Σήμερα στο Υποδομών ο Πελετίδης, απαιτεί λύσεις από Αλεξοπούλου, τα αιτήματα

Σήμερα Τετάρτη 15/05/2024, το ραντεβού του Δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη με την αχαιή υφυπουργό Χριστίνα Αλεξοπούλου, στην Αθήνα.

 

Πελετίδης

Η Πάτρα μεταφέρει, μέσω του δημάρχου της, Κώστα Πελετίδη, τα αιτήματά της στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και συγκεκριμένα στην αχαιή υφυπουργό Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Σήμερα το πρωί Τετάρτη 15/05/2024, στις 10, ο Κώστας Πελετίδης θα βρίσκεται στο γραφείο της υφυπουργού για να αναλύσουν διεξοδικά τα ζητήματα που απασχολούν τα τελευταία χρόνια και η επίλυσή τους θα ανακουφίσει την καθημερινότητα της πόλης. Μετά από πέντε μήνες αναμονής, ο δήμαρχος θα παρουσιάσει όσα έχει συγκεντρώσει ο ίδιος και οι συνεργάτες του για τις ανάγκες της Πάτρας. Ανάμεσα σε αυτά βρίσκονται εύκολα υλοποιήσιμες προτάσεις, αλλά και πιο πολύπλοκα θέματα. Θα έχει ενδιαφέρον όμως, το πώς θα αντιδράσει η πατρινή υφυπουργός στο άκουσμα των θεμάτων που αφορούν την πόλη της αλλά και πώς θα μπορέσει να τα ικανοποιήσει.

Χθες η «Πελοπόννησος» επιχείρησε να αποσπάσει ένα σχόλιο από τον κ. Πελετίδη, αλλά ευγενικά απέφυγε, καθώς προέχει το ραντεβού. Ωστόσο η «Π» γνωρίζει το μεγαλύτερο μέρος της ατζέντας των θεμάτων που θα συζητηθούν καθώς έχουν απασχολήσει αρκετές φορές την επικαιρότητα στο παρελθόν, αλλά προφανώς δεν έχει βρεθεί η κατάλληλη λύση μέχρι σήμερα. Επιπλέον δεν θα ήταν απίθανη η έκπληξη από τον δήμαρχο εντάσσοντας κι άλλα θέματα στη συνάντηση.

Κυρίαρχο θέμα που απασχολεί τον δήμαρχο είναι οι εξελίξεις σχετικά με το τρένο και την υπογειοποίηση της γραμμής μέχρι το νέο λιμάνι. Στα τέλη Ιανουαρίου, κατατέθηκε στο CEF II ο φάκελος χρηματοδότησης για τα σιδηροδρομικά έργα της χώρας, που περιλαμβάνει την κατασκευή της γραμμής Ρίο – Πάτρα, προϋπολογισμού 477 εκατ. ευρώ. Για αυτό το έργο ζητούνται 366 εκατ. ευρώ. Μένει να φανεί αν στο μεθαυριανό ραντεβού υπάρχουν θετικές εξελίξεις ή έστω «διαισθήσεις» για αυτό το θέμα.

Πελετίδης

Δεύτερο θέμα που θα τεθεί επί τάπητος είναι οι τρόποι ενδυνάμωσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Το προσεχές διάστημα θα εφαρμοστούν σαρωτικές αλλαγές στην κυκλοφορία των οχημάτων, ενώ αναμένεται να υπερψηφιστεί και το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει λύσεις για τη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων στην πόλη. Για να συμβεί αυτό, θα απαιτείται ουσιαστική αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, που έχουμε δει να συμβαίνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσα από την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων της πατρινής υφυπουργού.

Ασφαλώς, θα συζητηθεί και η πρόταση Πελετίδη για το αν μπορεί να λειτουργήσει και πάλι στην Πάτρα το τραμ. Στην πόλη λειτούργησε τραμ από το 1902 έως το 1917, αλλά τότε ήταν ένα ιδιαίτερα κοστοβόρο μέσο επειδή απαιτούνταν παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που δεν ήταν δεδομένη για όλους.

Επιπλέον, στο μυαλό του δημάρχου βρίσκεται και η εύρεση λύσεων για επιπλέον δημοτικούς χώρους στάθμευσης κοντά στο κέντρο. Μια από αυτές τις περιπτώσεις είναι η έκταση που ανήκει στον ΟΣΕ στον Αγιο Διονύσιο. Εκεί είχε παραχωρηθεί μια έκταση και λειτουργεί ως πάρκινγκ. Σύντομα όμως η σύμβαση παραχώρησης λήγει και χρειάζεται ανανέωση, ενώ άλλο ένα αίτημα του Δήμου είναι να παραχωρηθεί επιπλέον έκταση για τον υπερδιπλασιασμό της δυναμικότητας του πάρκινγκ που σήμερα χωράει περίπου 300 αυτοκίνητα.

Τέλος, θα συζητηθεί και το πρόγραμμα «Φορτίζω Παντού». Πρόκειται για μια δράση εγκατάστασης σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, με τον Δήμο Πατρέων να έχει εκπονήσει ήδη ένα μεγάλο σχέδιο για τα σημεία όπου υπάρχουν ανάγκες με βάση τα όσα είχαν ζητήσει συμπολίτες σε ερωτηματολόγιο που είχαν συμπληρώσει.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάτρα: Κρέμασαν ανάποδα μαθητή οι διακινητές ναρκωτικών, γονείς «φυγάδευσαν» παιδιά

Προς απόταξη τρεις Αστυνομικοί του Τμήματος Αγίων Αναργύρων

Παρανάλωμα φορτηγά, φωτιά στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Κοινωνικός τουρισμός 2024: Μέσα στον Μάιο ανοίγει η πλατφόρμα, ποιοι και που δικαιούνται δωρεάν διακοπές

Σχολεία: Έρχονται αποβολές για κατοχή και χρήση κινητών τηλεφώνων, το νέο «ποινολόγιο»

Από την Atmel στη Think Silicon – Πως η Πάτρα βάζει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των microchip