Πάτρα-Κυκλοφοριακό: «Ασφυξία» μέσα στην πόλη
Μαρτύριο σηκώνουν οι οδηγοί στο κέντρο της Πάτρας με πανδαιμόνιο και ταλαιπωρία να χαρακτηρίζουν την εικόνα της πόλης.

Από τις πρώτες πρωινές ώρες και με ώρες έξαρσης αυτές του μεσημεριού, οι κεντρικές αρτηρίες όπως η Κορίνθου, η Μαιζώνος και η Κανακάρη μετατρέπονται σε οδούς «Επιταφίων», με τις ταχύτητες κίνησης να «μηδενίζονται» και τα νεύρα των οδηγών να δοκιμάζονται σκληρά.
Οι ίδιοι πολίτες που χαίρονται τους πεζόδρομους, είναι εκείνοι που ως οδηγοί κάποια άλλη στιγμή, ασφυκτιούν από την πολύωρη αναμονή και τις βασανιστικές ουρές χιλιομέτρων. Η εύρεση θέσης στάθμευσης, ισοδυναμεί με… τζόκερ για τους τυχερούς οδηγούς, που ψάχνουν απεγνωσμένοι να βρουν το μαγικό «ξέφωτο» που θα τους επιτρέψει να αφήσουν το όχημά τους.
Μοιραία κατάληξη είναι το ρίσκο του διπλοπαρκαρίσματος, που καταλήγει ως αναγκαστική επιλογή απόγνωσης για τους περισσότερους οδηγούς και όχι ως επίδειξη ασυνειδησίας:
Ο Γεράσιμος Απατάγγελος λέει στην «Π»: «Δεν ξεκινάμε από τα σπίτια μας με το αυτοκίνητο, με σκοπό να το διπλαρκάρουμε. Αναγκαζόμαστε, γιατί είναι επείγουσα η ανάγκη να εξυπηρετηθούμε, για λίγα λεπτά» «Ναι, δεν το κρύβω, έχω και εγώ καταφύγει αρκετές φορές σε διπλοπαρκάρισμα. Αλλά θα πρέπει να αναζητήσουν οι υπεύθυνοι τους λόγους που συμβαίνει αυτό. Πού να το βάλουμε το αυτοκίνητο, να το φορτώσουμε στις πλάτες μας; Πού είναι οι δημοτικοί χώροι στάθμευσης, γιατί δεν υπάρχει τακτική σύνδεση με τα δημοτικά λεωφορεία, από τα δημοτικά πάρκινγκ;».
Ο αυτοκινητιστής Αλέξης Στασινόπουλος τονίζει στην «Π»: «Δεν μπορείς να κάνεις ούτε 20 μέτρα χωρίς να αναγκαστείς να κάνεις στάση. Οι καθυστερήσεις είναι δραματικές και κοστοβόρες για τα ταξί, ενώ πρόβλημα αντιμετωπίζουν και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, που κολλάνε στην κίνηση. Τώρα που θα γίνει πεζόδρομος και η Αλεξάνδρου Υψηλάντου, θα έρθει το απόλυτο κομφούζιο στην πόλη! Θα το δείτε…».
Ο Αλέκος Μαρασκλής επισημαίνει ζήτημα ανεπαρκούς παρουσίας της Τροχαίας: «O ρόλος της δεν θα έπρεπε να είναι εισπρακτικός, επιδίδοντας πρόστιμα, αλλά η διευθέτηση της κυκλοφορίας. Εχετε δει εσείς πουθενά τροχονόμο σε ώρες αιχμής να διευκολύνει την κίνηση; Εγώ πάντως δεν τους έχω δει ποτέ…».
Ο Τάκης Τζελάτης σημειώνει: «Παρόλο ότι οι πεζόδρομοι είναι αναγκαίοι, έπρεπε να είχε ρυθμιστεί το κυκλοφοριακό, με σοβαρές μελέτες. Δεν μπορεί το αυτοκίνητο να διώκεται, λόγω των πεζοδρόμων».

«Πεζόδρομοι χωρίς μελέτες» εκτιμά ο κ. Τζελάτης
Ο Νίκος Αναστασόπουλος επισημαίνει: «Εχει γίνει πλέον σκέτη ταλαιπωρία η είσοδος στην πόλη με αυτοκίνητο, η καθημερινότητα είναι δύσκολη για τους οδηγούς».

«Δύσκολη η καθημερινότητα στην πόλη» λέει ο κ. Αναστασόπουλος
Η Θεώνη Αποστολοπούλου λέει ότι «δεν υπάρχουν ψηφιακές εφαρμογές για θέσεις πάρκινγκ. Οι περίφημες ηλεκτρονικές ταμπέλες του Δήμου, που υποτίθεται ότι ενημερώνουν για διαθέσιμες θέσεις, δεν λειτουργούν και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Είναι χαλασμένες. Γιατί τις έχουν αναμμένες; Για να μπερδεύουν περισσότερο τον κόσμο;».
Ο Θανάσης Ζάρλας υπογραμμίζει: «Ερχόμενος καθημερινά από την Εγλυκάδα δεν βρίσκω πουθενά θέση. Η κατάσταση είναι άναρχη. Δεν υπάρχει σύνδεση των δημοτικών πάρκινγκ με λεωφορεία» λέει

«Άναρχη η κατάσταση» λέει ο κ. Ζάρλας
Σε κάθε περίπτωση, το κυκλοφοριακό πρόβλημα «μπλοκάρει» όχι μόνο τους τροχούς των οχημάτων, αλλά και το μέλλον της πόλης. Ποιος θα «τρέξει» τις λύσεις;
Διαβάστε επίσης
Πάτρα – Δίκη «Αχαϊκής»: Ενοχοι και υπόλογοι στην κοινωνία, στην «Π» δικηγόροι καταδικασθέντων
Καιρός: Πολικός αεροχείμαρρος εκτοπίζει τη σκόνη και «ρίχνει» τη θερμοκρασία
Απανθρακωμένη σορός σε ΙΧ στο Παγκράτι, έγκλημα «βλέπουν» οι Αρχές
Ανδρόγυνο στους «μπαχαλάκηδες» του Παναιγιαλείου, γυναίκα πήγε ν’ αρπάξει όπλο Αστυνομικού!
Απατεώνες με λεία μισού εκατομμυρίου ευρώ, με δράση στη Δυτική Ελλάδα ΦΩΤΟ
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News