8 tips για να οργανώσεις το τέλειο bachelorette πάρτι
Σαν όρος, το «bachelorette party» εμφανίστηκε για πρώτη φορά μόλις το 1981.
Και έφτασε αυτή η ένδοξη ώρα που η κολλητή σου ετοιμάζεται να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας (ή του δημαρχείου) με τον αγαπημένο της και εσύ, ως σωστή φίλη και κουμπάρα, ετοιμάζεσαι να διοργανώσεις το πιο iconic bachelorette πάρτι που έχει υπάρξει ποτέ!
[ez-toc]
Και κάπου εκεί, σε πιάνει ένας μικρός πανικός, γιατί δε ξέρεις από πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις, γιατί σκέφτεσαι πως υπάρχουν ένα εκατομμύριο πράγματα που πρέπει να φροντίσεις και να οργανώσεις.
Πάρε μία βαθιά ανάσα, γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα όσο μπορεί να φαντάζουν!
Όλα ξεκινούν από την αγάπη και τη λατρεία που τρέφεις για την κολλητή σου, οπότε κρατώντας αυτό στο πίσω (και το μπροστά) μέρος του μυαλού σου, είσαι η κατάλληλη, να κάνεις εκείνες τις επιλογές που θα της φέρουν χαρά και ευτυχία στο bachelorette πάρτι, λίγο πριν τον γάμο της.
Πώς ξεκίνησαν τα bachelorette πάρτι;
Για να μην πάμε σε μεγάλο βάθος χρόνου, στην πιο σύγχρονη εκδοχή τους τα bachelorette πάρτι ξεκίνησαν κάπου στα ‘60s, με τη σεξουαλική απελευθέρωση των γυναικών. Κάπου εκεί που ξεκίνησε και η πιο έντονη παρουσία τους στον επαγγελματικό στίβο.
Σαν όρος όμως, το «bachelorette party» εμφανίστηκε για πρώτη φορά μόλις το 1981, σε ένα άρθρο των New York Times, για τον τότε Κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, Hugh Carey που επρόκειτο να παντρευτεί ξανά και η οσονούπω νύφη είχε οργανώσει μία pre-wedding γιορτή στο 21 Club. Και αργότερα, το 2017 βγήκε και η ταινία «Rough Night» με την Scarlett Johansson, όπου είχαμε ένα group φίλων κατά τη διάρκεια bachelorette εορτασμών.
Πώς θα πετύχεις το σωστό το bachelorette πάρτι;
Όπως σου είπα και πιο πάνω, το βασικό είναι να έχεις πάντα στο μυαλό σου τι θα κάνει χαρούμενη και ευτυχισμένη την κολλητή σου, εκείνη και αποκλειστικά εκείνη είναι το επίκεντρο και όλα πρέπει να γυρίζουν γύρω από τη δική της αισθητική και όσα θα απολάμβανε.
1. Μην κάνεις υποθέσεις
Όταν έχεις την ευθύνη να οργανώσεις ένα bachelorette πάρτι, το τελευταίο που θες να κάνεις είναι υποθέσεις. Η επικοινωνία είναι ένα βασικό point, οπότε θα πρέπει να μιλήσεις με την οσονούπω νύφη, να μάθεις τι είναι εκείνο που θέλει, εκείνο που χρειάζεται και της αρέσει, ενώ καλό θα ήταν να κάνεις μία συζήτηση και με τα υπόλοιπα πρόσωπα του bridal group. Έτσι, δε θα πάρεις μεγάλα ρίσκα που μπορεί να οδηγήσουν σε «αποτυχία» και θα δώσεις το maximum αποτέλεσμα.
2. Ξεκίνα την οργάνωση από νωρίς
Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που θα πρέπει να συνυπάρξουν για τη μέγιστη επιτυχία του bachelorette πάρτι, οπότε καλό είναι να μην αφήσεις πράγματα για την τελευταία στιγμή, αλλά να ξεκινήσεις την οργάνωση όσο νωρίτερα γίνεται. Θα έχεις αρκετό χρόνο να μιλήσεις με τα εμπλεκόμενα πρόσωπα, να κάνεις την έρευνά σου, να βρεις την κατάλληλη τοποθεσία, τις δραστηριότητες, όλες τις λεπτομέρειες που θα κάνουν το bachelorette πάρτι ξεχωριστό. Εάν το αφήσεις για τελευταία στιγμή, μάλλον θα ζήσεις το απόλυτο χάος.
