Ερώτηση ΚΚΕ για τον τραγικό θάνατο ναυτεργάτριας στο λιμάνι της Πάτρας

Ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ για το θάνατο, 47χρονης ναυτεργάτριας κατά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης πλοίου, στο λιμάνι της Πάτρας

ΚΚΕ

Να διερευνήσουν άμεσα και σε βάθος τις συνθήκες που οδήγησαν στον θάνατο της 47χρονης ναυτεργάτριας στο λιμάνι της Πάτρας ζητούν οι βουλευτές του ΚΚΕ με επικεφαλής τον βουλευτή Αχαΐας Νίκο Καραθανασόπουλο, μέσω ερώτησης που κατέθεσαν στην Βουλή, ζητώντας παράλληλα την κατάργηση όλων των αντεργατικών νόμων που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των εργαζομένων και τη λήψη των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας στα πλοία.

Δείτε ακόμα: Πάτρα: Επίσκεψη του υπαρχηγού του Λιμενικού Φ. Κιάμου για τον θάνατο της 47χρονης ναυτικού – Τι ζήτησε ΦΩΤΟ

Αναλυτικά η ερώτηση που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ αναφέρει τα εξής:

Προς τους Υπουργούς Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης

Θέμα: Για τον τραγικό θάνατο, 47χρονης ναυτεργάτριας κατά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης πλοίου, στο λιμάνι της Πάτρας

Την Πέμπτη 24 Απριλίου, στις 11 το βράδυ, στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο “GLAUDIA”, σημαίας Ιταλίας, της ναυτιλιακής εταιρείας Adria Ferries (ναυλωμένο από τη ναυτιλιακή εταιρεία “ATTICA FERRIES”), στη γραμμή Πάτρα – Ιταλία, μία 47χρονη επίκουρος βρήκε τραγικό θάνατο, κατά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης του πλοίου, στο λιμάνι της Πάτρας, όταν παρασύρθηκε από φορτηγό όχημα πάνω στον καταπέλτη του πλοίου.

Από το Ίσωμα Αχαΐας στη θάλασσα που δεν πρόλαβε να αγαπήσει: Η Γιώτα που έψαχνε μια ευκαιρία, βρήκε το τέλος στο λιμάνι της Πάτρας

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται πως η πολιτική που θωρακίζει και ενισχύει την κερδοφορία των εφοπλιστών και των επιχειρηματικών ομίλων, οδηγεί σε συνεχή εργατικά ατυχήματα, τις περισσότερες φορές θανατηφόρα, όπως αυτό. Στον βωμό του κέρδους θυσιάζονται οι ανάγκες των εργαζομένων και η ίδια τους η ζωή.

Ιδιαίτερα μετά τη ψήφιση και εφαρμογή του αντεργατικού νόμου 4150/2013 καθώς και των υπουργικών αποφάσεων που ακολούθησαν, η κατάσταση στα εργασιακά δικαιώματα των ναυτεργατών, ιδιαίτερα στη γραμμή της Αδριατικής έχει μεταβληθεί δραματικά. Υπερεργασία, εντατικοποίηση, αυξημένο άγχος για τα πληρώματα, τα οποία εν τω μεταξύ έχουν μειωθεί δραματικά, στο όνομα της ανταγωνιστικότητας και της εξασφάλισης της αύξησης της κερδοφορίας των Ναυτιλιακών Εταιρειών. Μόλις πριν 25 ημέρες το Εργατικό Κέντρο Πάτρας προειδοποιούσε πως όλα τα παραπάνω «συνιστούν τεράστιο κίνδυνο για την ασφάλεια και τη ζωή των επιβατών, των πληρωμάτων και των ίδιων των πλοίων».

Αυτή την πολιτική της ανταγωνιστικότητας υπηρετεί με σθένος η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως την υπηρέτησαν και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αυτή είναι η πολιτική που έχει δημιουργήσει μια σύγχρονη εργασιακή ζούγκλα, την οποία βιώνει καθημερινά το πλήρωμα καταστρώματος, αλλά και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι, καθώς τα πλοία εξακολουθούν να είναι γεμάτα όσον αφορά το γκαράζ, ενώ το πλήρωμα έχει μειωθεί στο ελάχιστο, γεγονός που οδηγεί σε έναν πραγματικό εργασιακό Γολγοθά για τους Ναυτεργάτες.

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ. Υπουργοί τι μέτρα θα πάρουν ώστε:

– Να διερευνηθούν σύντομα και σε βάθος οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή της η ναυτεργάτρια.

– Να καταργηθούν όλοι οι αντεργατικοί νόμοι, η εφαρμογή των οποίων θέτει σε κίνδυνο τη ζωή πληρωμάτων και επιβατών.

– Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα πλοία.

Την ερώτηση υπογράφουν οι βουλευτές: Καραθανασόπουλος Νίκος, Έξαρχος Νίκος, Κατσώτης Χρήστος, Μανωλάκου Διαμάντω, Μαρίνος Γιώργος, Παπαναστάσης Νίκος και Στολτίδης Λεωνίδας.

 

 

 Διαβάστε επίσης 

Βιβή Λουκοπούλου: «Ουδέποτε υποστήριξα πως προερχόμουν από εφημερία 36 ωρών»

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Πάτρα: Επιχειρηματίας, ο ένας εκ των παραληπτών των δεμάτων χασίς από Ταϊλάνδη

Μέτρα για τη λειψυδρία, από σήμερα απαγορεύσεις και περιορισμοί σε Αχαΐα – Ηλεία

Αγγελούδι 4 ετών σε κίνδυνο, διαγνώσθηκε με επιθετικό καρκίνο, στην «Π» ο πατέρας της ΦΩΤΟ

Eρχεται νομοσχέδιο για αλλαγή του εκλογικού νόμου, Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε έναν γύρο

Πάτρα-Ανάπλαση Κάτω Πόλης: Μαιζώνος τελειώνει, Κανάρη ξεκίνησε – Πεζοδρόμηση πίσω από τα Δικαστήρια