Τρένο: Η γραμμή πλησιάζει στον Ψαθόπυργο – Σε πλήρη εξέλιξη η εργολαβία
Στον Ψαθόπυργο έχουν διαπιστώσει οι κάτοικοι ότι προχωρούν οι εργασίες, αφού έχει στρωθεί το έδαφος και έχουν τοποθετηθεί οι πυλώνες ηλεκτροδότησης των τρένων, ενώ οι εργασίες για την τοποθέτηση της γραμμής έχουν φτάσει στη Ροδινή.

Ορατή πρόοδος καταγράφεται τις τελευταίες εβδομάδες στα έργα του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Πάτρας, στο τμήμα από το Αίγιο μέχρι το Ρίο.
Προ εβδομάδων, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Παληός είχε επιθεωρήσει τις εργασίες στη σήραγγα της Παναγοπούλας, η οποία αποτελεί τμήμα της γραμμής από τη Ροδοδάφνη Αιγιαλείας έως τον Ψαθόπυργο. Η σήραγγα που αποτελεί ορόσημο για την εξέλιξη των έργων κατασκευής της διπλής ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής, είναι πλέον ολοκληρωμένη, ενώ πριν και μετά από αυτή, ξεκίνησαν και βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες επιδομής και επίστρωσης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Στον Ψαθόπυργο έχουν διαπιστώσει οι κάτοικοι ότι προχωρούν οι εργασίες, αφού έχει στρωθεί το έδαφος και έχουν τοποθετηθεί οι πυλώνες ηλεκτροδότησης των τρένων, ενώ οι εργασίες για την τοποθέτηση της γραμμής έχουν φτάσει στη Ροδινή.
Από τη Ροδοδάφνη έως το Ρίο βρίσκεται σε εξέλιξη το έργο συμβατικού ποσού 125,7 εκ. ευρώ για την ολοκλήρωση νέας διπλής γραμμής, η οποία περιλαμβάνει τη στρώση γραμμής, την κατασκευή σταθμών/στάσεων, την εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και ETCS Level 1.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες έως και τον Ψαθόπυργο, ώστε να προχωρήσουν τα συνεργεία στις περιοχές των Αραχωβιτίκων και του Αγίου Βασιλείου, με στόχο εντός του 2026 να έχει παραδοθεί η γραμμή μέχρι το Ρίο.
Πρόκειται για κομβικά έργα αναβάθμισης του άξονα Αθήνας – Πάτρας, τα οποία στοχεύουν στη δημιουργία ενός σιδηροδρομικού άξονα υψηλών ταχυτήτων και αυξημένης χωρητικότητας, εξοπλισμένου με σύγχρονα συστήματα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτροκίνησης.
Ωστόσο, παραμένει άγνωστο τι θα συμβεί με τη σιδηροδρομική γραμμή Ρίο–Νέο Λιμάνι Πάτρας, καθώς εκκρεμεί η χρηματοδότηση του έργου.
Θυμίζουμε πως σε προηγούμενα ρεπορτάζ η «Π» είχε επισημάνει πως παραμένει άγνωστο αν και από ποιο χρηματοδοτικό πρόγραμμα θα μπορέσει να εκτελεστεί αυτό το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής, που με βάση τον σχεδιασμό περιλαμβάνει υπογειοποίηση της γραμμής για 5,2 χλμ. εντός του αστικού ιστού της Πάτρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δολοφονία Παπαγεωργίου: Στην «Π» για πρώτη φορά το βούλευμα «φωτιά» για τον Αστυνομικό
Πάτρα: Ο Δήμος εισέπραξε χρέη που ήταν για διαγραφή – Τι συνέβη
«Πνίγηκαν» Πάρος – Μύκονος, χαλαζόπτωση στη Σύρο, κλειστά σχολεία σήμερα στις Κυκλάδες ΒΙΝΤΕΟ
Σφοδρή κακοκαιρία και χαλάζι έπληξαν το Μεσολόγγι ΒΙΝΤΕΟ
Ηλεία: Μεγάλες ζημιές σε καλλιέργειες από το χαλάζι ΦΩΤΟ
Κουάλα Λουμπούρ: Εξερράγη αγωγός αερίου, φωτιά «μανιτάρι» ΒΙΝΤΕΟ
Σοκάρει το βίντεο με τη δολοφονία του ξυλουργού στη Χαλκίδα
Δικυκλιστής Αστυνομικός νεκρός σε τροχαίο στην Αθηνών – Λαμίας
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News