3. Κάνε πολλές ερωτήσεις
Καθόλου μη ντραπείς για αυτό, κάνε όσες ερωτήσεις χρειάζεσαι, σα να είναι ρεπόρτερ που πάει να λύσει μυστήριο. Μάθε τις προτιμήσεις, τις σκέψεις και τις προτάσεις που έχουν να σου δώσουν τα πρόσωπα του bachelorette πάρτι, κάνε τσεκ για τη λίστα των προσκεκλημένων, ρώτα για το φαγητό και τα ποτά, για τα προγράμματα και τη διαθεσιμότητα, για το μπάτζετ και την αισθητική. Μην αφήσεις τίποτα στην τύχη!
4. Προγραμμάτισε ώρα χαλάρωσης
Μπορεί το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων να είναι οριακά γεμάτο, με όσα θες να προετοιμάσεις για την οσονούπω νύφη και την παρέα της, όμως φρόντισε να υπάρχει και χρόνος χαλάρωσης, ώστε τόσο εκείνη όσο και οι υπόλοιπες να μπορέσουν απλά να ριλαξάρουν, να συζητήσουν, ακόμα να περάσουν λίγο χρόνο στο κινητό τους.
5. Σκέψου πέρα από το αναμενόμενο
Ναι, μπορεί να έχουμε συνηθίσει bachelorette πάρτι σε μπαρ, εστιατόρια και μαγαζιά νυχτερινής διασκέδασης, αλλά αυτές σίγουρα δεν είναι οι μοναδικές επιλογές που έχεις, εκτός φυσικά εάν αυτό ακριβώς είναι που θέλει η νύφη. Εκεί πάμε πάσο. Εάν όχι όμως, τότε μπορείς να ανοίξεις λίγο τη βεντάλια της σκέψης σου.
6. Εσύ και το Google doc
Επειδή ένα μυαλό έχεις και μπορεί κάτι να σου ξεφύγει, κράτα την κατάσταση υπό έλεγχο, σημειώνοντας και καταγράφοντας τα πάντα σε ένα google doc. Από τοποθεσίες και ημερομηνίες, μέχρι deadlines και στοιχεία ξενοδοχείων, αεροπορικά εισιτήρια και τα συναφή. Φρόντισε να έχεις ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι για κάθε ένα ξεχωριστό πρόσωπο που θα βρίσκεται σε αυτό το iconic bachelorette πάρτι.
7. Να είσαι ξεκάθαρη για το μπάτζετ
Μπορεί να έχεις αμέτρητες σκέψεις μέσα στο μυαλό σου, όμως θα πρέπει να παραμείνεις ρεαλίστρια όσον αφορά στο μπάτζετ και απολύτως ξεκάθαρη επίσης. Δεν είναι ντροπή να μιλάμε για το οικονομικό κομμάτι του bachelorette πάρτι, ούτε θα λυθεί μαγικά από μόνο του εάν δεν ανοίξεις αυτή τη συζήτηση, για να ξέρεις πού πατάς και πού βρίσκεσαι. Συνήθως η παρέα της νύφης είναι εκείνη που μοιράζεται το κόστος, οπότε όσο πιο συγκεκριμένο είναι το μπάτζετ, τόσο ευκολότερα θα αποφευχθούν μελλοντικές παρεξηγήσεις και δύσκολες στιγμές.
8. Νοίκιασε ένα Airbnb
Προσωπικά εάν με ρωτάς, θεωρώ πως αυτή είναι η τέλεια λύση! Μπορείτε να μοιραστείτε το κόστος της διαμονής και η καθεμία να φέρει δικές της επιλογές από φαγητά και ποτά, ώστε να γεμίσουν το ψυγείο και η κουζίνα, μπορείτε να δοκιμάσετε συνταγές κοκτέιλ και γενικότερα, απλά να απολαύσετε τον χρόνο σας, όλες μαζί κάτω από την ίδια στέγη.
Γενικότερα, έχε στο μυαλό σου ότι ένας γάμος μπορεί να είναι πηγή έντονου στρες για την κολλητή σου που ετοιμάζεται να κάνει αυτό το μεγάλο βήμα στη ζωή της, οπότε το bachelorette πάρτι της πρέπει να είναι μία από τις πιο ευτυχισμένες περιστάσεις που θα έχει να θυμάται για το υπόλοιπο της ζωής της.
Μπορεί να μην κυλήσουν όλα άψογα και να βρεις δύο ή και τρία απρόοπτα στην πορεία, όμως στόχος είναι να την δεις να χαμογελά.
Και να βγάλετε πολλά βίντεο και φωτογραφίες, οκ, κι αυτό!
Με πληροφορίες από bustle.com
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News