Ο Τσίπρας ετοιμάζει το rebranding του – Τι αποκάλυψε ο αδιάκριτος φωτογραφικός φακός
Δύο κλικ και μία αδιακρισία αργότερα, όλοι πια μπορούν να δουν τι μελετούσε ο πρώην πρωθυπουργός – ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.
Τα smartphones είναι μεγάλη διευκόλυνση, αλλά είναι και και ένα όπλο στα χέρια των αδιάκριτων. Οι επώνυμοι αυτού του πλανήτη δεν έχουν πια ησυχία, ούτε μέσα στο αεροπλάνο, στην πτήση Αθήνα – Παρίσι.
Όπως έγραψε το protothema.gr, ο πρώην πρωθυπουργός ταξίδευε στην οικονομική θέση της Aegean. Ντυμένος με στολή Τσίπρα – τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι, μελετούσε κάτι χαρτιά όταν ένας συνεπιβάτης του σήκωσε το smartphone του, με την κάμερα αναμένη.
Δύο κλικ και μία αδιακρισία αργότερα, όλοι πια μπορούν να δουν τι μελετούσε ο πρώην πρωθυπουργός – ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.
Με τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία, ο καθένας μπορεί να μεγαλώσει την φωτογραφία και…έκπληξη: Το memo των Γάλλων έχει ως τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024», δήλαδή πρόκειται για φρέσκο πράγμα. Τα κεφάλαια είναι δυσανάγνωστα – έχει και τα όριά της η τεχνολογία.
Προ ημερών, κατά διαβολική σύμπτωση, η Καθημερινή είχε γράψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας λέει σε συνομιλητές του ότι «είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα rebranding» – από ό,τι φαίνεται, μετά το στραπάτσο του συνεδρίου δεν έχασε καιρό.
Διαβάστε επίσης:
Κέιτ Μίντλετον: «Όλα δείχνουν ότι πάσχει από καρκίνο του παχέος εντέρου»
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News