Περιμετρική Πάτρας: Από το Πάσχα και βλέπουμε η ολοκλήρωση των εργασιών
Οι εργασίες στον κόμβο Οβρυάς της Μεγάλης Περιμετρικής, ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2020 και ακόμα δεν έχουν τελειώσει.
Για μετά το Πάσχα μετατίθεται η ολοκλήρωση των εργασιών βαριάς συντήρησης στον κόμβο Οβρυάς της Περιμετρικής Πατρών, καθώς η εργολαβία φαίνεται ότι έχει παγώσει, λόγω των προβλημάτων στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.
Οι εργασίες βαριάς συντήρησης της υποδομής που ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2020, αποδείχθηκαν ιδιαίτερα χρονοβόρες, αρχικά λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και στη συνέχεια λόγω ελλείψεων σε οικοδομικά υλικά.
Η ολοκλήρωση των εργασιών έχει ήδη καθυστερήσει αρκετούς μήνες, προκαλώντας, όπως είναι φυσικό, σοβαρές παρενέργειες στην κυκλοφορία των οχημάτων της περιοχής Μιντιλογλίου και στην λειτουργία των δεκάδων επιχειρήσεων που βρίσκονται κατά μήκος της οδού Παπανδρέου που συνδέει την Περιμετρική με την ΠΕΟ Πατρών – Πύργου στην Παραλία.
Την εργολαβία υλοποιεί η κατασκευαστική J&P με ανάθεση της Ολυμπίας Οδού που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου και είχε ενταχθεί στο πλαίσιο ενός προγράμματος ελέγχου και συντήρησης των 110 γεφυρών που βρίσκονται στο τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος του αυτοκινητόδρομου και στην Μεγάλη Περιμετρική της Πάτρας.
Η εργολαβία περιλάμβανε επιθεώρηση, έλεγχο και δομικές επεμβάσεις σε υφιστάμενα τεχνικά έργα του αυτοκινητόδρομου. Στον κόμβο Οβρυάς της Περιμετρικής έγιναν εργασίες θεμελίωσης, ανακατασκευής και ενίσχυσης της Κάτω Διάβασης στην Κάτω Διάβαση Κ635.
Ο κλάδος προς Αθήνα έχει ολοκληρωθεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο, όμως ο κλάδος προς Πύργο έχει καθυστερήσει και σήμερα βρίσκεται κοντά στο 70% της ολοκλήρωσής του. Πηγές που έχουν γνώση του κατασκευαστικού αντικειμένου, ανέφεραν στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» ότι το υπόλοιπο της εργολαβίας δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν το Πάσχα.
Αυτή τη στιγμή έχει μείνει η κατασκευή του καταστρώματος της γέφυρας, που είναι μια σύμμικτη κατασκευή από τσιμέντο και μέταλλο. Οι ίδιες πληροφορίες, αναφέρουν ότι η J&P που υλοποιεί την εργολαβία, αντιμετωπίζει δυσκολίες στην προμήθεια των υλικών από την Ρουμανία, λόγω των προβλημάτων που παρατηρούνται στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, τα οποία επιδεινώθηκαν και από τις εξελίξεις μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Ετσι, ο κόμβος της Οβρυάς, για όσους προέρχονται από την Αθήνα, εξακολουθεί να μην λειτουργεί και οι οδηγοί που θέλουν να κατεβούν στην συνοικία ή στο Μιντιλόγλι, είναι αναγκασμένοι να μπαίνουν στην είσοδο Γλαύκου και μέσω της οδού Καλαβρύτων να πηγαίνουν στον προορισμό τους.
Το ανησυχητικό είναι ότι σύμφωνα με περιοίκους, οι εργασίες έχουν παγώσει εδώ και καιρό, με αποτέλεσμα η ταλαιπωρία τους να συνεχίζεται εδώ και ενάμιση χρόνο σχεδόν. Να σημειωθεί ότι, όλο το προηγούμενο διάστημα οι κάτοικοι της περιοχής αντιμετώπιζαν τα ίδια προβλήματα, προς την αντίθετη κατεύθυνση. Δηλαδή είχε διακοπεί η είσοδος στο ρεύμα προς Αθήνα.
Οι κάτοικοι της περιοχής πλησίον του αποκλεισμένου κόμβου, δηλώνουν ότι έχουν πολύ καιρό να δουν το συνεργείο να δουλεύει, ωστόσο ο δρόμος παραμένει μπλοκαρισμένος.
Ζητούν να τους γνωστοποιηθεί επισήμως το χρονοδιάγραμμα των όποιων εργασιών, καθώς αναγκάζονται να κάνουν αρκετά χιλιόμετρα για να κάνουν χρήση της Περιμετρικής.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News