ΚΡΙΝΟΣ: «Βάζει τα γυαλιά» στο πλαστικό και διεκδικεί βραβείο

Η αιγιώτικη εταιρεία ποτών, αναψυκτικών και νερού ΚΡΙΝΟΣ είναι υποψήφια στο θεσμό BRAVO Sustainability Awards για την Δράση Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης «Βάζουμε τα γυαλιά στο πλαστικό», στη θεματική ενότητα «Ανάπτυξη Ενεργειών Αφύπνισης & Ενημέρωσης για το Περιβάλλον».

Μια δράση που εκπαίδευσε τα παιδιά στα δημοτικά σχολεία της Αχαΐας, μέσα από βιωματικό παιχνίδι πως πρέπει να ανακυκλώνουν και ότι πρέπει να φροντίζουμε το περιβάλλον.

Από το 2019 η εταιρεία ΚΡΙΝΟΣ, με την 3η γενιά της οικογένειας Αναστασόπουλου στο τιμόνι, παρουσιάζει τα γνωστά από το 1943 αναψυκτικά της σε νέες, ανανεωμένες συσκευασίες που εισάγουν ένα ζωντανό, έντονα χρωματιστό και χαρούμενο χαρακτήρα απόλυτα εναρμονισμένο με την σύγχρονη αισθητική αλλά και με σεβασμό στην ιστορία τους.

Στο πλαίσιο της αλλαγής αυτής, πήρε μία ακόμα απόφαση στρατηγικής σημασίας για την εμφιάλωση των αναψυκτικών της. Να εμφιαλώνει τη νέα γενιά αναψυκτικών της, αποκλειστικά και μόνο σε γυάλινη φιάλη. Απόφαση η οποία θα εξασφαλίσει ακόμα καλύτερη ποιότητα για τα αναψυκτικά της αλλά και θα προστατεύει το περιβάλλον. Το γυαλί είναι ως υλικό λιγότερο επιβαρυντικό για το περιβάλλον και σε κάθε περίπτωση αποτελεί μια ποιοτική επιλογή σαν υλικό συσκευασίας για ένα αναψυκτικό. Ετσι οι νέες συσκευασίες είναι 100% ανακυκλώσιμες καθώς αποτελούνται από γυαλί, ανακυκλωμένο χαρτί και δεν έχουν καθόλου πλαστικό!

Αυτή ακριβώς η απόφαση ήταν και ο λόγος να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με τίτλο «Βάζουμε τα γυαλιά στο πλαστικό».

«Xρηματοδοτώντας ένα τέτοιο πρόγραμμα θελήσαμε να προσφέρουμε και να ωφελήσουμε τους ανθρώπους του τόπου μας και το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζουν» λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΡΙΝΟΣ ΑΕ Γιάννης Αναστασόπουλος. Αλλωστε, η βιομηχανία ΚΡΙΝΟΣ και η οικογένεια Αναστασόπουλοι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας εδώ και πολλές δεκαετίες, από το 1943.

«Ο στόχος μας ήταν να κάνουμε τα παιδιά να αγαπήσουν το περιβάλλον, να το σέβονται και να το φροντίζουν σαν να ήταν το μεγάλο τους σπίτι. Δώσαμε προτεραιότητα στα παιδιά γιατί αυτοί θα είναι οι αυριανοί καταναλωτές, πολίτες και κάτοικοι του πλανήτη», τόνισε ο κ. Αναστασόπουλος.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε αποκλειστικά σχεδόν σε Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία του Νομού Αχαΐας. Συνολικά υλοποιήθηκαν 40 προγράμματα, τα οποία παρακολούθησαν μαθητές ηλικίας 6-12 ετών, από τον Νοέμβριο 2019 μέχρι τον Μάρτιο 2020.