Εκτεθειμένη σε πλημμύρες όλη η παραλιακή: Κίνδυνος από Ροΐτικα μέχρι Καμίνια εξαιτίας της Πατρών-Πύργου
«Απουσιάζουν τα έργα παροχέτευσης βρόχινων νερών στον Πατραϊκό κόλπο»
Εκτεθειμένη σε μελλοντικούς κινδύνους πλημμυρών είναι όλη η παραλιακή ζώνη της Πάτρας, από τα Ροΐτικα μέχρι και τα Καμίνια, καθώς το υφιστάμενο σχέδιο για την κατασκευή του νέου οδικού άξονα Πατρών-Πύργου δεν προβλέπει έργα παροχέτευσης των όμβριων υδάτων, πέτα από την περιοχή του εργοταξίου.
Την αποκάλυψη αυτή έκανε χθες στον «Peloponnisos FM 104,1», η αντιδήμαρχος Πολεοδομικού-Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Δόμησης και Δημοτικών Ενοτήτων Μεσσάτιδας, Παραλίας και Βραχνεΐκων, Αναστασία Τογιοπούλου.
H αντιδήμαρχος συμμετείχε μαζί με τους προέδρους των κοινοτήτων Βραχνεΐκων, Γιάννη Παπαχρονόπουλο, Τσουκαλεΐκων, Χρήστο Παπαντωνόπουλο και Καμινίων, Γιάννη Πανίτσα, σε σύσκεψη που έγινε στα γραφεία της εταιρείας ΑΒΑΞ, στον Αλισσό, με τον διευθυντή του έργου της Πατρών-Πύργου Γιώργο Κολομόνδο, για τα ζητήματα που προκύπτουν στις εν λόγω περιοχές, από τις εργασίες κατασκευής (διαπλάτυνση κ.λπ.) της εθνικής οδού.
Η κ. Τογιοπούλου δήλωσε στον «Peloponnisos FM 104,1», ότι το τελευταίο διάστημα, η δημοτική αρχή γίνεται αποδέκτης διαμαρτυριών για οχλήσεις από τα έργα της Πατρών–Πύργου, ακόμα και για ρωγμές σε παρακείμενες κατοικίες. Ωστόσο, το πρόβλημα που προκαλεί τη μεγαλύτερη ανησυχία, είναι η απουσία αντιπλημμυρικής θωράκισης των κατάντι περιοχών, αφού από τον σχεδιασμό του έργου απουσιάζουν τα έργα παροχέτευσης των βρόχινων νερών στον τελικό αποδέκτη που είναι ο Πατραϊκός Κόλπος.
«Μάθαμε ότι το έργο, όπως κατασκευάζεται, μπορεί να διαχειρίζεται τη διοχέτευση νερών μέχρι τα όρια της απαλλοτρίωσης και από εκεί και μετά δεν υπάρχει τίποτα. Ενημερωθήκαμε ότι από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ετοιμάζεται μια μελέτη διευθέτησης του προβλήματος, αλλά εμείς θέλουμε να επισπεύσουμε τις διαδικασίες» δήλωσε η κ. Τογιοπούλου. Για τον λόγο αυτό, η δημοτική αρχή, θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες αλληλογραφία με το υπουργείο, για να προχωρήσει παράλληλα με το σημερινό έργο της Πατρών–Πύργου, και μια πρόσθετη εργολαβία για την κατασκευή αποδεκτών όμβριων υδάτων σε όλο ο μήκος του οδικού άξονα, από τα όρια της Πάτρας μέχρι και τα Καμίνια, για να τα διοχετεύουν στη θάλασσα.
Η κ. Τογιοπούλου τόνισε πως η Πατρών–Πύργου, όταν κατασκευαστεί θα λειτουργεί στην ουσία ως μια τεράστια πλάκα τσιμέντου που θα συγκεντρώνει τεράστιες ποσότητες νερού, που όμως δεν θα έχει τρόπο ασφαλούς διοχέτευσης στον τελικό αποδέκτη, με αποτέλεσμα όλη η κατάντι κατοικημένη περιοχή και οι περιουσίες να κινδυνεύουν από μεγάλες πλημμύρες και ζημιές.
Πρόσθεσε ακόμα ότι, δυστυχώς, αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο κατασκευάζονται τα δημόσια έργα. «Διαχειρίζονται το ζήτημα που έχουν, χωρίς να βλέπουν τι γίνεται έξω από αυτό. Το έχουμε δει πολλές φορές να γίνονται μισές δουλειές στα δημόσια έργα, για τα οποία δεν έχει καμία ευθύνη ο εργολάβος, γιατί έχει συγκεκριμένο αντικείμενο. Το υπουργείο όμως πρέπει να προνοήσει μέχρι να παραδοθεί το έργο, ώστε να έχουν γίνει και τα αντιπλημμυρικά μέχρι τη θάλασσα» τόνισε η κ. Τογιοπούλου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News