Δεύτερη ημέρα χωρίς ταξί η Πάτρα – Οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης «βλέπουν» οι αυτοκινητιστές
Σε πολυήμερη απεργία το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Πατρών και Περιχώρων, στο πλαίσιο των πανελλαδικών κινητοποιήσεων του κλάδου, αντιδρώντας στο φορολογικό νομοσχέδιο.
Σε 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις μέχρι και την Πέμπτη, βρίσκεται το Σωματείο Ιδιοκτητών Ταξί Πατρών και περιχώρων, στο πλαίσιο των πανελλαδικών κινητοποιήσεων του κλάδου, αντιδρώντας στο φορολογικό νομοσχέδιο.
Σε σύσκεψη που πραγματοποίησε χθες Δευτέρα 4/12/2023, τα μέλη του ενημερώθηκαν από τον πρόεδρο του Οικονομικού Επιμελητηρίου Γιώργο Παππά για το νέο φορολογικό περιβάλλον, ενώ ο πρόεδρός τους Γιώργος Σίδερης παρομοίασε αυτό που συμβαίνει σήμερα με τις κινητοποιήσεις του 2011.
«Η απεργία είναι η αρχή των κινητοποιήσεων των ταξί, γιατί υπάρχει οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης του κλάδου. Θέλουν να μας οδηγήσουν στο κλείσιμο» είπε με έμφαση, κάνοντας αναφορά στην τεκμαρτή φορολόγηση που θα επιβαρύνει τους επαγγελματίες, με φόρο 250–300 ευρώ τον μήνα, στα POS από τη νέα χρονιά, στην επαναφορά του ΦΠΑ στο 24% από τον Ιούλιο και την αλλαγή του κανονισμού λειτουργίας των ταξί. «Είναι ένα μέτρο εξόντωσης και μπορεί να συγκριθεί μόνο με το 2011 όταν ο κλάδος πάλευε για να σώσει τις άδειες. Πρόκειται για εχθρική ενέργεια της κυβέρνησης η επαναφορά του ΦΠΑ 24% μόνο για τα ταξί, από τον κλάδο των Μεταφορών, γιατί θα επιβαρύνει μια υπηρεσία που απευθύνεται κατά βάση σε ανήμπορους ανθρώπους, παιδιά και πολίτες της μεσαίας τάξης και κάτω» πρόσθεσε και προέβλεψε ότι αφού περάσουν και οι ευρωεκλογές, η κυβέρνηση θα βγάλει από το συρτάρι και την αλλαγή του νόμου που διέπει τη λειτουργία των ταξί, για να απελευθερώσει τη λειτουργία εταιρειών διαμεσολάβησης, κάτι που θα σημάνει το τέλος των Ράδιο ταξί προς όφελος των τύπου Uber. «Αυτή είναι η πολιτική τους και μας πάνε στην εξόντωση» κατέληξε ο κ. Σίδερης.
Ναι μεν αλλά, λένε οι ιδιοκτήτες ταξί και στην προοπτική της υποχρεωτικής εγκατάστασης POS, κάτι που θα ανοίξει τον δρόμο για την αποδοχή πληρωμών με κάρτας. Επί του παρόντος, η απόκτηση μηχανήματος POS είναι προαιρετική, με τα ταξί να συγκαταλέγονται ανάμεσα στις εναπομείνασες κατηγορίες επαγγελμάτων, όπου δεν είναι υποχρεωτική.
Σύμφωνα με το τοπικό σωματείο το 60% του στόλου οχημάτων της Πάτρας έχει ακόμα παλαιά ταξίμετρα, που δεν μπορούν να συνδεθούν με POS κι ως εκ τούτου θα απαιτηθεί η αντικατάστασή τους. Σε αρκετές, δε, περιπτώσεις, που το ταξί μετακινείται σε διάφορες περιοχές και μπορεί να μην υπάρχει σήμα δεν θα λειτουργεί σωστά το POS, με αποτέλεσμα να γίνονται διπλές χρεώσεις και να υπάρχει ταλαιπωρία για την επιστροφή χρημάτων στον πελάτη.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News