Πάτρα: Μπήκε φανάρι μετά από 14 χρόνια Όθωνος Αμαλίας και Γούναρη
Στο σημείο, ΙΧ αυτοκίνητα ή φορτηγά που εξέρχονταν από το λιμάνι έμεναν ακόμα και 5 λεπτά πάνω στις ράγες μέχρι οι οδηγοί τους να ελέγξουν την κυκλοφορία της Όθωνος Αμαλίας και να εισέλθουν στη Γούναρη.
Παρότι πρόκειται για ένα από τα πλέον κομβικά σημεία της Πάτρας, χρειάστηκαν πολλά χρόνια προκειμένου ν’ αντιμετωπιστεί με τη δέουσα προσοχή των αρμόδιων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ασχέτως αν οι εκκλήσεις που τους απευθύνονταν ήσαν διαρκείς και αφορούσαν σε ανθρώπινες ζωές.
ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ
Η περίπτωση της αυτόματης ισόπεδης σιδηροδρομικής διάβασης, στη διασταύρωση των κεντρικών οδών Όθωνος-Αμαλίας και Γούναρη, είναι μία από τις «απευκταίες» της πόλης, αφού το κυκλοφοριακό «κομφούζιο» των τελευταίων 14 ετών, όσο κι αν εγκυμονούσε σοβαρούς κινδύνους για διερχόμενους οδηγούς ή τρένα, ουδόλως συγκίνησε υπηρεσιακούς παράγοντες και πολιτικούς τους προϊσταμένους.
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
Ευτυχώς, η σημερινή περιφερειακή αρχή, επιδεικνύοντας το ενδιαφέρον που έλειπε από προκατόχους της, «λύτρωσε» την τοπική διοίκηση του ΟΣΕ η οποία πάντα ασκούσε πιέσεις για την τοποθέτηση φαναριών στο σημείο, αλλά δυστυχώς δεν εισακούονταν. «Το θέμα αργούσε, μας έλεγαν, μέχρι να βρεθεί χρηματοδότηση. Ευτυχώς που τώρα βρέθηκε, όχι μόνο αυτή, αλλά κυρίως η δραστηριοποίηση ανθρώπων της Περιφέρειας. Είναι αλήθεια ότι από παλιά δεν το είχε δει και τόσο ζεστά το θέμα» λέει στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» ο προϊστάμενος του ΟΣΕ Πάτρας Χρήστος Οικονόμου.
ΕΛΕΓΧΟΣ
Στο σημείο, ΙΧ αυτοκίνητα ή φορτηγά που εξέρχονταν από το λιμάνι έμεναν ακόμα και 5 λεπτά πάνω στις ράγες μέχρι οι οδηγοί τους να ελέγξουν την κυκλοφορία της Οθ. Αμαλίας και να περάσουν απέναντι στη Γούναρη. Κι αυτό, ενώ ανά 20 λεπτά διέρχονταν αμαξοστοιχίες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την πρόκληση ατυχήματος ή κάποιου δυστυχήματος.
ΡΥΘΜΙΣΗ
«Έγινε το αυτονόητο» θεωρεί πολύ απλά ο κ. Οικονόμου, που εξηγεί πια για να γνωρίζουν οι οδηγοί, ότι οι φωτεινοί σηματοδότες έχουν τοποθετηθεί και ρυθμιστεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε όσα οχήματα βγαίνουν από τον χώρο του παλιού λιμανιού να έχουν «κόκκινο» και «πράσινο» όσα κινούνται παράλληλα με την γραμμή του Προαστιακού, επί της Όθωνος-Αμαλίας.
ΔΙΕΛΕΥΣΗ
Ο προϊστάμενος του ΟΣΕ Πάτρας, ερωτηθείς για το αν ισχύει η «διαρροή» ότι και ο Δήμος Πατρέων δεν διευκόλυνε (υπηρεσιακά) στο να μπουν φανάρια στην εν λόγω διασταύρωση, είπε πως δεν είχε την παραμικρή αρμοδιότητα, ενώ δήλωσε βέβαιος πως με τη διέλευση της νέας γραμμής του τρένου από το παραλιακό μέτωπο, παρόμοια θέματα διέλευσης οχημάτων θα είναι εξαρχής λυμένα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News