Μείωση αστικών τροχαίων στην Αχαΐα – Τι λέει στην «Π» ο διοικητής της Τροχαίας Πατρών

Θετικά τα στοιχεία του 2023 στην Πάτρα για τα τροχαία ατυχήματα, αντίθετα με τα αρνητικά στη Δυτική Ελλάδα

Μείωση
Στο επίκαιρο θέμα των  τροχαίων ατυχημάτων και κυρίως δυστηχημάτων στον αστικό ιστό πόλεων, επανέρχεται σήμερα η «Πελοπόννησος», μετά την χθεσινή τοποθέτηση σ΄ αυτήν του γνωστού οδηγού αγώνων «Ιαβέρη» και του προέδρου των Εκπαιδευτών Οδήγησης Αχαΐας Γιώργου Παναγιωτόπουλου.

Γιατί αυξάνονται τα τροχαία στις πόλεις; – Ο «Ιαβέρης» και ο πρόεδρος των Εκπαιδευτών Οδηγων Αχαΐας δίνουν απάντηση

Σήμερα, ο διοικητής της Τροχαίας Πατρών Χρήστος Ντεμίρης, μιλώντας και αυτός στην «Π»,  παίρνει δημόσια θέση , ως ο άνθρωπος που έχει το γενικό πρόσταγμα στο θέμα των παραβάσεων, έχει πλήρη εικόνα για το ποσοστό των συμβάντων στην Αχαΐα, καθώς η εμβέλεια της Υπηρεσίας του ξεκινά  από τον Λόγγο Αιγιάλειας και φτάνει μέχρι και το Βουπράσιο Δυτικής Αχαΐας.

Όπως αποκάλυψε, σε σχέση με το 2022 ο απολογισμός του 2023 δείχνει μείωση των τροχαίων, τόσο σε θανάτους όσο και σε τραυματισμούς. «Αυτό έχει προέλθει, αφενός από τις εργασίες άρσης επικινδυνότητας στην Εθνική Οδό Πατρών-Πύργου, όσο και από αυστηρούς ελέγχους που κάνουμε. Με βάση την εμπειρία, που έχουμε, αυτό που παρατηρούμε στην περιοχή είναι ότι οι περισσότεροι οδηγοί δεν φορούν κράνος, δεν τοποθετούν ζώνη ασφαλείας στα αυτοκίνητα, κάνουν χρήση κινητού και κινούνται με υπερβολική ταχύτητα. Είμαστε πολύ αυστηροί κι όλες οι παραπάνω παραβάσεις τιμωρούνται με αφαίρεση διπλώματος.  Με το προσωπικό, που διαθέτουμε, βρισκόμαστε παντού όλο το 24ωρο, σε διαφορετικά σημεία και σε συνεργασία με την Ομάδα Ελεγχου Πρόληψης Ατυχημάτων κάνουμε το καλύτερο. Υπάρχουν και στην Πάτρα τροχαία , στον αστικό ιστό, κι αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχουν δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, όπως  η Βενιζέλου και η Ακτή Δυμαίων, με αποτέλεσμα πολλοί να ξεπερνούν τα όρια ταχύτητας. Επαναλαμβάνω, να τηρούμε όλοι τον ΚΟΚ, να φοράμε κράνος που είναι νούμερο ένα υπεύθυνο για σοβαρούς τραυματισμούς, να φοράμε ζώνη και να μη μιλάμε στο κινητό εν ώρα οδήγησης» δήλωσε.

Σύμφωνα, πάντως, με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, το 2022 στη Δυτική Ελλάδα, καταγράφηκε ο δεύτερος μεγαλύτερος αριθμός θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων (57), ενώ στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας εμφανίζεται με τη δεύτερη χειρότερη επίδοση σε θανάτους ηλικιωμένων και πεζών, την 3η χειρότερη επίδοση σε θανάτους με δίκυκλα, την τέταρτη συνολικά σε νεκρούς και την πέμπτη σε θανάτους νέων.

 

 

Διαβάστε επίσης

Δράσεις οδικής ασφάλειας από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και το Ινστιτούτο «Πάνος Μυλωνάς»