Black Friday: Πέφτει ο πήχης των προσφορών – Αμφίβολες οι μεγάλες εκπτώσεις τιμών
Οι μεγάλες εγχώριες αλυσίδες έχουν κάνει σημαντικές προμήθειες, αλλά δεν αποκλείεται να υπάρξουν ελλείψεις και οι τιμές να μην είναι τόσο … «μαύρες» όπως περιμένουν οι καταναλωτές.
Επιφυλάξεις πως η φετινή Black Friday δεν θα είναι τελικά τόσο… μαύρη όσο άλλες χρονιές, εκφράζονται από παράγοντες της αγοράς. Βασική αιτία, η αδυναμία μεγάλων βιομηχανιών υψηλής τεχνολογίας να προμηθεύσουν την αγορά με επαρκείς ποσότητες προϊόντων, έτσι ώστε να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που παρουσιαστεί το τετραήμερο 26 -29 Νοεμβρίου, οπότε πέφτουν νφέτος Black Friday και Cyber Monday.
Οι μεγάλες εγχώριες αλυσίδες, έχουν κάνει σοβαρές προμήθειες, αλλά δεν αποκλείεται και ελλείψεις να υπάρξουν και οι τιμές να μην καταρρεύσουν όπως περιμένουν οι καταναλωτές.
Στην Ελλάδα η κατάσταση φαίνεται να είναι καλύτερη σε σχέση με άλλες χώρες-πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη και το Λονδίνο. Μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης έχουν φροντίσει εγκαίρως για ικανό αριθμό παραγγελιών, ώστε να μην μείνουν ξεκρέμαστοι και δεν μπορούν να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση.
Πληροφορίες από την αγορά αναφέρουν ότι οι μεγάλοι παίκτες της λιανικής όπως Κωτσόβολος, Public-Media Markt, Πλαίσιο, IKEA, Praktiker, αλλά και μικρότερες αλυσίδες ή μεμονωμένα καταστήματα έχουν προσπαθήσει να γεμίσουν τις αποθήκες τους με προϊόντα, προετοιμαζόμενοι νωρίτερα και για την εορταστική περίοδο του Δεκεμβρίου, αλλά και για την «Μαύρη Παρασκευή» και τη Cyber Monday που ακολουθεί.
Ωστόσο σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, μπορεί οι προετοιμασίες για ενδεχόμενες ελλείψεις να έχουν γίνει, ωστόσο είναι αμφίβολο εάν τελικά θα καταφέρουν φέτος οι μεγάλες αλυσίδες να πραγματοποιήσουν τόσο μεγάλες εκπτώσεις τιμών όσο τα προηγούμενα χρόνια, ειδικά σε προϊόντα αιχμής, όπως smartphones, τηλεοράσεις κ.λπ.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News