Τράπεζα Θεμάτων: Δέχτηκε 165 εκατ. επιθέσεις από 140 χώρες μέσα σε μία ώρα

Λεπτομέρειες για την τεράστια κυβερνοεπίθεση που έφερε χάος στις ενδοσχολικές εξετάσεις.

Τράπεζα Θεμάτων

Η κυβερνοεπίθεση που έφερε πανικό στη διεξαγωγή των ενδοσχολικών εξετάσεων της χώρας φαίνεται πως ήταν… μεγατόνων!

Όπως μεταφέρει η ΕΡΤ, με 165 εκατ. «χτυπήματα» από 140 χώρες επιτέθηκαν χάκερς στην Τράπεζα Θεμάτων μέσα σε μία ώρα, σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μπλοκάροντας τις ενδοσχολικές εξετάσεις στα Λύκεια και προκαλώντας την παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρου Ντογιάκου.

Χθες (29/5), μετά την επίθεση αυξήθηκαν οι δικλίδες ασφαλείας, για αυτό και σήμερα αντιμετωπίστηκε αυτή η κακόβουλη επίθεση, μέσα στο μισάωρο, δηλαδή στιςς 07:45, είχε αντιμετωπιστεί.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι υποκινούμενη αυτή η επίθεση και χρηματοδοτούμενη από κάποιον και το κόστος της επίθεσης, σύμφωνα λοιπόν με τις ίδιες πηγές, για αυτούς που επιτέθηκαν δηλαδή μόνο για σήμερα εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 200.000 ευρώ.

Τράπεζα Θεμάτων: Εισαγγελική παρέμβαση για την κατάρρευση του συστήματος

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα, Τρίτη (30/5), υπήρξε νέα συντονισμένη κυβερνοεπίθεση προς το δίκτυο του ΕΔΥΤΕ, αυτή τη φορά όμως όχι μόνο κατά του συστήματος της Τράπεζας Θεμάτων, αλλά του συνόλου του δικτύου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε γρήγορα, αλλά και πάλι σημειώθηκαν μεγάλες καθυστερήσεις στην πρόσβαση των σχολείων μετά την επαναφορά του συστήματος. Πάντως, όπως αναφέρουν οι πηγές, στην πλειονότητα των σχολείων διενεργούνται ήδη οι εξετάσεις. Σημειώνεται, δε, ότι ήδη από χθες, πάνω από το 90% των λυκείων ολοκλήρωσαν τις εξετάσεις της Γ’ λυκείου.

Εντολή ΓΓ του υπουργείου να ολοκληρώσουν σήμερα τις εξετάσεις οι μαθητές της Γ’ λυκείου

Εντολή προς όλες τις διευθύνσεις εκπαίδευσης να ολοκληρώσουν οι μαθητές της Γ’ λυκείου τις εξετάσεις τους –παρά τις όποιες καθυστερήσεις– έδωσε ο Γενικός Γραμματεας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Παιδείας.