ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας για Μητσοτάκη: «Τον ενημερώνουμε για τα χάλια του Προαστιακού»

«Ήρθε σήμερα στην πόλη μας ο κ. Μητσοτάκης για 20 λεπτά και απήλθε, ίσως για να μην αναγκαστεί πάλι να μας πει για τα έργα που δεν έγιναν στην Αχαΐα και να μας προκαλέσει με νέες ψεύτικες υποσχέσεις» αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση

ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση εξέδωσε το Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Αχαΐας αναφορικά με την επίσκεψη στην Πάτρα του κ. Μητσοτάκη και τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα του Προαστιακού της πόλης.

Αναλυτικά τόνισε ο ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωσή του:  

Ήρθε σήμερα στην πόλη μας ο κ. Μητσοτάκης για 20 λεπτά και απήλθε, ίσως για να μην αναγκαστεί πάλι να μας πει για τα έργα που δεν έγιναν στην Αχαΐα και να μας προκαλέσει με νέες ψεύτικες υποσχέσεις.

Τον ενημερώνουμε λοιπόν εμείς για τα χάλια του Προαστιακού που η Hellenic Train με σχετική της  ανακοίνωση μας ενημέρωσε για την κατάργηση των δρομολογίων για το τμήμα Άγιος Ανδρέας-Καμίνια-Κάτω Αχαΐα μέχρι νεοτέρας, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει δοθεί καμία επίσημη εξήγηση για τα αίτια και για το μέχρι πότε θα είναι εκτός λειτουργίας η γραμμή.

Η γραμμή αυτή ολοκληρώθηκε το 2019 και δεν λειτούργησε ποτέ σωστά γιατί η Hellenic Train δεν βάζει τα τρένα όλη την ημέρα , αφού το υπουργείο δεν έχει προβλέψει κάτι τέτοιο στην σύμβαση των επιδοτούμενων γραμμών που ψηφίστηκε το 2022 (είχε προβλεφθεί 12ώρη λειτουργία).

Να σημειώσουμε ότι η Hellenic Train υποστηρίζει ότι λόγω της καθυστέρησης στην σιδηροδρομική σύνδεσης της Πάτρας με την Αθήνα και της ακύρωσης των σχεδίων της Κυβέρνησης από την ΕΕ , δεν κάνει επενδύσεις στις εγκαταστάσεις της στην Πάτρα ενώ ο ΟΣΕ έχει ενημερώσει επίσημα ότι έχουν σημαντικά προβλήματα. Το 2022 ζήτησαν επίσημα να αποκατασταθεί η γραμμή προς Πύργο (η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2019 είχε ξεκινήσει ενέργειες για την επαναλειτουργία της) για να γίνεται η βαριά (και όχι μόνο) συντήρηση των τρένων εκεί μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα στην Πάτρα. Υπήρξε αδιαφορία.

Αναφορικά με την γραμμή του Προαστιακού προς Ρίο, υπάρχουν σημαντικά προβλήματα στην υποδομή της, καθώς ο ΟΣΕ δεν έχει προσωπικό στην περιοχή και δεν δίνει κονδύλια. Αποτέλεσμα είναι να υπάρχει μείωση των ταχυτήτων σε παρά πολλά σημεία και αύξηση του χρόνου των δρομολογίων.

Τέλος, σε σχέση με την γραμμή Κιάτο μέχρι Αίγιο , που εγκαινιάστηκε τον Απρίλη του 2019,  αντί να προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση άμεσα, τα έργα θα ολοκληρωθούν το 2026. Άγνωστο δε επίσης  παραμένει αν και πότε θα ξεκινήσουν τα έργα ανακαίνισης και επαναλειτουργίας για την γραμμή Πάτρα – Πύργος, που είναι και ανταγωνιστική των λεωφορείων, αφού ο δρόμος βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση.

Τα παραπάνω αφορούν μόνο τα προβλήματα του τρένου, μετά και τις πρόσφατες δυσμενείς εξελίξεις. Για τα άλλα – πάρα πολλά – προβλήματα της περιοχής έχουμε ήδη αναφερθεί σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας, όταν είχε ξαναέρθει ο κ. Μητσοτάκης στην Αχαΐα. Τότε που δεν είχε φύγει άρον – άρον και είχε γεμίσει τον κόσμο με ψεύτικες υποσχέσεις και φανταστικά επιτεύγματα.

Η απαξίωση της κυβέρνησης Μητσοτάκη προς την Αχαΐα όλη την προηγούμενη τετραετία, φαίνεται πως θα συνεχιστεί. Με αδιαφορία και εξαπάτηση πορεύτηκε η ΝΔ και αυτό σκοπεύει να κάνει αν γίνει πάλι κυβέρνηση. Είναι στο χέρι μας να μην της το επιτρέψουμε.