Αχαΐα – Προαστιακός: Φουλ επίθεση σιδηροδρομικών κατά της Hellenic Train
Εργαζόμενοι του ΟΣΕ Πάτρας χαρακτηρίζουν «αστείες τις δικαιολογίες» της Hellenic Train και την κατηγορούν για «υπονόμευση της γραμμής» του τρένου.
Για διάλυση του σιδηρόδρομου και στην περιοχή της Πάτρας, με ευθύνη της κυβέρνησης, του ΟΣΕ και της HELLENIC TRAIN κάνει λόγο το παράρτημα Αχαΐας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου, με αφορμή την κατάσταση που επικρατεί στην τεχνική βάση συντήρησης στον Αγ. Διονύσιο και στον νότιο κλάδο του Προαστιακού.
Οσον αφορά τον ΟΣΕ, ο σύνδεσμος των σιδηροδρομικών αναφέρει ότι δεν προσέλαβε ούτε έναν τεχνίτη για τη συντήρηση και τον καθαρισμό των γραμμών, αφήνοντας το δίκτυο των 35 χιλιομέτρων του Προαστιακού της Πάτρας στους 4 εναπομείναντες τεχνίτες γραμμής, παρόλο που εδώ και χρόνια ζητούνται υλικά και προσωπικό, ενώ τη ίδια στιγμή η διοίκηση του οργανισμού αναθέτει σε ιδιωτικές εταιρείες security τη φύλαξη διαβάσεων, πληρώνοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ.
Σε σχέση με τον νότιο κλάδο του προαστιακού σιδηρόδρομου, ο σύνδεσμος κατηγορεί ευθέως τη Hellenic Train ότι ευθύνεται για τη υπονόμευση της γραμμής. Χαρακτηρίζει ως αστεία την εξήγηση που έδωσε προ ημερών η εταιρεία για τους λόγους που ο νότιος κλάδος δεν λειτουργεί ακόμα. Η έλλειψη στεγάστρου στο μηχανοστάσιο ως η εξήγηση της Hellenic Train δεν είναι μόνο αστεία αλλά χρήζει και διερεύνησης, γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν γίνει όσα θα έπρεπε να γίνουν, προκειμένου να λειτουργούν τα τρένα, τονίζουν οι σιδηροδρομικοί, ενώ διατυπώνουν και το εύλογο ερώτημα: Τα τρένα στον βόρειο κλάδο αλήθεια πού συντηρούνται; Σε άλλες εγκαταστάσεις;
Ο σύνδεσμος τονίζει ακόμα ότι οι πολυδιαφημιζόμενοι Ιταλοί επενδυτές, στους οποίους οι ελληνικές κυβερνήσεις ξεπούλησαν όσο-όσο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα αναβάθμιζε τις σιδηροδρομικές μεταφορές και μαζί η αδιαφορία του υπουργείου Μεταφορών και των διοικήσεων του ΟΣΕ διαχρονικά, κατάντησαν τον σιδηρόδρομο στα χάλια που βλέπουμε σήμερα στην περιοχή μας αλλά και σε όλη την Ελλάδα.
Οι σιδηροδρομικοί καλούν την κυβέρνηση να σταματήσει τη διάσπαση του ΟΣΕ και της πολιτικής των εργολαβιών και να επαναφέρει τον ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο, με προσλήψεις μόνιμου καταρτισμένου προσωπικού.
Παράλληλα, να γίνει άμεσα επαναδρομολόγηση των τρένων στον νότιο κλάδο του Προαστιακού της Πάτρας και επέκταση του ωραρίου των δρομολογίων, άμεση παρέμβαση από τον ΟΣΕ για τη αναβάθμιση της Γραμμής από το Ρίο μέχρι την Κ. Αχαΐα και καθαρισμός του δικτύου από τα χόρτα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News