Πάτρα: Στο κυνήγι της φοροδιαφυγής χωρίς όπλα – Μεγάλη μείωση προσωπικού μέσα σε λίγα χρόνια
Από τις 160 οργανικές θέσεις υπηρετούν 95 εφοριακοί. Πάνω από 50% η μείωση προσωπικού τα τελευταία χρόνια
Ολες τις αλλαγές που βρίσκονται σε εξέλιξη, στο μέτωπο καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, όπως οι έλεγχοι, οι προσυμπληρωμένες δηλώσεις ΦΠΑ και εισοδήματος, η διασύνδεση ταμειακών μηχανών και POS με την ΑΑΔΕ κ.ά. βρέθηκαν στο επίκεντρο των επαφών που είχε προχθές στην Πάτρα, ο υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης, με τους επικεφαλής των φορολογικών αρχών της περιοχής.
Το μεγάλο ζήτημα πάντως παραμένει η συρρίκνωση και η υποστελέχωση των φορολογικών υπηρεσιών. Στη ΔΟΥ Πατρών που εξυπηρετεί 380.000 ΑΦΜ, μετά τη συγχώνευση που προέβλεπε 160 οργανικές θέσεις, υπήρξε μείωση στις 150 και με την τελευταία αλλαγή του οργανογράμματος συρρικνώθηκαν σε 142. Από αυτές τις θέσεις όμως, οι πραγματικοί υπηρετούντες εφοριακοί είναι 103 και αν αφαιρέσουμε 8 αποσπάσεις, το πραγματικό προσωπικό είναι 95 υπάλληλοι. Δηλαδή η υπηρεσία έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια μείωση προσωπικού πάνω από 50%, όπως ανέφερε και ο σύλλογος των υπαλλήλων ΔΟΥ στον κ. Θεοχάρη.
Η ίδια εικόνα συρρίκνωσης υπάρχει και στις άλλες οικονομικές υπηρεσίες. Στην ΥΕΔΔΕ, σε άθροισμα 65 οργανικών θέσεων, σήμερα υπηρετούν 36 υπάλληλοι, στη ΔΟΥ Αιγίου από τις 30 οργανικές θέσεις καλυμμένες είναι οι 16 και 3 υπάλληλοι εργάζονται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων σε Καλάβρυτα και Κλειτορία.
Η ίδια και χειρότερη εικόνα επικρατεί σε όλες τις υπηρεσίες της περιφέρειας, δήλωσε στην «Πελοπόννησο» ο πρόεδρος της ΔΑΚΕ Εφοριακών και μέλος του προεδρείου του συλλόγου Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος, κάτι που σημαίνει μεγαλύτερος φόρτος εργασίας για το εναπομείναν προσωπικό.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News