Σούπερ μάρκετ: Τέλος στα εκπτωτικά αυτοκόλλητα, τί ισχύει από Δευτέρα για τις προωθητικές ενέργειες
Σαρωτικοί έλεγχοι στα σούπερ μάρκετ. Τι αλλάζει για τους καταναλωτές

Από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου, οι καταναλωτές θα παρατηρήσουν σημαντικές αλλαγές στις εκπτώσεις και τις προσφορές των σούπερ μάρκετ, καθώς τίθεται σε εφαρμογή ο ανανεωμένος Κώδικας Δεοντολογίας για τις μειώσεις τιμών. Οι επιχειρήσεις πλέον δεν θα δέχονται προϊόντα με εκπτωτικά αυτοκόλλητα στις συσκευασίες, καθώς η νομοθεσία επιβάλλει την πώλησή τους εντός 30 ημερών, κάτι που δεν μπορεί πάντα να διασφαλιστεί.
Πώς θα γίνονται πλέον οι εκπτώσεις
Οι προωθητικές ενέργειες θα ελέγχονται απευθείας από τις αλυσίδες, οι οποίες θα εφαρμόζουν προσαρμοσμένες (tailor-made) εκπτώσεις, αναγράφοντας ξεκάθαρα την προηγούμενη και την τρέχουσα τιμή των προϊόντων στα ράφια.
Οι αρμόδιες αρχές θα προχωρήσουν σε εντατικούς ελέγχους, ενώ οι παραβάτες θα βρεθούν αντιμέτωποι με βαριά πρόστιμα, που ξεκινούν από 5.000 ευρώ και μπορεί να φτάσουν έως και 1,5 εκατ. ευρώ, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης.
Τι αλλάζει για τους καταναλωτές
- Οι εκπτώσεις θα είναι πραγματικές, καθώς θα υπολογίζονται με βάση τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών.
- Τα προϊόντα σε προσφορά θα επισημαίνονται στα ράφια και όχι στη συσκευασία.
- Εξαιρούνται από το νέο μέτρο τα ευαλλοίωτα προϊόντα με διάρκεια ζωής κάτω των 30 ημερών.
Η νέα αυτή προσέγγιση αναμένεται να αυξήσει τη διαφάνεια στις τιμές και να περιορίσει τις παραπλανητικές εκπτώσεις, που συχνά οδηγούσαν τους καταναλωτές σε λανθασμένες επιλογές.
Διαβάστε επίσης
Παραιτήθηκε πριν καλά καλά αναλάβει ο υφυπουργός Έρευνας και Καινοτομίας, Αρίστος Δοξιάδης
Καιρός: Ο Κολυδάς για τη μεγάλη αλλαγή – Που θα πέσει η θερμοκρασία από τους 27 στους 3 βαθμούς!
Πάτρα: Παραιτήθηκε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ, ανακοίνωση του Δήμου
Αγροτικό «βούτηξε» σε χαράδρα στον Ερινεό, πατέρας και κόρη στο Νοσοκομείο Αιγίου!
Στο νοσοκομείο η Μαργαρίτα Παπανδρέου
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News