Τέμπη: Οι εννιάωρες βάρδιες που δεν τηρούνταν – Πώς δούλεψαν οι σταθμάρχες το μοιραίο βράδυ

Νέα αποκαλυπτικά έγγραφα για τις βάρδιες των σταθμαρχών έρχονται στο φως.

Τέμπη

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Η εκπομπή Live News φέρνει στο φως της δημοσιότητας αποκαλυπτικά έγγραφα για τις βάρδιες των σταθμαρχών.

Σύμφωνα με το βαρδιόχαρτο των σταθμαρχών οι βάρδιες ήταν εννιάωρες, ενώ οι σταθμάρχες αμείβονταν με υπερωρία την παραπάνω ώρα που θεωρητικά δούλευαν.

Το ωράριο εργασίας για τους σταθμάρχες διαμορφωνόταν ως εξής:

-06:00 – 16:00
-14:00 – 23:00
-22:00 – 07:00

Τέμπη

Τις βάρδιες υπογράφει ο επόπτης και είναι το επίσημο ωράριο το οποίο πρέπει να τηρείται από τους σταθμάρχες.

Ωστόσο άλλο έγγραφο, από το βιβλίο του σταθμαρχείου της Λάρισας δείχνει πως όχι μόνο δεν τηρήθηκαν τα ωράρια, αλλά το βιβλίο δείχνει ότι οι σταθμάρχες Π. και Χ. είχαν βάρδια από τις 14:00 έως τις 22:00 αντί για 23:00 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, οπότε και σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα.

Μία μέρα νωρίτερα, στο βιβλίο του σταθμαρχείου έχει καταχωρηθεί και πάλι μικρότερη βάρδια από τον σταθμάρχη Π. ο οποίος υπέγραψε ότι εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00.

Τέμπη

Την ίδια ώρα, το φως της δημοσιότητας βλέπει ένα αποκαλυπτικό έγγραφο για την εκπαίδευση των σταθμαρχών. Σύμφωνα με πληροφορίες του αστυνομικού συντάκτη, Βασίλη Λαμπρόπουλου, το έγγραφο της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του ΟΣΕ προσδιορίζει τη χρονική διάρκεια την οποία είχε η εκπαίδευση των σταθμαρχών.

Τέμπη

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο έγγραφο, η θεωρητική εκπαίδευση είχε διάρκεια 712 ωρών. Η εκπαίδευση γίνεται 6 φορές την εβδομάδα για 8 ώρες την ημέρα.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο 59χρονος κατηγορούμενος «βαπτίστηκε» σταθμάρχης μόλις σε 2,5 μήνες, καθώς σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε στην απολογία του η εκπαίδευσή του διήρκησε από την 1η Αυγούστου 2022 έως τις 21 Οκτωβρίου 2022.