Ο ΟΑΕΔ απάντησε σε καταγγελία γυναίκας πως δεν της μέτρησαν δικαιολογητικά: «Η Υπηρεσία κατέβαλε τα πρέποντα»

Η καταγγέλλουσα είχε αναφέρει στην «Π»: «Οταν έφτασε η μέρα που ανακοινώθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα, αντιλήφθηκα πως δεν είχε ληφθεί υπόψη το έγγραφο που πιστοποιούσε την αναπηρία του παιδιού μου».

ΟΑΕΔ

Αμεση ήταν η αντίδραση του ΟΑΕΔ (νυν ΔΥΠΑ) στην καταγγελία που έκανε η Πατρινή Ασημίνα Παναγοπούλου, όπου ανέφερε ότι υπάλληλος της υπηρεσίας «έχασε δικαιολογητικά» με αποτέλεσμα να μην προσμετρηθούν στην αίτησή της.

Η καταγγέλλουσα είχε αναφέρει στην «Π»: «Οταν έφτασε η μέρα που ανακοινώθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα, αντιλήφθηκα πως δεν είχε ληφθεί υπόψη το έγγραφο που πιστοποιούσε την αναπηρία του παιδιού μου».

Πάτρα: Χάθηκαν τα δικαιολογητικά για δουλειά από… αμέλεια υπαλλήλου – Καταγγελία στην «Π»

Οπως είχε υποστηρίξει η κ. Παναγοπούλου, ο διευθυντής της είχε μεταφέρει ότι «πρόκειται για αμέλεια του αρμόδιου υπαλλήλου και μου ζητήθηκε να προχωρήσω σε γραπτή δήλωση με όσα συνέβησαν». Επιπλέον υποστήριζε ότι «όποτε καλώ τηλεφωνικά μου λένε πως δεν είναι αρμόδιοι για το θέμα μου», ενώ όπως είχε μεταφέρει αυτό που ήθελε να γνωρίζει ήταν αν έλαβε η υπηρεσία υπόψη της την ένστασή της, ακόμα και αν δεν βρισκόταν σε κατάταξη επιλογής για δουλειά στο 8μηνο πρόγραμμα εργασίας.

Με βάση την απάντηση του ΟΑΕΔ που έχει στα χέρια της η «Π», η υπηρεσία υπολόγισε κανονικά την ένσταση της κ. Παναγοπούλου, η καταγγελίαχαρακτηρίζεται «αβάσιμη και ανυπόστατη» , ενώ τονίζεται ότι οι υπάλληλοι του ΟΑΕΔ την είχαν ενημερώσει πως θα προσμετρούνταν όλα τα δικαιολογητικά.

Παραθέτουμε αυτούσια την απάντηση που στάλθηκε στην «Π»:

«Σε απάντηση του από 06/07/2022 δημοσιεύματος-καταγγελίας της κ. Παναγοπούλου δηλώνουμε ότι πρόκειται για στοιχεία ανακριβή και αναληθή, που καταρρίπτουν την εν λόγω καταγγελία ως αβάσιμη και ανυπόστατη.

Η αντιμετώπιση που έλαβε από τις υπηρεσίες του πρώην ΟΑΕΔ και νυν ΔΥΠΑ έχρηζε της προσηκούσης συμπεριφοράς και υπευθυνότητας.
Ο φάκελός της ελέγχθηκε ως όφειλε και ενημερώθηκε η υποβληθείσα κατά την κατάθεση των δικαιολογητικών αίτηση.

Η κατάθεση αλλεπάλληλων ηλεκτρονικών αιτήσεων που έγιναν στη συνέχεια είχε ως αποτέλεσμα κάθε νέα αίτηση να ακυρώνει την προηγούμενη, με αποτέλεσμα να μην συμπεριληφθεί το τέκνο της στη μοριοδότηση.

Η ένσταση εξετάστηκε και έγινε δεκτή ενώ ενημερώθηκε και η ηλεκτρονική της καρτέλα καθώς και η ίδια μέσω email.

Η κατάταξή της στο εν λόγω πρόγραμμα «κοινωφελούς» όμως δεν κατέστη δυνατή, καθώς διαθέτει λιγότερα μόρια από τον τελευταίο επιτυχόντα, μολονότι υπολογίστηκαν και συμπεριλήφθηκαν τα μόρια αναπηρίας του προστατευόμενου τέκνου της ΑΜΕΑ.

Εν κατακλείδι, σε καμία περίπτωση η Υπηρεσία δεν αποσκοπούσε σε βλάβη της κ. Παναγοπούλου, για την οποία κατέβαλε τα πρέποντα, όπως και για κάθε άνεργο-ωφελούμενο».