Αύξηση στις λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2024
Αρνητική ήταν η πορεία των εξαγωγών, με σημαντική μείωση, κατά 21,4%, λόγω της μείωσης της κατανάλωσης στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η ελληνική αγορά ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας παρουσίασε μικτή εικόνα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος (ΣΕΠΕΕ), οι λιανικές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά ένδυσης αυξήθηκαν κατά 3,6% και ανήλθαν σε 682 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2024.
Αντίθετα, αρνητική ήταν η πορεία των εξαγωγών, με σημαντική μείωση, κατά 21,4%, λόγω της μείωσης της κατανάλωσης στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές.
Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας το πρώτο τρίμηνο του 2024 ανήλθε σε 463 εκατ. ευρώ, έναντι 588 εκατ. το 2023. Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 15,9%, της κλωστοϋφαντουργίας 21,9% και του βαμβακιού 28%.
Σύμφωνα με το newsit, η μείωση των εξαγωγών επηρέασε αρνητικά τον συνολικό κύκλο εργασιών, ο οποίος στην ένδυση κατέγραψε πτώση 7,4% και στην κλωστοϋφαντουργία 9,5%. Μείωση κατέγραψαν επίσης και οι εισαγωγές σε ποσοστό 8,7%.
Για το σύνολο της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας ανήλθαν σε αξία σε 800 εκατ. ευρώ το 2024 έναντι 877 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2023. Η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και ανήλθε σε 12%, ενώ της ένδυσης ανήλθε σε 7,2%.
Διαβάστε επίσης:
«Ψυχρές Λίμνες»: Γιατί χρειάζεται προσοχή το Σαββατοκύριακο ο καιρός, πότε βελτιώνεται
Βουλή: Δείτε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ την ομιλία Μητσοτάκη για την ακρίβεια
Χαλκίδα: Οι διάλογοι «φωτιά» του κυκλώματος εκβιαστών εφοριακών, απολογούνται σήμερα
Αντίστροφη μέτρηση για τις Πανελλήνιες 2024: Στους 3.184 οι αχαιοί υποψήφιοι, 38 εξεταστικά κέντρα
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News