Τέμπη: Επίσημα έγγραφα αποκαλύπτουν τα λάθη που έγιναν την μοιραία νύχτα
Τι αναφέρουν επίσημα έγγραφα για το τι γνώριζαν οι σταθμάρχες για τα τρένα και ότι είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια των επιβατών.
Μια κατάσταση όπου δεν υπήρχε σειρά αλλά χάος φαίνεται πως επικρατούσε την μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου, λίγο πριν τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών που οδήγησε στο θάνατο 57 ανθρώπους.
Τα επίσημα έγγραφα που δημοσιοποίησε το MEGA αποκαλύπτουν ότι οι σταθμάρχες γνώριζαν ότι τα τρένα είναι «τυφλά» και ότι είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια εκατοντάδων επιβατών. Ωστόσο, αυτοί υπέγραψαν και εγκατέλειψαν την βάρδια τους τουλάχιστον μια ώρα νωρίτερα, αφήνοντας τον άπειρο συνάδελφό τους μόνο του να διαχειριστεί περισσότερα από 6 δρομολόγια.
Η απειρία και ανικανότητα του σταθμάρχη αποτυπώνεται επίσης σε χαρτιά.
Σε καθεστώς σύγχυσης δεν κατάφερε να δώσει ούτε γραπτώς ποτέ τις σωστές οδηγίες.
Την ίδια ώρα, σε απολογία καλούνται από τον εφέτη ειδικό ανακριτή ο επιθεωρητής και οι δυο σταθμάρχες που είχαν βάρδια την μοιραία βραδιά ενώ με εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ανοίγουν οι φάκελοι όλων των σιδηροδρομικών ατυχημάτων των τελευταίων 15 ετών.
Το βιβλίο κυκλοφορίας αναγράφει τα εξής:
45 Λάρισα προς 62
-Από γραμμή καθόδου μέσω διαγώνιου (101) στη γραμμή ανόδου 2η γραμμή.
47 Λάρισα προς 62
-Περάστε φωτόσημο εξόδου έως είσοδο Νέων Πόρων.
9 Λάρισα προς Νέους Πόρους
Αμαξοστοιχία 62 αναχώρηση 23:04.
50 Νέοι Πόροι προς Λάρισα
Αμαξοστοιχία 63503 αναχώρηση 23:05.
36 Νέοι Πόροι προς Λάρισα
Αναχώρηση 63 21:48.
37 Λάρισα προς Νέους Πόρους
Αμαξοστοιχία 93506 αναχώρηση 21:50.
Οι βάρδιες είναι 9ωρες και ο σταθμάρχης φαίνεται να έχει πιάσει βάρδια πριν από τις 10 ενώ αποδεικνύεται πως οι δύο σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News