Πάτρα: «Μπαλάκι» αρμοδίων για μια ντουσιέρα! – Μια μικρή ιστορία ταλαιπωρίας για ένα απλό πρόβλημα
Δεν είναι δα και το σημαντικότερο θέμα της πόλης, είναι όμως ένα από τα πολλά μικρά που θα μπορούσαν να λύνονται αν υπήρχε καλύτερη οργάνωση
Είναι ορισμένες φορές που, ακόμα και για απλά αιτήματα, οι διαδικασίες επίλυσής τους μετατρέπονται σε χαοτικές καταστάσεις. Μια τέτοια περίπτωση έζησε συμπολίτισσα στην Πάτρα, που μετά τη βόλτα της στην παραλία του Καστελλοκάμπου διαπίστωσε ότι έτρεχε νερό από μία ντουσιέρα δίπλα στη θάλασσα.
Δεν είναι δα και το σημαντικότερο θέμα της πόλης, είναι όμως ένα από τα πολλά μικρά που θα μπορούσαν να λύνονται αν υπήρχε καλύτερη οργάνωση. Συγκεκριμένα, η συμπολίτισσα (σ.σ. η «Πελοπόννησος» διαθέτει τα πλήρη στοιχεία της σε περίπτωση που θέλουν οι υπηρεσίες να απευθυνθούν για τη διευθέτηση του προβλήματος) διαπίστωσε τη διαρροή νερού από ντουσιέρα στην οδό Σικίνου.
Διαθέτοντας οικολογικές ανησυχίες, κάλεσε στον Δήμο Πατρέων για να αναφέρει το πρόβλημα. Από τον Δήμο ενημερώθηκε ότι δεν είναι δική τους αρμοδιότητα και πως θα πρέπει να επισημάνει το θέμα στην εφαρμογή sense city. Ομως, μπαίνοντας στην εφαρμογή και περιγράφοντας το πρόβλημα όπως ορίζει η διαδικασία, το αίτημα δεν καταχωρίσθηκε και το σύστημα την ενημέρωσε πως θα πρέπει να αποταθεί στη ΔΕΥΑΠ.
Από την πλευρά της, η δημοτική εταιρεία ύδρευσης και αποχέτευσης εξήγησε στη συμπολίτισσα ότι για να καταγράψει και να λύσει ένα θέμα θα πρέπει να έχει τον αριθμό καταναλωτή/παροχής.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουν τόσο δύσκολη τη διαδικασία καταγραφής και επίλυσης. Ασχολήθηκα μια ώρα στα τηλέφωνα και τις ιστοσελίδες. Δεν θέλουν να τακτοποιούν τα ζητήματα; Είναι πραγματικά τρομερό. Εχω καλέσει πέντε διαφορετικά τηλέφωνα και δεν βρήκα λύση» σημείωσε στην «Π».
Ασφαλώς και οι υπηρεσίες του Δήμου είναι υποστελεχωμένες, μιας και δεν επιτρέπονται νέες προσλήψεις εδώ και χρόνια (μόλις 5 θέσεις έχουν καλυφθεί από το 2020 από τις σχεδόν 200 για τις οποίες έχουν γίνει αιτήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων), όμως στην προκειμένη περίπτωση είναι διαφορετική η κατάσταση.
Η μία υπηρεσία μεταθέτει την ευθύνη επίλυσης στην άλλη για ένα πρόβλημα που φαντάζει εξαιρετικά απλό. Για την ιστορία, η συμπολίτισσα δεν κατάφερε να βγάλει άκρη σε ποια υπηρεσία πρέπει να απευθυνθεί για να καταγραφεί και εν συνεχεία να επιλυθεί το πρόβλημα που ήθελε να επισημάνει. Το νερό ακόμα πρέπει να τρέχει…
Διαβάστε επίσης:
Παράταση 1+1 μήνα στην διασύνδεση POS και ταμειακών μηχανών
Πούτιν: Δυνάμεις του ΝΑΤΟ ετοιμάζουν χτύπημα σε ρωσικό έδαφος – Δείτε απευθείας την ομιλία του
Φράγμα Φλόκα: Εντοπίστηκε πτώμα – Πληροφορίες ότι πρόκειται για τον αγνοούμενο του Πλουτοχωρίου
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News