ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η ΔΕΗ αλλάζει την εμπειρία του πελάτη
- Νέες υπηρεσίες, λύσεις και εξυπηρέτηση με τις ανάγκες των πελατών στο επίκεντρο
- Προσωποποιημένη εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
- Καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός με ανάλυση χρεώσεων, κατανάλωσης και ιστορικού για όλους, χωρίς να απαιτείται σύνδεση στο myΔΕΗ
- ElectricianPass: νέα υπηρεσία πιστοποίησης εγκαταστάσεων με την εγγύηση της ΔΕΗ
- Πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης και της ισότητας μέσα από το πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα Καταστήματα ΔΕΗ και νέο ωράριο καταστημάτων