«Πετάει» ο τουρισμός στον Αραξο: Ανάκαμψη 38% στην κίνηση σε σχέση με περσι

Τον Ιούνιο αφίχθησαν κάτι λιγότερο από 20.000 επιβάτες – Σημαντική αύξηση επιβατών στο αεροδρόμιο της Αχαΐας

τουρισμός Ο εισερχόμενος τουρισμός ανακάμπτει φέτος το καλοκαίρι στον Αραξο με μεγαλύτερο ρυθμό

Σημαντική αύξηση 38% κατέγραψαν τον Ιούνιο σε σχέση με τον περισυνό αντίστοιχο μήνα του καλοκαιριού, οι αφίξεις ξένων επιβατών στο αεροδρόμιο Αράξου, εικόνα που εκπέμπει ένα ισχυρό σήμα αισιοδοξίας για το υπόλοιπο της τουριστικής περιόδου.

Συγκεκριμένα, από τις 54 πτήσεις εξωτερικού που έγιναν τον Μάιο, η κίνηση στο αεροδρόμιο Αράξου διπλασιάστηκε σε 109 κατά τη διάρκεια του Ιουνίου, γεγονός που δείχνει πως ο εισερχόμενος τουρισμός ανακάμπτει φέτος το καλοκαίρι με μεγαλύτερο ρυθμό από τις προηγούμενες χρονιές.

Ο αριθμός των επιβατών που αφίχθησαν ήταν κάτι λιγότερο από 20.000, όταν πέρυσι τον ίδιο μήνα είχαν αφιχθεί 14.200 επιβάτες από το εξωτερικό.

Τα μηνύματα είναι ακόμα καλύτερα για τον Ιούλιο, καθώς έχουν προγραμματιστεί 116 πτήσεις, χωρίς να υπολογίζονται και οι αφίξεις με μικρά ιδιωτικά αεροταξί, όπου φέτος οι πτήσεις είναι ακόμα περισσότερες.

Θετικό μήνυμα έρχεται από την αγορά του Ισραήλ, καθώς ο εθνικός αερομεταφορέας φέρνει τουρίστες κάθε Πέμπτη και Κυριακή από τις 30 Ιουνίου, ενώ και η αγορά της Ρουμανίας αναμένεται να έχει μεγάλη κίνηση φέτος το καλοκαίρι με 10.000 επιβάτες και άλλους 4.000 από Λετονία – Λιθουανία.

Η Γερμανία είναι ο μεγαλύτερος πελάτης με 29 πτήσεις, ακολουθεί η Πολωνία με 20 πτήσεις, και άλλες χώρες όπως Βέλγιο, Αυστρία, Ιταλία και Τσεχία.

Ο Αραξος περιλαμβάνεται στο ενιαίο cluster των υπόλοιπων 22 περιφερειακών κρατικών αεροδρομίων, όπου αξιολογούνται διάφορα σενάρια προκειμένου να γίνει πιο ελκυστικό προς τους ιδιώτες επενδυτές, αφού δεν παρουσιάζουν όλα το ίδιο εμπορικό ενδιαφέρον.

Πρόκειται για τα περιφερειακά αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Καστελόριζου, Λήμνου, Σητείας, Αραξου, Καστοριάς, Μήλου, Σκύρου, Αστυπάλαιας, Καλύμνου, Κοζάνης, Νάξου, Σύρου, Χίου, Καρπάθου, Κυθήρων, Νέας Αγχίαλου, Ικαρίας, Κάσου, Λέρου και Πάρου, που σήμερα διαχειρίζεται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Στο επόμενο στάδιο, θα φτιαχτεί το business plan για κάθε αεροδρόμιο, ώστε στη συνέχεια να συνταχθεί το συνολικό business plan και να προκύψει το χρηματοδοτικό μοντέλο. Μέσα σε όλα αυτά, εξετάζεται επίσης και το ποσοστό της συμμετοχής του δημοσίου.