Τι να προσέξετε όταν ανοίγετε καινούργιο γραφείο

Το άνοιγμα ενός χώρου γραφείου μπορεί να προκαλεί άγχος.

Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να εξερευνήσουν οι ιδιοκτήτες εταιρειών πριν ανοίξουν χώρους γραφείων.

Οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι οι χώροι γραφείων βελτιώνουν τη συνεργασία, τη λήψη αποφάσεων και τις κοινωνικές διασυνδέσεις.

Οι διευθυντες επιχειρησεων αναπτύσσουν προσκλητικά και παραγωγικά γραφεία για να υποστηρίξουν τους υπαλλήλους τους ειδικα μετά το lockdown.

Τι πρεπει να λαβουμε υποψιν όταν ανοιγουμε ένα καινουργιο γραφειο;

  1. Γνωρίστε τις ανάγκες σας

Οι ιδιοκτήτες πρέπει να κατανοήσουν τις ανάγκες τους πριν αγοράσουν ένα νέο χώρο γραφείου. Μπορούν να προσδιορίσουν ακριβώς γιατί χρειάζονται έναν φυσικό χώρο για τους υπαλλήλους. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν επίσης να καθορίσουν τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται τα γραφεία τους.

Μερικοί επιχειρηματιες αναζητούν μεγαλύτερους χώρους γραφείων για να προστατεύσουν την υγεία και την ευημερία των εργαζομένων τους. Αναζητούν χώρους αρκετά μεγάλους για κοινωνική απόσταση και αρκετά μικρούς για να διατηρούν την καθαριότητα.

Οι εργαζόμενοι μπορούν να κολλήσουν μικρόβια και ιούς μέσω κοινών επιφανειών όπως πληκτρολόγια και λαβές θυρών. Οι μεγάλοι χώροι γραφείων μειώνουν τις αλληλεπιδράσεις των ατόμων με κοινόχρηστες επιφάνειες.

  1. Η τοποθεσία είναι απαραίτητη

Ο δεύτερος τομέας εξέτασης είναι η τοποθεσία. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να επιλέξουν τοποθεσίες χώρων γραφείων με βάση τον τόπο διαμονής των υπαλλήλων τους. Μπορούν επίσης να εξετάσουν τα δημογραφικά στοιχεία των βασικών πελατών τους πριν αγοράσουν χώρους γραφείων.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν επίσης να εξερευνήσουν την αγορά ακινήτων όταν επενδύουν σε νέα γραφεία. Οι τιμές των ακινήτων αλλάζουν ανάλογα με την εγγύτητα ενός κτιρίου σε πόλη, αυτοκινητόδρομο, κεντρικό δρόμο ή σημαντική κατασκευή. Η εύρεση της τέλειας τοποθεσίας μπορεί να πάρει χρόνο .

  1. Μίσθωση ή Αγορά

Τα άτομα μπορούν επίσης να αποφασίσουν εάν θα μισθώσουν ή θα αγοράσουν ένα κτίριο στα αρχικά στάδια. Η ενοικίαση και η αγορά γραφείων έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Και οι δύο επιλογές προσφέρουν επιχειρηματική ευελιξία, η οποία ωφελεί τους ιδιοκτήτες.

Η αγορά ενός κτιρίου αυξάνει την ικανότητα του ιδιοκτήτη να ανακαινίσει και να αλλάξει τον χώρο. Η ενοικίαση γραφείου επιτρέπει στα άτομα να απομακρυνθούν από ένα ασυμβίβαστο ακίνητο. Η μίσθωση και η αγορά κτιρίων απαιτούν επίσης διαφορετικές οικονομικές απαιτήσεις.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να αξιολογήσουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ενοικίασης και της αγοράς πριν επενδύσουν σε έναν χώρο γραφείου.

  1. Σχέδιο για Επεκτάσεις

Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να προγραμματίσουν επεκτάσεις επιχειρήσεων όταν αναζητούν χώρους γραφείων. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ελπίζουν να επεκτείνουν τις εταιρείες τους και να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο κοινό καταναλωτών.

Οι πελάτες γενικά θέλουν οι αγαπημένες τους επιχειρήσεις να αναπτυχθούν επίσης και να δημιουργήσουν περισσότερες βιτρίνες ή σημεία πρόσβασης στη επιχείρηση. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να σχεδιάσουν την επέκταση όταν αναζητούν χώρους γραφείων. Μπορούν να αγοράσουν κτίρια με χώρο για ανακαινίσεις ή μπορεί να επενδύσουν σε χώρους βραχυπρόθεσμης ενοικίασης και να ελαχιστοποιήσουν τους περιορισμούς επέκτασης.

  1. Προσδιορίστε το κόστος μετακόμισής σας

Οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να καθορίσουν το κόστος μετακόμισής τους πριν επενδύσουν σε χώρο γραφείου. Η μετακόμιση γραφείων ή ο σχεδιασμός χώρων για πρώτη φορά μπορεί να είναι δαπανηρή.  Για το σχεδιασμο επαγγελματικων χωρων καθως και τον εξοπλισμο τους δηλαδη για οτιδηποτε σχετικο με επιπλα γραφειου προτεινουμε ανεπιφυλακτα την Dekko Interior Design.

Η μετακίνηση επίπλων, ηλεκτρονικών, συσκευών και άλλων υλικών απαιτεί επαγγελματικές υπηρεσίες. Τα άτομα μπορούν να καθορίσουν το κόστος εγκατάστασης του γραφείου τους επικοινωνώντας με έναν επαγγελματία μεταφορέα.

Μπορούν επίσης να υπολογίσουν τον αριθμό των ωρών που διακόπτουν την εργάσιμη ημέρα. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να αφαιρέσουν τα κέρδη από τον χρόνο μετακίνησης τους και να τον υπολογίσουν στο κόστος τους.

  1. Εξερευνήστε τις κρυφές χρεώσεις

Ορισμένοι ιδιοκτήτες ακινήτων κρύβουν ζημιές για να αυξήσουν το κόστος των κτιρίων τους. Πρέπει να κάνετε πολλαπλές επιθεωρήσεις πριν αγοράσετε χώρους γραφείων για να ελαχιστοποιήσετε τα έξοδα επισκευής ή συντήρησης.