάλη, καθώς είχαμε μπει από τις 06.30 το πρωί στο πλοίο και βγήκαμε έξω στη 1.15 μετά τα μεσάνυχτα», προσθέτοντας στη συνέχεια: «Ξεκινήσαμε από τη Ραφήνα και είδαμε ότι το πλοίο παρέμεινε στο λιμάνι. Μετά από περίπου δύο ώρες μάς ανακοίνωσαν ότι έχουν μπλεχτεί οι άγκυρες και έπρεπε να επιστέψουμε. Υπήρξε αναστάτωση εκείνη τη στιγμή κυρίως από γονείς με παιδιά και ηλικιωμένους, οι οποίοι διαμαρτύρονταν για την εξέλιξη. Μας ενημέρωσαν ότι θα έρθουν ρυμουλκά μετά από 4 ώρες για να ξεμπλέξουν τις άγκυρες, ωστόσο καθυστέρησαν σημαντικά. Η όλη διαδικασία ολοκληρώθηκε γύρω στη 1.00 και 15 λεπτά αργότερα φτάσαμε στο λιμάνι με την ταλαιπωρία να είναι μεγάλη για όλους».
Σε ερώτηση για το αν η εταιρεία ενημέρωσε τους επιβάτες σχετικά με αποζημίωσή τους, η κ. Βουτσαδάκη απάντησε: «Μας είπαν ότι τα εισιτήρια για τον προορισμό που είχε επιλέξει ο καθένας είναι ανοιχτά και θα μας δώσουν ένα επιπλέον εισιτήριο για προορισμό της επιθυμίας μας».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News