Το myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του και στη Δυτική Ελλάδα – Ποιες υπηρεσίες εξυπηρετούνται
Η δυνατότητα εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης επεκτείνεται και σε Πάτρα, Αίγιο, Κάτω Αχαΐα, Καλάβρυτα, Μεσολόγγι και Αστακό.
Σε νέα γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Συγκεκριμένα, η δυνατότητα εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης επεκτείνεται, στην Κρήτη, την Πελοπόννησο και τις υπόλοιπες ηπειρωτικές περιοχές της Δυτικής Ελλάδας.
Έτσι, μετά και την έναρξη λειτουργίας της Ε΄ Φάσης, θα έχουν ενταχθεί στο myEFKAlive στο σύνολό, τους οι περιφέρειες Β. Αιγαίου, Ν. Αιγαίου, Ηπείρου και Κέρκυρας, Δ. Ελλάδας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Λευκάδας, Πελοποννήσου και Κρήτης, καθώς και περιοχές των περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Στερεάς Ελλάδας, και Θεσσαλίας.
Από τη Δυτική Ελλάδα μέσω του myEFKAlive θα μπορούν να εξυπηρετούνται οι πολίτες επό Πάτρα, Αίγιο, Κάτω Αχαΐα, Καλάβρυτα, Μεσολόγγι και Αστακό.
Στόχος είναι σταδιακά να επεκταθεί σε όλη την Επικράτεια μέχρι το τέλος του 2022, ενώ στην παρούσα φάση το myEFKAlive καλύπτει γεωγραφικά σχεδόν το 60% της χώρας.
Υπενθυμίζεται ότι το myEFKAlive αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την επικράτεια με έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές. Μέσω αυτής της υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε δεκαέξι (16) και είναι οι ακόλουθες:
• Επίδομα ασθενείας
• Επίδομα μητρότητας
• Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
• Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
• Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
• Ασφαλιστική Ικανότητα
• Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ
• Απογραφή Ασφαλισμένου
• Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
• Βεβαίωση Απογραφής
• Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
• Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
• Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς
• Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς
• Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)
• Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών
Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News