Ίσως είναι από τις λίγες περιοχές της χώρας, που η πορεία της – μέσα στο 2021 – θα παραμείνει συνυφασμένη με 33 μόνο ανθρώπους. Πίσω από αυτούς, μία ολόκληρη κοινωνία που εύλογα περιμένει να πάει πιο μπροστά, αφού πρωτίστως διοικηθεί σωστά.
Ο Δήμος Αιγιάλειας, ξεκινά τη νέα χρονιά, με αφετηρία αυτούς που την διοικούν. Η δημοτική αρχή του Δημήτρη Καλογερόπουλου δεν μπορεί – αν και θεσμικά πρέπει – να χαράξει πολιτική, έχοντας προ πολλού απωλέσει την πλειοψηφία, με μία αντιπολίτευση, κάθε άλλο παρά διατεθειμένη για συνεννόηση και συνεργασία, έστω και στα βασικά.
Οι αντεγκλήσεις, εφόσον συνεχιστούν, είναι σίγουρο πως αποτελέσουν την αιτία μιας ακόμα κακής και «χαμένης» χρονιάς, παρότι ο δήμαρχος, θεσμικά, δεν βλέπει «ακυβερνησία», παραδέχεται όμως ότι «δεν βγαίνει έτσι πέρα η τετραετία»!
Η Αιγιάλεια έχει μπροστά της ευκαιρίες και στοιχήματα, που απαιτούν ισχυρή διοίκηση, χωρίς παρωπίδες από την μία και τρικλοποδιές από την άλλη.
Μέσα στο 2021, αναμένεται άλλωστε η έναρξη δύο εκ των μεγαλυτέρων έργων, σε επίπεδο Δυτικής Ελλάδας ακόμα και χώρας.
Η ολοκλήρωση του νέου Αποχετευτικού Δικτύου από Αιγείρα και από Λαμπίρι μέχρι τον Βιολογικό του Αιγίου (33 εκατ. ευρώ), θα καταστήσει την παραλιακή ζώνη περιβαλλοντικά ορθή και τουριστικά ανθηρή.
Αυτό, παράλληλα με την διαφαινόμενη πάγια λύση στο φλέγον ζήτημα των απορριμμάτων, θα γυρίσει σελίδα στην πολυετή ταλαιπωρία των δημοτών και κυρίως στην μόνιμη δυσφήμηση της περιοχής. Η ένταξη της Αιγιάλειας στο νέο εργοστάσιο του «Φλόκα» αποτελεί δύσκολο «πόκερ» με πολλούς παίχτες και ο Δήμος θέλει να ελπίζει πως θα «τραβήξει καλό χαρτί»!
Η υδροδότηση της πόλης του Αιγίου και των περισσοτέρων Κοινοτήτων από το – προσφάτως εγκεκριμένο – έργο κατασκευής Διυλιστηρίου στον ποταμό Σελινούντα, παράλληλα με την επέκταση και αναμόρφωση των υποδομών στην άρδευση από την ΔΕΥΑΑ, αποτελούν μεγάλες τομές σε επίπεδο επάρκειας του αγροτικού πληθυσμού των 60.000 κατοίκων, αλλά και επισκεπτών.
Το κορυφαίο παραγόμενο προϊόν της Αιγιάλειας, η σταφίδα, έχει κι αυτή μία μοναδική ευκαιρία, εντός του 2021. Με μπροστάρη την εξαγωγική ΠΕΣ να περάσει τον «σκόπελο» της παραγωγικής συρρίκνωσης, μέσω προγράμματος αναδιάρθρωσης της καλλιέργειας, την η Κυβέρνηση μελετά.
Η ανάπλαση του ιστορικού κέντρου (πλατείες Αγ. Λαύρας – Βαλφούρ), η συνέχιση της κεντρικής οδού Μητροπόλεως, η αποπεράτωση του εκκλησιαστικού μνημείου των Εισοδίων Αιγίου, μαζί με την ολοκλήρωση της ανακαίνισης του Προσκυνήματος της Παναγίας Τρυπητής, συνθέτουν την «βεντάλια» μιας άλλης, πολύ καλύτερης επόμενης μέρας.
Τρωτό σημείο, για το οποίο καλείται ο Δήμος να πιέσει, εντός της νέας χρονιάς, είναι η αλλαγή των δεδομένων στα παράλια και στον ορεινό όγκο. Από την αντιδιάβρωση των ακτών (Αιγείρα, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό, Βαλιμίτικα, Τέμενη, Διγελιώτικα κ.α), η χρήση του νέου Λιμένα (μέσω οδικής σύνδεσης με την Ολυμπία οδό) και η δρομολόγηση φεριμπότ από Αίγιο – Φωκίδα, πρέπει να τρέξουν.
Όπως και στα ορεινά, ο διασύνδεση με Ζαρούχλα, Καλάβρυτα, Φενεό και από Κουνινά μέχρι Ρακίτα.
Θα ομονοήσουν οι ταγοί… για να τρέξουν;
Δ.Τ
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News